تا

%0

تخفیف

رستوران خانوادگی بهشت

اراج

9622 خرید تا امروز

3.9

41 نظر

درباره رستوران خانوادگی بهشت

از آب و هوای پر اکسیژن فرحزاد در رستوران خانوادگی بهشت لذت ببرید. این رستوران در خیابان اصلی فرحزاد با ظرفیت بالای ۱۰۰ نفر یک محیط سرسبز و دنج برای سرو یک وعده نهار یا شام به همراه خانواده عزیزتان می باشد. در این رستوران نگران جای پارک نیز نباشید .  در بهشت فرحزاد با خانواده ی خود یک روز به یاد ماندنی را جشن بگیرید. تا نام فرحزاد به گوش هرکسی میرسد ، نفس آدم با هوای پاکش تاره می شود. این روز ها فرحزاد به یک تفریگاه خانوادگی تبدیل شده که مردم از شرق و غرب و شمال و جنوب تهران به این محدوده برای داشتن یک روز عالی سری می زنند. بسیاری از کافه ها و رستوران های این منطقه از قدیم شروع به کار کرده بودند. به دلیل وجو آب و هوای مطلوب و همچنین وجود امامزاده ، فرحزاد یک منطقه پر رفت و آمد و شلوغ بوده است. پس باید تحمل رانندگی پر ترافیک در این منطقه را داشته باشید چرا که ارزش آن را دارد که در قبال این ترافیک به یک رستوران دنج با غذاهای اصیل ایرانی بروید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.9
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۲ الی ۲۴

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

خیابان اصلی فرحزاد - نرسیده به میدان اصلی فرحزاد - روبروی کارواش - بالاتر از کوچه آبشار - رستوران خانوادگی بهشت

چگونه می توانم از تخفیف رستوران خانوادگی بهشت استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران خانوادگی بهشت باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!