تا

%0

تخفیف

کافه کباب

30 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره کافه کباب

در کافه کباب کیفیت و اصالت غذاهای ایرانی حرف اول را می زند. کباب یکی از خوشمزه ترین غذاهای ایرانی هست که حتما به یکبار امتحان کردن بهترین و باکیفیت ترین نوع آن در کافه کباب می ارزد. کافه با غذاهایی اصیل و خوشمزه و در کنار آن انواع نوشیدنی ها و دمنوش های گواران یک پیشنهاد خوب برای علاقمندان به کباب می باشد.

کافه کباب با ظرفیت 50 نفر با محیطی باز و منویی مملو از کباب های تازه و خوشمزه در بزرگراه رسالت (شرق به غرب) است. این کافه مالیات بر ارزش  افزوده ندارد ولی 10 درصد به عنوان حق سرویس از شما دریافت می کند.

اگر حوس رستوران گردی کرده اید و دلتان یک غذای سنتی ایرانی خواست سری به کافه کباب بزنید تا از انواع کباب های خوش طعم کافه کباب لذت ببرید و روز خوب خود را تبدیل به یک روز استثنائی کنید

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

بزرگراه رسالت شرق به غرب، بعد از ورودی صیاد شیرازی

چگونه می توانم از تخفیف کافه کباب استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کافه کباب باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!