تا

%0

تخفیف

استخر چهار فصل روباز رازی

ونک

11265 خرید تا امروز

4.4

103 نظر

درباره استخر چهار فصل روباز رازی

استخر از بهترین تفریحانی است که در این روزهای شلوغ به آن می‌پردازم.  لذت شنا کردن و غوطه‌ور شدن در آب و حتی پیاده‌روی ساده در قسمت‌های کم‌عمق‌تر استخر برای من آرامشی را به همره دارد که با هیچ ورزش دیگری به دست نمی‌آید. متأسفانه استخرهایی که تمیز باشند و آب آنها چندان بوی کلر ندهد و البته به محل زنگی من هم نزدیک باشند، اندک‌شمارند.

از میان دو نوع استخر روباز و استخر سرپوشیده، من استخرهای سرپوشیده را بیشتر ترجیح می‌دهم. این استخرها همیشه در همه فصل سال بازند و من که  عادت دارم هیمیشه یک جای خاص را برای تفریح انتخاب کنم و آنجا را پاتوق ثابتم کنم، خیلی برایم مشکل است که جایی دیگر را، بجز استخر همیشگی خودم، برگزینم. آخر می‌دانید برای تنوع طلبی نیست که به استخر می روم. برای این است که آرامش از دست رفته روزهایم را به دست بیاورم و از همه مهم‌تر، خود را برای روزهای سخت دیگرم آماده کنم.

خیلی وقت است که استخر رازی را، با آن‌که استخر روباز است، به عنوان استخر محبوبم برگزیده‌ام و دیگر از رفتن به دیگر استخرها منصرف شده‌ام. ماجرای آشنایی من با استخر رازی  ماجرایی جالب است و به دنیای مجازی بازمی‌گردد؛ چیزی که کلا با آن بیگانه‌ام، مخصوصا اگر از انواع کوچک و به قول امروزی‌ها، از انواع اسمارت‌فون آن باشد، که اصلا نمی‌دانم چیست.

مدتی بود که گوشی‌ام بد کار می‌کرد و دخترم، که از آلمان آمده بود، برایم یک گوشی لمسی، یا به قول خودش یک اسمارت فون، خرید. من هم فقط با آن تماس می‌گرفتم و بعضی اوقات تلگرام و چند گروهی که در آنها عضو بودم را چک می کردم. یک روز وقتی داشتم از خیابان ولی عصر رد می شدم و در بی آرتی نشسته بودم، ناگهان از موبایل من صدای پیامک آمد، اما وقتی گوشی را باز کردم، دیدم پیامی تبلیغاتی است، اما برای باز کردنش، من را به یکی از برنامه‌های موبایلم می برد. زیاد سر در نیاوردم. شب به دخترم برنامه را نشان دادم. یک برنامه بود با عکس هدهد. دخترم خندید و گفت: «این که گروپان ایران است.» گفتم: «چیان ایران؟» گفت: «اسم این اپ، تخفیفان است. مانند این سایت در بیشتر جاهای دنیا هست. تخفیف می‌دهد. برای همین هم اسمش تخفیفان است. خیلی خوب است. مثلا الان بلیت این استخر چهارفصل رازی را می‌دهد ۱۹۵۰۰ تومان، در حالی که قیمت اصلی‌اش ۳۰۰۰۰ تومان است.»

باور نمی‌کردم. دخترم می‌خواست سربه‌سرم بگذارد. گفت: «می‌خواهی با هم برویم استخر؟» خندیدم و گفتم: «یادت رفته اینجا ایران است، نه آلمان؟ پدر و دختر با هم استخر نمی‌روند!» او هم خندید. ذهم کلی مشغول شده بود. این تخفیفان و برنامه موبایلش را باز کردم. دیدم فقط استخر نیست. همه‌جا، از پیتزا و چلوکباب بگیر تا تئاتر و سفر. هرچه بخواهی، در این تخفیفان با تخفیف آمده است. با خودم گفتم: «من تا نروم آنجا، باور نمی‌‌کنم که مثلا استخر رو به روی اسکان، در خیابان ولی عصر را بدهند ۱۹۵۰۰ تومان. آن هم برای هر چند بار و چند نفر که بخواهی.» این شد که یک کوپن تخفیف از این سایت خریدم و رفتم سراغش.

این استخر رازی، با تخفیف و بی‌تخفیف، خیلی جالب بود. یک استخر چهارفصل روباز بود که همیشه دمای آبش متناسب با فصل تنظیم می‌شد. فرقی نمی‌کرد تابستان باشد یا زمستان. این موضوع تا حد زیادی نظر من را برای تغییر استخرم عوض کرد. برای این که کاملا این استخر چهارفصل زیبا را بررسی کنم، به کارهایی دست زدم که چندان عادتم نبود. یکی از آنها هم استفاده از سونای بخار بود، که خیلی اهلش نیستم و فقط برای دیدن و بررسی آن به سراغ این قسمت از استخر رفتم. البته از این بررسی هم سر بلند بیرون آمد. بعد از سونای بخار استخر چهارفصل رازی، به سونای خشک رفتم، که آن هم خیلی خوب بود و البته من که عاشق سونای خشک هستم را هم راضی کرد. کلا این مجموعه خیلی خوشایند و دلچسب بود.

شب که به خانه آمدم، دخترم از چند و چون این استخر جدید پرسید. گفتم: «خیلی خوب بود.» گفت: «حالا تخفیف داد این استخر رازی؟» گفتم: «بی نک و نال و چک و چانه، کوپن را گرفت و گفت بفرمایید داخل.» راسش را بخواهید، وقتی داشتم بعد از سونا، در حوضچه آب سرد حسابی استخوان سبک می‌کردم، با یکی از جوان‌ها هم‌کلام شدم، که اتفاقا او هم از تخفیفان کوپن خریده بود. می‌گفت: «این استخر خیلی جالب است. دمای آب آنقدر خوب است که وسط چله زمستان هم می‌توانی از آن استفاده کنی، و همین دمای مناسب استخر چهارفصل رازی باعث می شود که زمستان تابستان بتوانی با آن حال کنید. برای همین است که همیشه به سراغ آن می‌آیم. پرسیدم: «با بی‌آرتی می‌آیی یا ماشین؟» گفت: «آقا کی با بی‌آرتی می‌آید؟ اینجا جای پارک دارد.» سانس استخر رازی هم آزاد بود و هر چقدر می‌خواستی، می‌توانستی در آب باشی. من که خودم بیشتر از دو ساعت دوام نمی‌آورم. حسابی خسته می‌شوم، ولی این جوان‌ها خیلی بیشتر از این‌ها می‌مانند در آب. ما که پیر شدیم!

استخر چهارفصل رازی با امکانات بسیار خوب و شیک و تمیزش، دل من را برد و این شد که دیگر قید همه استخرهای دیگر را زدیم و از بعد از خریدمان از تخفیفان، دیگر مشتری همیشگی استخر رازی شدم. به هر حال، سلیقه من در انتخاب استخر خیلی سخت‌گیرانه بود. باور کنید اگر این استخر رازی دم در خانه ما بود، اما اندکی آبش بد بود یا برخورد پرسنلش، به خصوص با منی که کوپن تخفیف استخر رازی را از تخفیفان خریده بودم بد بود، امکان نداشت دوباره به سراغ این استخر بروم، حالامی‌خواهد استخر رازی باشد یا هر استخر دیگری. سونای بخار استخر رازی هم باکیفیت و خوب بود و هم تمیز و هم جا‌دار. سونای خشکش که حرف نداشت. چهارفصل بودن این استخر خودش مزیتی است. حتما باید این استخر رازی را امتحان کنید. من که لذتش را بردم.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

خیابان ولیعصر، بالاتر از میرداماد، مجموعه ورزشی چهارفصل

چگونه می توانم از تخفیف استخر چهار فصل روباز رازی استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به استخر چهار فصل روباز رازی باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!