تا

%0

تخفیف

موسسه زبان کیش ایر

ونک

269 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره موسسه زبان کیش ایر

 موسسه کیش ایر بعنوان مرکز آموزش زبانهای خارجی در سال 1377 تاسیس گردید و پس از گذشت 3 سال با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پا به عرصه آموزشهای تخصصی ،کاربردی و مهارتی گذاشت.

سپس در سال 1381 با اخذ مجوز از دفتر برنامه ریزی و آموزشهای فرهنگی هنری رشته های مترجمی زبان در گرایشهای مختلف و همچنین دوره های گرافیک رایانه و نرم افزارهای تایپ و حروفچینی را به دوره های خود افزود.

همزمان با توسعه فضای آموزشی تا 1200 متر مربع و افزایش دوره های تخصصی در آموزشهای زبان ( فرانسه، آلمانی و اسپانیایی ) و دوره های کاربردی کامپیوتر و فناوری اطلاعات موسسه کیش ایر توانست بسرعت فضای آموزشی خود را به 3000 متر مربع ارتقا داده و به شهرت قابل توجهی در داخل کشور دست یابد.

در راستای ارتقا خدمات آموزشی با اخذ مجوز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال 1384 آموزش کارکنان دولت در دو رشته زبانهای خارجی و علوم کامپیوتر (سخت افزار و نرم افزارشبکه )آغاز گردید لازم به ذکر است در طول این مدت موسسه موفق به عقد قرارداد با بیش از 110 شرکت دولتی و غیر دولتی گردیده است.

موسسه در راستای گسترش خدمات در کل کشور اقدام به عقد قرارداد با موسسات فعال در سطح کشور و اعطای نمایندگی به آنها شده است که تاکنون 22 موسسه در شهرستان ها و یک موسسه در تهران موفق به اخذ نمایندگی موسسه کیش ایر شده اند. موسسه کیش ایر با اخذ نمایندگی از دانشگاه کمبریج دپارتمان ESOL ( کد مرکزIR089) اقدام به برگزاری دوره ها و آزمونهای CELS, TKT, BEC, CPE CAE, FCE نموده است.

همچنین با اخذ نمایندگی از دپارتمان CIE کمبریج ( کد مرکز IR021) آزمونهای IT, ICT, Diploma in computing ر ا نیز برگزار می نماید. همچنین موسسه با اخذ نمایندگی کالج ترینیتی لندن (کد مرکز9901) آزمونهای سطوح مقدماتی تا پیشرفته مکالمه زبان انگلیسی را برگزار می نماید. در راستای گسترش علوم IT و لزوم مهارت داشتن افراد شاغل و جویای کار در زمینه علوم رایانه موسسه با اخذ نمایندگی برگزاری آزمونهای ICDL از بنیاد جهانی ICDL خدمت نوین دیگر جهت دانشجویان خود ارائه نموده است . موسسه امیدوار است در راستای خدمات آموزشی بهتر در آینده نزدیک در تهران و همچنین استانهای دیگر گامی موثر در گسترش آموزشهای تخصصی و کاربردی بردارد.

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی قبلی

روزهای سرویس‌دهی :

آدرس :

میدان ونک، مابین چهارراه جهان کودک و گاندی شمالی، پلاک ۶۹

چگونه می توانم از تخفیف موسسه زبان کیش ایر استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به موسسه زبان کیش ایر باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!