تا

%0

تخفیف

رستوران آرامش شاندیز

پارک ملت

5400 خرید تا امروز

1.4

5 نظر

درباره رستوران آرامش شاندیز

همانطور که از اسم رستوران آرامش شاندیز پیداست ، رستورانی با فضای دل انگیز و آرامش بخش است که لذت خوردن نهار و شامی دلچسب را برای شما دو برابر می کند.
رستوران آرامش شاندیز واقع در خیابان ولیعصر با ظرفیت ۱۵۰ نفر که پرسنل آن میتوانند در فضای بسته شیک رستوران سرویس دهی عالی را به شما ارائه دهند.
رستوران آرامش شاندیز یکی از رستوران های شیک و کلاسیک است که برای مهمانی های خانوادگی ، جشن تولد ، مراسم خاص مناسب میباشد و میتوانید بهترین و قشنگ ترین روز را در کنار اعضای خانواده تان و یا دوستانتان داشته باشید. 
در منوی رستوران آرامش شاندیز انواع غذاهای اصیل ایرانی سرو می شود و بسیار خوشمزه و لذیذ می باشند ، مزه هایی فراموش نشدنی دارد.
در رستوران آرامش شاندیز از بهترین گوشت بره و برنج درجه یک ایرانی استفاده می شود و برای همین منظور این رستوران را از سایر رستوران ها متمایز کرده است.
مسیر رسیدن به رستوران آرامش شاندیز بسیار راحت می باشد ، کافیست خیابان ولیعصر را به سمت پارک ملت رفته ، روبه روی درب اصلی پارک در خیابان آرامش ، رستوران آرامش شاندیز را پیدا خواهید کرد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

1.4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۲:۳۰ الی ۱۶:۳۰ ۱۹:۳۰ الی ۲۳:۳۰

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه با هماهنگی

آدرس :

خیابان ولیعصر ، روبروی درب اصلی پارک ملت ، خیابان آرامش

چگونه می توانم از تخفیف رستوران آرامش شاندیز استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران آرامش شاندیز باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!