تا

%0

تخفیف

بستو برگر

باغ فیض

345 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره بستو برگر

این روزها فست فود جای پر رنگی را در بین غذاهای مردم کل دنیا باز کرده اند و حذف آن از برنامه غذایی کار آسانی نمی باشد. فست فود درواقع غذاهای پر کالری و معمولا چرب به توسط استفاده از انواع پنیرها مانند پنیر پیتزاها می باشد که طعم خود را با انواع سس ها و ادویه ها مکمل کرده اند. حتی نگاه کردن به این خوشمزه های پر کالری دهان آدم را هم آب می اندازد چه برسد که از کنار فست فودی مانند بستو برگر گذری داشته باشید تا بوی آویشن روی پنیر پیتزای تازه شما را مبهوت کند! برگر های متفاوت با گوشت تازه ۲۰۰ گرمی را در فست فود بستو برگر امتحان کنید. برای غذاهای فست فودی ، برگر ها را می توان با انواع سبزیجات آماده کرد و یک ترکیب هیجان آمیز به وجود آورد. آشپز حرفه ای فست فود بستو برگر تمامی برگرها را با گوشت تازه گوساله طبخ می کند و مشتریان خود را با این ساندویچ های بی نظیر به وجد می آورد. یک شام خوشمزه را در حوالی بلوار میرداماد برای خود بسازید. دلتان هوس یک غذای خوشمزه و تازه کرده؟؟؟ سری به فست فود بستوبرگر بزنید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۹ الی ۲۳ (فقط با هماهنگی)

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

بلوار میرداماد - نبش رودبار شرقی - فست فود بستو برگر

چگونه می توانم از تخفیف بستو برگر استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به بستو برگر باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!