تا

%0

تخفیف

رستوران پردیس ملل

شهران

1944 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره رستوران پردیس ملل

یکی از تفریح های ما ایرانیان این می باشد که خارج از فضای منزل غذا بخوریم. دیگر غذا خوردن خارج از منزل برای ما ایرانی‌ها کاری برای برطرف کردن گرسنگی نیست و بیشتر تفریحی جمعی یا انفرادی است که کم کم  به یکی از ویژگیهای فرهنگ ایرانی بدل می‌شود. اگر قصد صرف غذا در یک رستوران لوکس و خوب را داشته باشید، رستوران لوکس پردیس ملل در  شهرزیبا بهترین گزینه برای شما می باشد تا غذایی دلنشین را در کنار خانواده یا دوستانتان نوش جان نمایید. این رستوران لوکس با ظرفیت پذیرایی از 110 نفر در سالنی شیک و زیبا می تواند از شما و دوستانتان بهترین پذیرایی ممکن را به عمل آورد. در کنار دوستان و یا خانواده هر وعده غذایی در رستوران لوکس پردیس ملل با غذایی بی همتا و مثال زدنی  روز بینهایت خوبی را برای شما فراهم می آورد و البته خاطرهای ماندگار را هم بر جای میگذارد.  لذیذ‌ترین غذاهای ایرانی و خوشمزه تر از همیشه را در رستوران لوکس پردیس ملل میل کنید و از با هم بودن نهایت لذت را ببرید

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ١٢:٠٠ الی ١٦:٣٠ و ١٩:٣٠ الی ٢٤

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی و رزرو قبلی

آدرس :

شهرزیبا، بلوار تعاون، نبش کوچه آلاله

چگونه می توانم از تخفیف رستوران پردیس ملل استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران پردیس ملل باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!