تا

%0

تخفیف

دانشگاه علم و فرهنگ

اراج

59 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره دانشگاه علم و فرهنگ

دانشگاه علم و فرهنگ، یکی از دانشگاه‌های تهران است. این دانشگاه در سال ۱۳۷۲ تحت عنوان موسسهٔ آموزش عالی جهاد دانشگاهی تهران، با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران، توسط جهاد دانشگاهی تأسیس شد. در جلسهٔ شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، مورخ ۱۵ بهمن ماه سال ۸۴، این موسسه به دانشگاهی تحت عنوان علم و فرهنگ ارتقا یافت. این دانشگاه موسسه‌ای غیر دولتی است و بودجه آن در سال ۱۳۹۴ برابر با ۱۲ میلیارد ریال بوده است.

ساختمان مرکزی این دانشگاه در منطقهٔ پونک تهران قرار گرفته و فضایی مسقف در حدود ۲۰۰۰۰ متر مربع را در اختیار دارد که شامل فضای آموزشی، کمک آموزشی و اداری مشتمل بر ساختمان‌های ستادی، مرکزی، دانشکده هنرو معماری، واحد تحصیلات تکمیلی شماره ۱ و شماره ۲، پژوهشکده توسعه تکنولوژی و پژوهشگاه رویان در اختیار دارد و در نظر دارد مطابق با طرح جامع دانشگاه، فضا را به ۳ هکتار ارتقا دهد.

دانشگاه علم و فرهنگ داراي پنج دانشكده فني ومهندسي، هنر ومعماري، علوم انساني، علوم پايه و گردشگري با ويژگيهاي ذيل مي باشد:

دانشكده فني و مهندسي
دانشكده فني و مهندسي در مقطع كارشناسي رشته‌هاي مهندسي كامپيوتر، مهندسي عمران، مهندسي صنايع و كارشناسي ناپيوسته مهندسي تكنولوژي نرم‌افزار كامپيوتر از طريق كنكور سراسري دانشجو مي‌پذيرد. تعداد دانشجويان در نيمسال دوم سال تحصيلي 91-90 اين دانشكده، 1127 نفر بوده كه از اين تعداد 485 نفر زن و642 نفر مرد مي‌باشند.

دانشكده علوم انساني
دانشكده علوم انساني در مقطع كارشناسي رشته‌هاي حقوق، حسابداري، مديريت صنعتي، مديريت فرهنگي و هنري و روانشناسي باليني و در مقطع كارشناسي ناپيوسته حسابداري از طريق آزمون سراسري دانشجو مي‌پذيرد.
تعداد دانشجويان در نيمسال دوم سال تحصيلي 91-90 اين دانشكده، 1227 نفر بوده كه از اين تعداد 882 نفر زن و 345نفر مرد مي‌باشند.

 دانشكده هنر و معماري
دانشكده هنر متشكل از گروههاي آموزشي گرافيك، نقاشي، طراحي پارچه، طراحي لباس، معماري داخلي و مهندسي معماري در مقطع كارشناسي و آموزش هنرهاي تجسمي در مقطع كارشناسي ناپيوسته مي‌باشد.
تعداد دانشجويان در نيمسال دوم سال تحصيلي 91-90 اين دانشكده، 1394 نفر بوده كه از اين تعداد 1224 نفر زن و 170نفر مرد مي‌باشند.

دانشكده علوم گردشگري
دانشكده علوم گردشگري متشكل از گروههاي آموزشي جغرافيا و برنامه ريزي توريسم، اكوتوريسم(طبيعت‌گردي)، مديريت جهانگردي- بازاريابي جهانگردي در مقطع كارشناسي ارشد و مديريت گردشگري در مقطع دكتري مي باشد.
تعداد دانشجويان در نيمسال اول سال تحصيلي 92-91 در اين دانشكده 67 نفر بوده كه از اين تعداد 51 نفر زن و 16 نفر مرد مي باشند.

دانشكده علوم پايه
گروه‌هاي آموزشي علوم پايه شامل گروه آموزشي زيست‌شناسي علوم جانوري در مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري و گروه آموزشي رياضيات مالي در مقطع كارشناسي ارشد و گروه آموزشي آمار در مقاطع كارشناسي پيوسته و كارشناسي ناپيوسته مي‌باشد.
در نيمسال دوم سال تحصيلي 91-90 در گروه‌هاي زيست‌شناسي و آمار 291 نفر مشغول به تحصيل هستند كه از اين تعداد 236 نفر زن و 55 نفر مرد مي‌باشند.

 

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

ساعت هماهنگی ۹ صبح الی ۱۶

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

بلوار کشاورز خیابان وصال شیرازی روبه روی سازمان انتقال خون کوچه فردانش پلاک۳

چگونه می توانم از تخفیف دانشگاه علم و فرهنگ استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به دانشگاه علم و فرهنگ باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!