تا

%0

تخفیف

مطب میست

سعادت آباد

327 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره مطب میست

این روزها رفع موهای زائد ذهن بسیاری از ما را به خود مشغول کرده است و در بسیاری از کلینیک ها و مطب ها لیزر درمانی انجام می شود، ولی انتخاب از بین این مراکز آسان نیست و با توجه به اهمیت بالای این درمان باید به جایی مرکزی مطمئن مراجعه کنید.

مطب دکتر مرضیه محب علی یکی از بهترین مراکز برای لیزر درمانی می باشد. خدمات این مرکز صرفا به لیزر دفع موهای زائد مربوط نمی شود و شامل کربوکسی تراپی، میکرودرم و... نیز می باشد. لیزر موهای زائد در مطب دکتر مرضیه محب علی با دستگاه elight با سیستم shr  انجام می گیرد که یکی از پیشرفته ترین و بهترین دستگاه های لیزر در نوع خود می باشد. لیزر ایلایت یکی از پرطرفدارترین لیزر موهای زائد در ایران نیز است و دلیل آن قابل تنظیم بودن طول موج و میزان انرژی است که می تواند هر نوع موی زائدی را بر روی هر نوع پوستی حتی پوست های تیره و برنزه از بین ببرد. کولینگ و خنک کننده قوی این دستگاه نیز می تواند آرامش را برای شما در حین لیزر درمانی فراهم کند و باعث شود شما احساس درد نکنید. لیزر ایلایت با تمام این ویژگی ها بهترین انتخاب برای رفع دائمی موهای زائد حتی موهای کرکی است و باعث می شود از همان جلسات اول نتایج مطلوبی به دست آورید.

در مطب دکتر محب علی در محیطی کاملا آرام و بهداشتی با قیمتی استثنایی این امکان برای شما فراهم شده است.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

سعادت آباد ، کوی فراز ، شهرک بوعلی ، فاز ۴ ، بلوک ۴۰۴ ، طبقه ۵ ، واحد ۲۱

چگونه می توانم از تخفیف مطب میست استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به مطب میست باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!