تا

%0

تخفیف

مرکز لیزر والا

ولنجک

251 خرید تا امروز

1.0

1 نظر

درباره مرکز لیزر والا

مرکز لیزر والا یکی از بهترین کلینیک های شمال تهران برای لیزر موهای زائد بدن است. مرکز لیزر والا که در ولنجک واقع شده است با استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد الیت پلاس  2016 محصول کمپانی سیناشور که جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی آمریکایی برای رفع موهای زائد بدن است اقدام به درمان موهای زائد شما می کند. قدرت این دستگاه با استفاده همزمان از دو طول موج الکساندرایت و  Nd:yag به حدی است  که تنها پس از 3 بار لیزر قادر است تا 79% موهای زائد بدن را از بین ببرد. این دستگاه اثر بسیار موثری و مطلوبی با انواع موهای ضخیم و نازک دارد و با سرعثی بسیار بالا و سری بزرگ می تواند در عرض تنها 25 دقیقه کل بدن را لیزر کند. این دستگاه با سیستم خنگ کننده بسیار قوی و فوق پیشرفته عمل لیزر موهای زائد را تقربیا بدون هرگونه درد انجام می دهد که این ویژگی خاص این دستگاه لیزر را به بهترین گزینه برای لیزر موهای زائد بیکینی و زیربغل تبدیل می کند. 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

1
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۱۰ الی ۲۱

روزهای سرویس‌دهی :

شنبه الی پنجشنبه

آدرس :

ولنجک، خیابان مقدس اردبیلی، نبش فرخ، ساختمان فرخ، طبقه ۸، واحد ۸۰۴

چگونه می توانم از تخفیف مرکز لیزر والا استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به مرکز لیزر والا باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!