تا

%0

تخفیف

رستوران سنتی مهدی

اراج

1099 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره رستوران سنتی مهدی

اگر هوس یک غذای ایرانی و عالی کرده اید و دوست دارید در رستوران راحت و سنتی غذا میل کنید رستوران سنتی مهدی یک پیشنهاد خوب برای شما است. رستوران سنتی مهدی واقع شده در قیطریه با طراحی سنتی و زیبای خود حس لاکچری و کیفیت بالا را برای شما به ارمغان می آورد.

رستوران سنتی مهدی با آنچه که تا حالا تجربه کرده اید متفاوت است. رستوران سنتی مهدی با تجربه ای مثال زدنی در محیطی آرام و دلپذیر با غذاهای ناب ایرانی و با بهترین کیفیت پذیرایی تخفیفانی های گران قدر در جشن ها و مراسمات آنها می باشد. رستوران سنتی مهدی با موسیقی زنده و با منویی متنوع و کامل از غذاهای خوش طعم ایرانی نامی ماندگار در ذهن شما خواهد بود. همچنین سالاد بار رستوران مهدی با انواع سالاد های خوشمزه از جمله ماست و لبو، زیتون، حموص، تبوله، سالاد شیرازی، سبزی خوردن، سالاد ماکارانی، سالاد فصل، انواع ترشی، سیر ترشی، ماست و برانی، ماست و خیار و.... می تواند اشتهای هر کسی را دو چندان کند.

رستوران سنتی مهدی 120 نفر ظرفیت دارد. حق سرویس ندارد ولی 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده از شما دریافت می کند.این رستوران سنتی با امکاناتی نظیر موسیقی زنده، اینترنت، پارکینگ اختصاصی، برگزاری جشن های گروهی می تواند به راحتی یک شب خاطره انگیز را برای شما بسازد. 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۰ صبح الی ۲۳

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه با هماهنگی

آدرس :

قیطریه، میدان کتابی، خیابان نامی، خیابان سلیمانی شرقی، پلاک ۲۱

چگونه می توانم از تخفیف رستوران سنتی مهدی استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران سنتی مهدی باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!