تا

%0

تخفیف

مجموعه کارتینگ آزادی

شهرک آزادی

8479 خرید تا امروز

4.3

225 نظر

درباره مجموعه کارتینگ آزادی

حتما در خیابان‌های تهران ماشین‌هایی را دیده‌اید که با سرعت‌های سرسام‌آور، بی‌اعتنا به قوانین و مقررات ویراژ می‌دهند و لایی می‌کشند. شاید خود شما هم بعضی اوقات هوس سرعت کنید و به سرتان بیفتد که گازی به ماشین خود بدهید. این که سرعت پدیده‌ای خوب است یا بد، به این بستگی دارد که شما در کجا باشید و سوار چه چیزی باشید و البته چقدر آموزش دیده باشید. زیرا گاز دادن و  تیز فرمان دادن به ماشین، کاربلدی می‌خواهد و باید توانایی و مهارت‌های خاصی داشته باشید و آموزش رانندگی خاصی هم دیده باشید. مهارتی که هر کسی به آن وارد نیست. برای همین در این متن می‌خواهم شما را با جایی آشنا کنم که اگر اهل سرعت باشید و آدرنالین خون شما با حرکت در سرعت‌های بالای صد کیلومتر بالا می‌رود، بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود.

شاید تا به حال حدس زده باشید. می‌خواهم درباره یک پیست اتومبیل‌رانی برای شما صحبت کنم. در تهران یکی دو پیست اتومبیل‌رانی هست، اما این پیست‌ها چندان تفریحی نیستند و باید ماشینی که برای این مسابقات آماده کرده‌اید را به فدراسیون اتومبیل‌رانی ببرید و بعد از اخذ مجوزهای لازم، مسابقه بدهید. این کار بسیار سخت و پرهزینه است و شاید برای همه ممکن نباشد. اتومبیل‌رانی از نوع ارزان و در دسترس همگان آن مد نظر ماست، زیرا تخفیفان همیشه به دنبال تفریحات ارزان و در دسترس همگان است؛ تفریحاتی که همه با هر توانایی مالی بتوانند به آن بپردازند.

کارتینگ نوعی از ماشین‌های مسابقه است که به تعبیر افرادی که این رشته را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند، پایه رشته اتومبیل‌رانی، حتی در بالاترین سطح آن، یعنی اتومبیل‌رانی فرمول یک است. کارت یا ماشین‌های کوچکی که رشته کارتینگ را با آن آنجام می‌دهند، به دو صورت اجاره‌ای و شخصی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و اساسا برای مسابقه در پیست‌های مخصوص کارتینگ طراحی و ساخته شده است. این ماشین‌ها موتوری ۱۲۵ سی‌سی دارند، اما این حجم کم موتور بر شتاب و سرعت آنها هیچ تأثیری نمی‌گذارد، زیرا به‌راحتی در مدل‌های اجاره‌‌ای سرعت آنها به ۸۰ کلیومتر و در مدل‌های شخصی یا حرفه‌ای سرعت آنها به ۱۸۰ کیلومتر می‌رسد.

 با این احوال، چه در مدل اجاره‌ای و چه در مدل شخصی، ماشین‌های کارتینگ حس نیاز به سرعت شما سرعت‌دوستان عزیز را به‌راحتی ارضا می‌کند. فقط کافی است تا حدی، و نه چندان زیاد، قوانین و تکنیک‌های اتومبیل‌رانی سرعت را بلد باشید و با ماشین‌های کارتینگ، یکی دو دوری پیست کارتینگ را دور زده باشید. بقیه‌اش دیگر به عشق شما به سرعت بستگی دارد و حس رقابت‌طلبی شما. البته اجاره ماشین های کارتینگ چندان ارزان هم نیست ولی با تخفیف کارتینگ آزادی در تخفیفان، شما می‌توانید با تخفیف بسیار مناسبی به ورزش کارتین بپردازید .

در تهران فقط یک پیست کارتینگ درست و حسابی وجود دارد: پیست کارتینگ آزادی. پیستی در مجاورت ورزشگاه صد هزار نفری آزادی که برای رسیدن به آن باید به طرف ضلع شمال شرقی ورزشگاه بروید و از طرف ورودی پارکینگ ۱۵، وارد مجموعه کارتینگ شوید.

وقتی از پیست کارتینگ آزادی سخن به میان می‌آید، همه فکر می‌کنند مسیری آسفالته، با مقداری محافظ از جنس لاستیک‌های اوراقی این پیست را ساخته است. اما پیست کارتینگ آزادی به یک مجموعه بزرگ تفریحی بدل شده است که در آن از کافی‌شاپ زنجیره‌ای امیر چاکلت تا فروشگاه وسایل کارتینگ، امکانات آموزشی و همین طور چند سالن ورزش‌های دیگر، مانند فوتبال دستی و بیلیارد وجود دارد.

برای این که علاقه‌مندان به سرعت و هیجان بتوانند در پیست کارتینگ آزادی ساعت‌های طولانی‌تری را سپری کنند و خستگی حاصل از رانندگی را از تن به در کنند، در ساخت‌و‌ساز و بازاحیای آن خلاقیت خاصی به کار رفته است. آنجا از یک پیست با چند لاستیک پاره به یک مجتمع تفریحی برای یک روز تفریحی درست و حسابی تبدیل شده است. مراکز رفاهی جالبی کنار پیست کارتینگ آزادی تأسیس شده است.

قبل یا بعد از یک مسابقه‌ هیجان‌انگیز اتومبیل‌رانی، می‌تواند در کافی‌شاپ امیر چاکلت گلویی تازه کنید و شاید به خاطر بردتان، دوستان را یک نوشیدنی مهمان کنید یا در رستوان‌های این مجموعه، غذایی نوش جان کنید. از سویی دیگر، سالن بازی‌های بیلیارد و فوتبال دستی است که با فاصله گرفتن از فضای رقابت موتوری می‌تواند برای شما لذتی مضاعف فراهم کند.

در اصل، کارتینگ مسابقه‌ای گروهی و دسته‌جمعی است. این ورزش نه‌تنها برای خانم‌ها محدودیتی ندارد، بلکه برای آنها بسیار جذاب است و خانم‌های بسیاری هستند که در این پیست روی آقایان را کم کرده‌اند. جالب است بدانید مدیریت مجموعه کارتینگ نیز در دستان پرتوان یک خانم است.

شما با اجاره یک ماشین، به تعداد دورهایی که می‌زنید هزینه پرداخت می‌کنید، ولی تخفیفان درباره این موضوع هم فکری دارد: ایجاد تخفیف برای چند دور در پیست، تا رفتن به کارتینگ برای همه ممکن باشد و همه بتوانند در این ورزش توانایی‌های خود را بسنجند. البته، سرعت اعتیادآور است و باید محدود از آن استفاده کرد. تخفیفان راه خرید بلیت کارتینگ آزادی را بسیار آسان کرده است، اما شما مراقب اعتیاد به کارتینگ باشید؛ این توصیه مهم ما به شما است!

همان‌طور که گفتیم، کارتینگ به نوعی پایه تمام مسابقات اتومبیل‌رانی است از این رو، بزرگانی مانند مایکل شوماخر هم ابتدا از مسابقات کارتینگ  شروع کرده‌اند. پس بهتر است شانس خود را امتحان کنید و با دوستانتان یک روز به یاد ماندنی را بگذرانید.

هنوز تمام نشده است. مجموعه کارتینگ آزادی برای آنکه عاشقان رانندگی و ماشین را به این پیست خوب و بسیار مهیج بکشاند، هر از چند گاهی نمایشگاهی از خودروهای کلاسیک برگزار می‌کند. آخرین نمایشگاه ماشین‌های کلاسیک پیست کارتینگ ورزشگاه آزادی، نمایشگاه ماشین‌های کلاسیک تویوتا بود. نمایشگاهی بسیار شیک و البته نایاب، زیرا بسیاری از ماشین‌های کلاسیک ساخت آلمان و آمریکا هستند و به ندرت می‌توان ماشین‌های ژاپنی را در ردیف ماشین‌های کلاسیک پیدا کرد.

 حال دیگر وقت رفتن است، چه برای سیاحت ماشین‌های باکلاس و قدیمی در نمایشگاه ماشین‌های کلاسیک، چه برای چند دور مهیج در پیست کارتینگ ورزشگاه آزادی. خوب است خانوادگی به پیست کارتینگ آزادی بروید و همراه همسر گرامی، یک گاز حسابی به ماشین‌های کوچک کارتینگ بدهید و رقابتی سالم را در محیطی جذاب برای خود و مهربان همسر آماده کنید.

همه این ها آماده شده است پیست کارتینگ که در حد استاندارد های بین المللی مهیاست، شما هم عشق سرعت و بالا بردن آدرنالین خون خود را دارید، تخفیفان هم که پیشنهاد تخفیف کارتینگ آزادی را ارائه داده است؛ دیگر بهانه ای برای در خانه ماندن باقی نمی ماند.

ساعت کاری کارتینگ آزادی

ساعت کاری کارتینگ آزادی تمام روزهای هفته از ساعت 10 الی 24 است. ساعت کاری کارتینگ آزادی در روزهای تعطیل نیز مانند روزهای دیگر از ساعت 10 تا 24 است.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.3
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۱۱ الی ۲۳

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

ضلع شرقی استادیوم آزادی، جنب پارکینگ ۱۳

چگونه می توانم از تخفیف مجموعه کارتینگ آزادی استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به مجموعه کارتینگ آزادی باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!