تا

%0

تخفیف

کد تخفیف داریوش مارکت

اراج

0 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره کد تخفیف داریوش مارکت

هدف داریوش مارکت جلب رضایت کامل شما می باشد. به این منظور امکان بازگشت کالاهای مجاز تا 3 روز از زمان تحویل امکان پذیر است. برای بازگشت کالا ابتدا حد اکثر یک روز پس از دریافت کالا و مشاهده کردن هرگونه مغایرت با کالای ثبت شده و یا وجود نقص فنی و ظاهری با تیم خدمات مشتریان داریوش مارکت تماس بگیرید. تیم ما ابتدا شرایط بازگشت کالای مورد نظرشما را کامل توضیح خواهند داد،اطلاعات شما را ثبت کرده و فرایند برگشت کالا آغازمیشود. مشتریان عزیزشهرستان کالای موردنظر را به همراه فاکتور ازطریق پست ،به آدرس انبار داریوش مارکت (اراک- فازیک شهرک شهید بهشتی- خیابان توحید- کوچه توحید2- کد پستی 3818943394) برگشت خواهند داد. امکان جمع آوری کالای بازگشتی در محدوده زمانی مجاز برای کالاهای مجاز فقط برای شهر اراک، توسط سرویس حمل داریوش مارکت به صورت رایگان وجود دارد. به این منظور، از طرف تیم ارسال باشما برای هماهنگی زمان تماس خواهندگرفت.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

فاز یک شهرک شهید بهشتی- خیابان توحید- کوچه توحید2

چگونه می توانم از تخفیف کد تخفیف داریوش مارکت استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کد تخفیف داریوش مارکت باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!