تا

%0

تخفیف

کافه رستوران دلچه ویتا

اراج

200 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره کافه رستوران دلچه ویتا

در کافه رستوران دلچه ویتا تهران زیر پای شماست:

کافه رستوران دلچه ویتا با دیدی استثنایی از تهران در منطقه فرمانیه واقع شده است. کارکنان این کافه رستوران با سرویس دهی عالی به بهترین شکل ممکن از شما پذیرایی خواهند کرد. روف گاردن این رستوران که در برج تجاری آرتمیس واقع شده است با سیستم گرمایشی فوق العاده روزهای سرد پاییز و زمستان را به روزی گرم و دلچسب و روزهای گرم تابستانی را روزی خنک و بهاری تبدیل می کند. فضای دلنشین کافه رستوران دلچه ویتا حس آرامش خاص و دل انگیزی را در زمان صرف غذا  برای شما به ارمغان می آورد و لذت با هم بودن را دوچندان می کند. اگر اهل صبحانه هستید بوفه صبحانه سرد و گرم این رستوران بوفه ای کامل و مجللی است که آغاز کننده روزی جذاب و زیبا برای شما و دوستانتان خواهد بود. در ضمن از نوشیدنی های خاص و خوش طعم کافه رستوران دلچه ویتا نیز غافل نشوید.

کافه رستوران دلچه ویتا با ظرفیت 80 نفر و با امکاناتی نظیر پارکینگ، محیط باز و متفاوت ترین زیباترین روف گاردن در فرمانیه یک پیشنهاد لاکچری و برای سپری کردن اوقاتی استثنائی و آرامش بخش است

 

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۸ الی ۱۲

روزهای سرویس‌دهی :

پنجشنه ها و جمعه ها

آدرس :

چهار راه فرمانیه، نبش نارنجستان چهارم، برج تجاری آرتمیس، طبقه ۲

چگونه می توانم از تخفیف کافه رستوران دلچه ویتا استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کافه رستوران دلچه ویتا باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!