تا

%0

تخفیف

اتاق فرار باغ کتاب تهران

ونک

2630 خرید تا امروز

2.9

83 نظر

درباره اتاق فرار باغ کتاب تهران

اتاق فرار باغ کتاب اتاق فرار یک بازی گروهی، فکری و هیجانی ۴ تا ۸ نفری است که برای گروه سنی 10 سال به بالا در نظر گرفته شده است. در این بازی به فراخور داستان هر اتاق، مخاطب به کمک سرنخ‌هایی که در دست دارد، معما‌ی هر داستان را حل می‌کند و در زمانی ازپیش‌تعیین‌شده بازی را به اتمام می‌رساند. اتاق فرار - اتاق بیگانه این مجموعه دارای سه اتاق مجزا با داستان‌هایی متفاوت است و تلاش کرده که در هر اتاق مخاطب را درگیر ماجرایی هیجان‌انگیز کند. اتاق فرار داستان «اتاق بیگانه» شما را وارد دنیای فضایی‌ها می‌کند. باید بتوانید فضایی‌های مرموز را شکست دهید تا از زندان آنها فرار کنید. اتاق فرار نفرین فرعون در اتاق فرار «نفرین فرعون» برای کشف مقبره‌ای که به‌تازگی نشانه‌هایی از آن پیدا شده سفری را به مصر آغاز می‌کنید. اتاق فرار تهران اتاق فرار «تهران» نیز داستانی با موضوع جنایی در کوچه‌پس‌کوچه‌های تهران دارد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

2.9
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ و پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۹ صبح تا ۲۴-undefined,

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه و باهماهنگی قبلی

آدرس :

آدرس ۱: برگزار شهید همت، مسیر شرق به غرب، بعد از خروجی بزگراه حقانی، خروجی باغ کتاب تهران طبقه اول. بعد از کتابفروشی بزرگسال اتاق فرار آدرس ۲: مترو حقانی، ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از میان باغ موزه دفاع مقدس، بعد از پل، باغ کتاب تهران طبقه اول بعد از کتابفروشی بزرگسال اتاق فرار

چگونه می توانم از تخفیف اتاق فرار باغ کتاب تهران استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به اتاق فرار باغ کتاب تهران باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!