تا

%0

تخفیف

مجموعه تفریحی توریستی چالیدره

19087 خرید تا امروز

3.1

64 نظر

درباره مجموعه تفریحی توریستی چالیدره

مجموعه های تفریحی تورسیتی امروزه طرفدارهای زیادی پیدا کرده است چرا که هم در بهترین نقطه شهر واقع شده اند و از مناظر زیبایی تشکیل شده ، همچنین دارای خدمات متنوعی برای گذراندن یک روز کامل است . مجموعه تفریحی توریستی چالیدره هم یکی از مجموعه های تفریحی بسیار مهم در شهر مشهد مقدس است که توریست های مختلفی از سرتاسر جهان سالانه از این مجموعه دیدن می کنند.  مجموعه ای که در بهترین نقطه مشهد واقع شده که از همه نظر یک مجموعه تفریحی توریستی کامل به حساب می آید .

مجموعه تفریحی توریستی چالیدره خدمات متنوعی برای مراجعه کننده ها فراهم کرده است که از جمله این خدمات می توان به تفریحات آبی ، بانجی جامپینگ ، رستوران ، دریاچه ، تلی سیژ و ... اشاره کرد که می تواند آخر هفته خوبی را برای شما در کنار عزیزان و یا دوستانتان رقم بزند.
مجموعه تفریحی توریستی چالیدره  با ارتفاع حدود ۱۴۰۰ متری از دریا به وسیله‌ی رودخانه‌ی جاغرق پر می‌شود که از نظر آب و هوایی و مناظر طبیعی یکی از بی نقص ترین مجموعه های تفریحی توریستی است .

توصیه ما این است که با حضور در مجموعه تفریحی توریستی چالیدره  اوقات خوشی را همراه با شادی و تفریح سپری کنید.

برای رسیدن به مجموعه تفریحی توریستی چالیدره باید به سمت طرقبه آمده ، در كيلومتر ٢ جاده نقندر ، مجموعه تفریحی توریستی چالیدره را خواهید یافت. 

این مجموعه به تازگی ورزش بانجی جامپینگ نیز راه اندازی کرده است. بانجی جامپینگ یکی از مهیج ترین ورزش هاست که فقط یک دل شیر می خواهد و بس ! پرش از ارتفاع و پایین آمدن ثانیه ای به سمت زمین آدرنالین شما را بالا می برد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.1
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۹:۳۰ الی ۱ بامداد

روزهای سرویس‌دهی :

هر روزه

آدرس :

طرقبه كيلومتر ٢ جاده نقندرمجموعه تفريحي گردشگري چاليدره

چگونه می توانم از تخفیف مجموعه تفریحی توریستی چالیدره استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به مجموعه تفریحی توریستی چالیدره باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!