تا

%0

تخفیف

اسکیپ روم مجموعه کوروش

محله فردوس

الان بسته است

2016 خرید تا امروز

3.7

6 نظر

درباره اسکیپ روم مجموعه کوروش

اتاق فرار که گاهی به عنوان بازی فرار یا اتاق پازل شناخته می‌شود، یک فعالیت چالشی با تم مخصوص است که در آن بازیکنان برای پیدا کردن سرنخ‌ها، تکمیل وظایف و حل معماهای مختلف با یکدیگر همکاری می‌کنند. اگر به اتاق فرار غرب تهران بروید، گیم مسترها را مشاهده خواهید کرد که همه چیز را تنظیم می‌کنند، قوانین را توضیح می‌دهند و سرنخ‌های لازم را ارائه می‌دهند. سناریوی کلاسیک در بیشتر اتاق فرارها این است که با حل معماهای مورد نیاز برای باز کردن قفل در و فرار در محدوده زمانی 45 دقیقه یا یک ساعت، فرار کنید. اما برخی از اتاق فرارها اهداف دیگری مانند حل یک جنایت، نجات یک گروگان، پیدا کردن گنج یا توقف یک تهدید خیالی هستند.

یکی از بهترین اتاق فرارهای غرب تهران که معما و بازی‌های جالبی دارد، اتاق فرار کوروش است که در مجتمع تجاری کوروش قرار گرفته است. شما می‌توانید با همکاران برای تیم سازی یا با دوستان برای تفریح به این اتاق فرار بروید.

اتاق فرار مجتمع کوروش تهران

اتاق فرار کوروش در طبقه اول پاساژ کوروش قرار دارد که به آن اسکیپ می کوروش هم می‌گویند. ساعات کاری این مجموعه از ده و نیم صبح تا دوازده بامداد هر روزه است. اسکیپ می کوروش، 5 اتاق فرار مختلف دارد که هر کدام دارای تم و ویژگی خاصی هستند.

فرار از زندان 1، اولین اتاق فرار در این مجتمع است که همانطور که از اسمش پیداست باید به طور گروهی از زندان فرار کنید. در این اتاق فرار شما به همراه 4تا 6 نفر به طور ناخواسته در تله قرار گرفته‌اید و به علت جرمی سنگین، قاضی حکم اعدام را تعیین کرده است. شما باید به همراه گروه بتوانید کلید خروج از زندان را پیدا کنید و حواستان به نگهبانان زندان باشد. زمان این بازی 60 دقیقه است.

سرقت از بانک یکی دیگر از بازی‌های اتاق فرار کوروش است. در این بازی هم باید بین 4 تا 6 نفر باشید و زمان آن 60 دقیقه است. شما باید به همراه گروه وارد بانک بزرگ خاورمیانه شوید و ذخایر و طلاهای پنهان در بانک را به سرقت ببرید. هدف نهایی بازی پیدا کردن پول و طلاست و باید معماهای حین بازی را حل کنید.

معمای تسلا دیگر بازی مهیج واقع در اتاق فرار کوروش است. این بازی تم فکری و معماهای سختی دارد و باید بتوانید پروژه روشنی رایگان به تمام دنیا را اجرا کنید. در این بازی شما وارد دفتر کار آقای تسلا می‌شوید و در عرض 60 دقیقه باید با حل هر معما چراغ‌ها را روشن کنید. تعداد بازیکنان در این اتاق فرار 4 تا  7 نفر است و درجه سختی آن 75% است.

خرید بلیط اتاق فرار کوروش

برای رزرو و خرید بلیط اتاق فرار کوروش با تخفیف، به بالای صفحه بروید. در این صفحه تمام بازی‌های مهیج اتاق فرار کوروش و مجموعه آن قرار گرفته است. شما می‌توانید اتاق فرار مد نظر خود را با دوستان رزرو کنید و آماده فرار شوید.

 

امکانات و ویژگی‌ها

مخاطب: بانوان,آقایان

جای پارک: آسان

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان

مدت زمان: ۶۰ تا ۹۰ دقیقه

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.7
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

08:30-17:30

یکشنبه

08:30-17:30

دوشنبه

08:30-17:30

سه شنبه

08:30-17:30

چهارشنبه

08:30-17:30

آدرس :

اتوبان ستاری، مرکز خرید کوروش، طبقه2

چگونه می توانم از تخفیف اسکیپ روم مجموعه کوروش استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به اسکیپ روم مجموعه کوروش باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!