تا

%0

تخفیف

آموزشگاه سروش دانش صبا

صادقیه

266 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره آموزشگاه سروش دانش صبا

آموزشگاه سروش دانش صبا  در مدتی کم توانسته با کادری متخصص و مجرب  خدماتی شایسته در آموزش زبان  ارائه دهد. آموزشگاه سروش دانش صبا تنها به کیفیت بالای کار می اندیشد و در صدد است تا بهترین روش های آموزش زبان خارجی را به متقاضیان عزیز ارائه نماید. در همین راستا کلیه کلاس ها با بهترین تجهیزات و امکانات سمعی و بصری و در آرامش کامل و محیطی دوستانه برگزار می شود و کلیه پرسنل و اساتید موسسه متعهد هستند تا بالاترین کیفیت آموزشی را به متقاضیان محترم ارائه نمایند.

دوره هایی که در آموزشگاه سروش دانش صبا ارائه می گردد عبارتست از: آموزش دوره مکالمه زبان انگلیسی، آموزش کامل مهارت های Speaking , Writing , Listening , Reading ، برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس، دوره مقدماتی و حرفه ای مکالمه زبان ترکی، دوره مقدماتی و حرفه ای مکالمه زبان آلمانی و....

آموزشگاه سروش دانش صبا  آماده ارائه جدیدترین سیستم های آموزش زبان خارجی به همراه اساتید مجرب در این زمینه به موسسات، مدارس و سازمانها می باشد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

فلکه اول صادقیه، ضلع جنوب شرقی میدان، بالای بانک دی، پلاک ۹، طبقه دوم

چگونه می توانم از تخفیف آموزشگاه سروش دانش صبا استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آموزشگاه سروش دانش صبا باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!