تا

%0

تخفیف

کلینیک زیبایی پارسیان

شریعتی

892 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره کلینیک زیبایی پارسیان

کلنیک زیبایی پارسیان واقع در منطقه دولت تهران یکی از مجهزترین کلنیک های زیبایی می باشد، در این مرکز خدمات زیبایی متنوعی از قبیل تزریق بوتاکس ، میکرودرم ، میکرونیدلینگ ، جوانسازی پوست ، مزوتراپی سر و یا صورت ، لیزر موهای زائد الکساندرایت انجام می گیرد. لیزر موهای زائد SHR یکی از بهترین و مشهور ترین خدمات کلنیک زیبایی پارسیان، تلفیق دو لیزر ایلایت و الکساندرایت ، الکساندرایت آپوچی لیزر SHR بدون درد ترین لیزر روز دنیا شناخته شده است. این لیزر از تلفیق دو دستگاه لیزر ایلایت و الکساندرایت می باشد. این نوع لیزر در عمق کمی در پوست نفوذ کرده و فولیکول مو را تحت تاثیر قرار می دهد. لیزر اس اچ ار دارای قوی ترین سیستم Cooling به عنوان خنک کننده می باشد که درد را برای مراجعه کنندگان بسیار کم کرده و مهم ترین نقطه قوت این لیزر می باشد. یکی دیگر از نقاط قوت این لیزر سرعت زیاد در تعداد شات های زده شده می باشد. لیزر موهای زائد SHR هیچ عوارضی بر روی پوست نخواهد داشت و برای خدماتی چون لیزر بیکینی، لیزر صورت و... استفاده می شود. نتظیم طول موج آن برای پوست های آسیایی بسیار مناسب می باشد. لیزر موهای زائد برای انواع پوست های تیره و روشن کاربرد دارد. پوستی صاف و بدون مو را در کلینیک زیبایی پارسیان داشته باشید. در این کلنیک جهت رفاه حال مشتریان اپراتورهای آقا و خانم آماده ی خدمات رسانی هستند. تمامی خدمات مرکز تحت نظر پزشک متخصص انجام شده و محیط این کلنیک بسیار آرام و بهداشتی است. نکته ی دیگری که در مورد این مرکز باید به آن اشاره کرد، دسترسی بسیار خوب و نزدیکی آن به ایستگاه مترو قلهک می باشد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

خیابان شریعتی-خیابان دولت-نرسیده به بلوار کاوه-پلاک۳۳۸

چگونه می توانم از تخفیف کلینیک زیبایی پارسیان استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کلینیک زیبایی پارسیان باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!