تا

%0

تخفیف

گروه پزشکی سحر

362 خرید تا امروز

5.0

1 نظر

درباره گروه پزشکی سحر

مرکز لیزر موهای زائد گروه پزشکی سحر واقع در خیابان ملاصدرا ، با ارائه خدمات جوانسازی پوست با لیفت نخ ، لیزر موهای زائد ، بوتاکس ، پاپ اسمیر و .. در خدمت شما عزیزان است.

گروه پزشکی سحر با استفاده از تکنولوژی پرقدرت لیزر موهای زائد با دستگاه elight لطافت پوست خود را به شما باز می گرداند و از همان جلسه اول نتیجه مطلوب لیزر قابل مشاهده می گردد .
از جمله خصوصیات منحصر به فرد دستگاه های لیزر موهای زائد گروه پزشکی سحر  قابلیت تنظیم طول موج و میزان انرژی لیزر موهای زائد است که بدون درد و سوزش با خنک کننده بسیار قوی عملیات رفع موهای زائد را به خوبی پیش می برد . این دستگاه ها از چنان دقت و ظرافتی برخوردار است که حتی موهای کرکی را نیز بدون عوارض رفع می نماید . ضمن اینکه کم خطرترین ، سریع ترین و موثرترین دستگاه های حال حاضر لیزر به شمار می آیند که با امکان انتخاب محل لیزر با بزرگترین سطح مقطع حتی برای انواع پوست تیره و برنده به کار می رود.

گروه پزشکی سحر با داشتن مجوز از مراجع ذی صلاح با حداقل قیمت لیزر موهای زائد برای هر جلسه در خدمت شماست.

برای رسیدن به گروه پزشکی سحر ، باید به سمت خیابان ملاصدرا آمده ، روبروی بیمارستان  بقیه الله ، گروه پزشکی سحر  را پیدا خواهید کرد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

5
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی قبلی

روزهای سرویس‌دهی :

روزهای فرد

آدرس :

خیابان ملاصدرا، روبروی بیمارستان بقیه الله، پلاک ۲۰۷، واحد ۱۶

چگونه می توانم از تخفیف گروه پزشکی سحر استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به گروه پزشکی سحر باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!