تا

%0

تخفیف

کافی شاپ خاطره

کوهسار

897 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره کافی شاپ خاطره

کافه رستوران خاطره یک مکان خاص و البته خاطره انگیز در منطقه شهران است که محیط بزرگ، دنج خود فضایی دوشت داشتنی ای را به وجود آورده. دکوراسیون متفاوت و جذاب کافه رستوران خاطره فضایی استثنائی را برای هم نشینی های دو و یا چند نفره به ارمغان می اورد. در کافه رستوران خاطره همه چیز باب میل شماست.

اگر دوست دارید یک بستنی خاص امتحان کنید بستنی ویژه کافه خاطره را از دست ندهید. کافه خاطره با انواع نوشیدنی های گرم و سرد، گلاسه، شیک، چای و دمنوش و قهوه سرد آماده پذیرایی از شماست. امتحان کردن کیک های تازه و روز کافه خاطره نیز هیچوقت خالی از لطف نخواهد بود. در کافه خاطره همچنین انواع پیتزا، پنه و پنینی نیز سرو می شود و اگر اهل صرف صبحانه در بیرون هستید املت های کافه رستوران خاطره یک پیشنهاد عالی برای شماست.

کافه رستوران خاطره همه روزه از ساعت 9 الی 23 آماده سرویس دهی است. این کافه رستوران دارای ظرفیت 50 نفر است. در این کافه رستوران از شما حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده دریافت نمی گردد. کافه رستوران خاطره با پارکینگ اختصاصی،اینترنت بی سیم، کارت خوان و پرسنل حرفه ای و خوش برخورد محیطی مناسب برای قرارهای دوستانه و خانوادگی شماست.  رستوران خاطره یک پیشنهاد عالی از طرف ما و یک انتخاب عالی‌تر از طرف شماست. پس رستوران خاطره سر بزنید، در رستوران خاطره شبی خاطره انگیز را برای خود و همراهانتان بسازید و تخفیف های بی نظیر کافه رستوران خاطره را هیچوقت از دست ندهید...

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت۹ تا ۲۳

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

شهران بلوار کوهسار کیلومتر اول جاده امام زاده داوود سمت چپ رستوران خاطره

چگونه می توانم از تخفیف کافی شاپ خاطره استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کافی شاپ خاطره باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!