تا

%0

تخفیف

کد تخفیف هتل پارسیان بوعلی

اراج

0 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره کد تخفیف هتل پارسیان بوعلی

هتل بوعلی در تاریخ 1332تاسیس و در سال 1335 به بهره برداری رسید. در سال 1357 پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به مالکیت بنیاد مستضعفان درآمده و از گروه هتل های شرکت هتل های بین المللی پارسیان می باشد. مشخصات اصلی هتل شامل: 36 اتاق (2 اتاق سوئیت – 3 اتاق 4 تخته -16 اتاق سه تخته – 15 اتاق 2 تخته ) 2رستوران و سالن برگزاری مراسم و دوره آموزشی فاصله تا فرودگاه حدود 20 دقیقه هتل در مرکز شهر قراردارد و نزدیک به کلیه اماکن دیدنی و مراکز خرید می باشد. در فضای داخلی هتل از معماری سنتی ایرانی بهره گرفته شده که خود نقطه تمایزی با هتلهای مدرن امروزی در نقاط مختلف می باشد . رستوران الوند با گنجایش 80 نفر رستوران پارسه با گنجایش 120 نفر تالار شیشه ای با گنجایش 600 نفر این هتل دارای دو ساختمان مجزا و 36 اتاق می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به تلویزیون – سیستم ویدئو مرکزی – شبکه های ماهواره ای مجاز – یخچال سیستم تهویه مطبوع – سرویس بهداشتی – سشوار - تلفن می باشد. همچنین استفاده از امکاناتی چون صندوق امانات –تاکسی سرویس - روم سرویس –لباسشویی - پارکینگ اختصاصی - نماز خانه – فاکس – اینترنت پر سرعت – جهت میهمانان محترم میسر است.

طرف دوم می‌تواند با درخواست کتبی رزرو را ابطال نماید، درخواست ابطال اتاق‌های انفرادی رزرو شده تا ۲۰ روز قبل از ورود میهمانان مشمول هیچ‌گونه جریمه نبوده و پس از آن به شرح زیر به آن جریمه تعلق خواهد گرفت.

  • درخواست ابطال رزرو انفرادی (حداکثر ۲ اتاق) در کمتر از ۴۸ ساعت توسط طرف دوم، مشمول ۱۰۰% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده خواهد شد.
  • درخواست ابطال رزرو انفرادی بین ۳ لغایت ۵ روز توسط طرف دوم، مشمول ۸۰% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده خواهد بود.
  • درخواست ابطال انفرادی رزرو بین ۶ لغایت ۱۰ روز توسط طرف دوم، مشمول ۶۰% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده خواهد بود.
  • درخواست ابطال انفرادی بین ۱۱ لغایت ۱۴ روز توسط طرف دوم، مشمول ۴۰% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده خواهد بود.
  • درخواست ابطال رزرو انفرادی بین ۱۵ لغایت ۱۹ روز توسط طرف دوم، مشمول ۲۰% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده خواهد بود.
  • در صورت عدم تقاضای ابطال رزرو انفرادی و عدم مراجعه میهمان رزرو شده، معادل یک شب به تعداد و نوع اتاق‌های درخواست شده No Show (جریمه) به حساب طرف دوم منظور خواهد شد. توجه داشته باشید که ابطال رزرو صرفاً با درخواست کتبی طرف دوم و تحت شرایط فوق پذیرفته و مورد عمل قرار خواهد گرفت.

درخواست ابطال رزروهای گروهی (حداقل ۳ اتاق) کمتر از ۴۰ روزه در دوره پرکار مشمول جریمه زیر خواهد بود.

  • درخواست ابطال رزرو گروهی کمتر از ۷ روز توسط طرف دوم، مشمول ۱۰۰% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده خواهد بود.
  • درخواست ابطال رزرو گروهی بین ۸ لغایت ۱۴ روز توسط طرف دوم، مشمول ۸۰% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده خواهد بود.
  • درخواست ابطال رزرو گروهی بین ۱۵ لغایت ۲۴ روز توسط طرف دوم، مشمول ۶۰% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده خواهد بود.
  • درخواست ابطال رزرو گروهی بین ۲۵ لغایت ۳۰ روز توسط طرف دوم، مشمول ۴۰% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده خواهد بود.
  • درخواست ابطال رزرو گروهی بین ۳۱ لغایت ۴۰ روز توسط طرف دوم، مشمول ۲۰% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده خواهد بود.
  • در صورت عدم تقاضای ابطال رزرو گروهی و عدم مراجعه میهمانان رزرو شده، معادل یک شب به تعداد و نوع اتاق‌های درخواست شده No Show (جریمه) به حساب طرف دوم منظور خواهد شد.
  • اتاق‌های رزرو شده در ایام بسیار پرکار (Peak)، کمتر از ۴۰ روز مانده به تاریخ حضور میهمانان طرف دوم مشمول ۱۰۰% جریمه ابطال کلیه اتاق شب‌های رزرو شده است.
  • کلیه پرداختی‌های طرف دوم بعد از ارائه صورت حساب از سمت طرف اول و طی ۷ روز کاری تسویه حساب خواهد شد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

میدان جهاد - ابتدای خیابان بوعلی

چگونه می توانم از تخفیف کد تخفیف هتل پارسیان بوعلی استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کد تخفیف هتل پارسیان بوعلی باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!