گاتا تور
not available

۲۵٪ تخفیف تور مفرح شادروز فرهنگی سده و ری گردی با همراهی موبدان زرتشتی کاری از گاتا تور تنها با پرداخت ۵۱۰۰۰ تومان (اما به ارزش ۶۸۰۰۰ تومان) در تهران - به تعداد محدود

/
گاتا تور - not available-0
عکس گاتا تور-1
-2
۲۵٪ تخفیف تور مفرح شادروز فرهنگی سده و ری گردی با همراهی موبدان زرتشتی کاری از گاتا تور تنها با پرداخت ۵۱۰۰۰ تومان (اما به ارزش ۶۸۰۰۰ تومان) در تهران - به تعداد محدود-3
25 % تخفیف
51،000 تومان
68،000 تومان
-
مهلت خرید

به مدت محدود

برای اطلاع از تخفیف های جدید در خبرنامه عضو شوید

ویژگی های گاتا تور

این تخفیفان مفرح شامل:

بیمه کامل

حمل و نقل اتوبوس توریستی برای هر 45 نفر یک اتوبوس توریستی در محل

میان وعده بامدادی

ناهار گرم با همکاری شرکت خدمات برگزاری مجالس

پذیرایی عصرانه با چای،شیرینی و میوه توسط شرکت خدمات برگزاری مجالس

همراهی موبدان زرتشتی و اجرای مراسم سده توسط زرتشتیان

پرسنل راهنما جهت توضیح جاذبه های گردشگری شهرری

پرسنل خدماتی برای سرو، ناهار و پذیرایی عصرانه در سالن برگزاری همایش سده

مدیر برگزاری جشن سده و انتظامات سالن برای راهنمایی میهمانان

گروه فیلمبرداری

گروه موسیقی

گروه رقص آذری

برای دیدن توافقنامه و راهنمای تورهای گاتا اینجا را کلیک کنید.

پس از خرید تخفیفان خود برای رزرو بهترین جاها در سالن نمایش بلافاصله با گاتا تماس گرفته و مشخصات خود را اعلام کنید.

شرایط استفاده

هر نفر مجاز به خرید 1 عدد از این تخفیفان می‌باشد
1
خـــــــریـــــــد
بـرای هـر نـفـر
این تخفیفان را خریداری و به دوستان خود هدیه دهید
امکان هـدیه دادن
بــــن تـــخــفــیــف

تاریخ حرکت: جمعه ۱۴ بهمن ۱۳۹۰

ساعت شروع و پایان برنامه: ۹.۱۵ بامداد - ۲۰ شب

محل آغاز حرکت: میدان آرژانتین- روبری درب فروشگاه شهروند

مدت اعتبار برنامه: ۱ روزه و در تاریخ ۱۴ بهمن

۵۰ تخفیفان برای ۵۰ تخفیفانی ( بر اساس میزان تقاضا تعداد قابل افزایش است)

شرایط و مهلت ثبت نام

شماره تلفن برای پذیره نویسی در روزهای تعطیل و اشغال بودن دفتر: ۰۹۳۵۴۶۵۶۵۷۰ کاوش ساعی از پذیرفتن کودکان زیر ۹ سال معذوریم.

به دلیل محدود بودن میز و صندلی های پذیرایی در سالن همایش و جانمایی های میهمانان پیش از همایش، جایگاه های مناسب برای میهمانانی خواهد بود که زودتر نسبت به پذیره نویسی کامل و اعلان کوپن تخفیفان خود به گاتا اقدام نمایند. به دلیل بالا بودن تعداد میهمانان، جهت اطلاع رسانی به همگان اعلان شماره تماسهای تک تک میهمانان الزامی میباشد. از آنجاییکه مراسم توسط گروه فیلمبرداری گاتا، فیلمبرداری می شود، دوستانی که مایل به داشتن فیلم همایش هستند، می توانند 10 روز پس از همایش با تماس به دفتر گاتا فیلم همایش را به همراه بسته فرهنگی گاتا خریداری نمایند و یا پیشتر در محل برگزاری همایش نسبت به سفارش این بسته فرهنگی پیش ثبت نام نمایند.

همراه داشتن پرینت تخفیفان الزامی است

زمان استفاده: از 1390/11/14 تا 1390/11/15
ساعت پاسخگویی و سرویس دهی: مشخص نشده
روزهای سرویس‌دهی: مشخص نشده
شماره تلفن گاتا تور: not available
آدرس: ۲۲۱۴۵۵۲۵,۲۲۱۴۵۵۲۶ ۲۲۳۵۱۶۸۱ ایمیل :Kavosh@gatagroup.com تلفن همراه گاتا: ۰۹۳۵۴۶۵۶۵۷۰ در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل پاسخگو هستیم. وبسایت گاتا تور

توضیحات تکمیلی گاتا تور

گاتا تور

همایش سده گشت شهر ری باهمکاری موبدان زرتشتی در گاتا

گاتا، اینبار تصمیم به برگزاری یکی از بزرگترین شادروزهای ایرانی به نام سده نموده است. شادروزی که بسیاری از ایرانیان بر این باورند که شادروزی زرتشتی است، در حالیکه همگان در اشتباه هستند. شادروزها متعلق به مردم ایران هستند، اما هم وطنان زرتشتی ما، این شادروزها را سینه به سینه بین خود زنده نگهداشته و به ما رسانده اند و از آنجا که این شادروزهای ریشه ای کهن دارند و رگ و ریشه ما نیز از آن می باشد، بسیاری از ما با شنیده نام این شادروزها، گوشهایمان تیز و حواسمان جمع می شود که چه خبر است و چون این هم وطنان، شادروزها را بابرگزاری در دورها گوناگون زنده نگهداشتند، همه ما این شادروزها را بر پایه کیش زرتشتی دانسته و از آنِ زرتشتیان، در حالیکه اینگونه نیست. گرچه نمی توان ارج و شکوه، آتش در نزد زرتشتیان را نادیده گرفت و برگزاری آیینی و درست شادروزهای مرتبط با آتش، رنگ و لعابی زرتشتی به آن داده است، اما اینگونه شادروزها که متعلق به تمامی ایرانیان است، در هر باوری و هر مسلکی قابل برگزاری است، زیرا هویتی ملی و برگرفته از خاک پاک ایران زمین است و فرای باور شخصی می باشد.

از این روی شرکت گردشگری آوای تمدن آریایی (گاتا) (که شرکت رسمی کانون گردشگری آگاهان تاریخ ایران (گاتا) می باشد)، بر آن شده است زنده کردن شادروزهای ایرانی را نزد همه ایرانیان، در دستور کار خود قرار دهد تا این شادروزها همچو نوروز و چهارشنبه سوری، به داخل خانه های ایرانی وارد شده و کانون خانواده های ایرانی را گرمتر از پیش نماید.

امسال نخستین همایش فرهنگی خود را با جشن سده آغاز می نماییم و برای دومین بار گشت – همایش فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده ایم. (مهرگان سال 1389 با سفر به نیاسر و نخستین گردهمایی- گشت گاتا) و برای برگزاری درست و نمادین آن، از موبدان زرتشتی در جشن خود دعوت نموده است تا این مراسم را برای همگان برگزار نمایند تا میهمانان با برگزاری آیین سده، آشنا شوند.

در این برنامه نخست به دیدن از شهر کهن ری می رویم و چند مکان دیدنی این شهر قدیمی را در نزدیکی تهران نظاره گر خواهیم بود و سپس به محل برگزاری شادروز سده می رویم و پس از ناهار که توسط گروه خدمات مجالس با غذای گرم، برنامه های فرهنگی سده به شرح زیر اجرا می شود:

• شاهنامه خوانی

• موسیقی سنتی

• گفتاری در مورد آشنایی با شادروز سده

• پذیرایی عصرانه در حین برگزاری مراسم

• رقص محلی آذری با موسیقی آذری

• فال کوزه

• همراهی موبدان زرتشتی برای افروختن آتش سده و نیایش برای گرمای زمین

و سپس همه میهمانان با اتوبوس هایی که در انتظار آنها هستند به تهران باز می گردند. برای برنامه ریزی بهتر، جهت همراهی گاتا در این همایش – گشت، به شرح کل گشت ها می پردازیم و در مورد جشن سده نیز اطلاعاتی را در اختیار شما میهمانان عزیز قرار می دهیم. شهر ری ری، یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان و ایران به شمار می آید. تاریخ بنا ری را به زمان اقوام آریایی نسبت می دهند. بنابرآنچه که در اوستا آمده ری سیزدهمین شهری است که درجهان ساخته شده‌است اما نشانی که در تاریخ پر رنگ است این است که ری از تمام شهرهای ماد بزرگتر بوده است و این نشانگر شکل گیری این شهر خیلی پیشتر از مادها بوده است.

ری در فرهگ واژگان به معنای شهر سلطنتی است. ساکن و اهل ری را رازی می‌نامند. از این روی است که کاشف الکل را به زکریای رازی معروف است. ردپای شهر ری را در کتیبه‌های هخامنشی و منابع یونانی نیز م ی توان یافت که این شهر قدیمی را با نامهای رگ‌آ (Rega) و رغه (Rege) نامیده اند و پس از آنها سلوکیان به ری، اریا (Erya)، ارویا (Eroya) و اشکانیان آرشکیا نام نهادند. ری در دوره‌ای پایتخت ایران بوده‌است.

این شهر در طول تاریخ به نام مختلفی خوانده می‌شده، راگا، رغه، ارشکیا، رام اردشیر، ام البلاد، ری شهر، شیخ البلاد و محمدیه از نامهایی بودند که ری در هر دوره به مناسبتی با یکی از این نام‌ها خوانده می‌شده، اما آثار به دست آمده نشانگر آن است که تاریخ سکونت در این شهر به ۳۰۰۰ سال پیش از میلاد برمی‌گردد. ورود آریایی‌ها در حدود هزاره دوم پیش از میلاد به ری بر می گردد و استقرار گروهی از آنها در مسیر حرکت خود به شمال و غرب و آثاری از خود بر جای گذاشته که شواهد آن به صورت کوره‌های سفال پزی در کهریزک و نیز در سال ۱۳۷۳ در تپه معمورین در فرودگاه بین المللی امام گواهی به ورود آریایی ها به این منطقه می باشد. پس از ورود آریایی‌ها که مهمترین آنها مادها و پارس‌ها بوده اند و در آمیختن آنها با بومیانی که آنها را زیاد نمی شناسیم این منطقه در تقسیم بندی مادها به رماد رازی یا راگا، راگس قرار گرفت. با پیروزی کوروش بر جد خود آژدهاک یا همان آستیاگ در زبان یونانی، در سال (۵۵۰پ.م) پایه‌های اولین شاهنشاهی بزرگ جهانی پی‌ریزی شد که مدت دو قرن تا سال (۳۳۰ پ.م) دوام یافت. این شاهنشاهی علاوه بر سرزمین‌های واقع در محدوده حکومت ماد از شرق تا سند، غرب تا آسیای صغیر را نیز در برگرفت. اما در تقسیم بندی داخلی تغییرات چندانی نسبت به دوره ماد داده نشد و ایالتهای مادی همچنان با همان نام بر جای ماندند در این دوره این منطقه در محدوده (رک) قرار داشته‌است.

در بند ۱۲ از ستون ۱ متن پارسی باستان کتیبه بیستون آمده‌است: داریوش شاه گوید: پس از آن، (فرورتیش) با سواران کم گریخت، سرزمینی (ری) نام در ماد سو روانه شد... دوران پیش از اسلام شهر ری مرکز بزرگ زرتشتیان بوده و به وسیله مدیران موبد نوعی حکومت دینی نظیر واتیکان در آن وجود داشته است و شهری مقدس به شمار می‌آمده است. قرار گرفتن ری در مسیر جاده ابریشم که از آنجا به همدان می‌رفته است علاوه بر جنبه مذهبی به شهر ری در دوره های گوناگون تاریخی اهمیت بازرگانی نیز می‌داده‌است، لذا مردم ری عموماً بازرگان و تاجر پیشه بوده‌اند. چشمه علی نخستین نشانه‌های تمدن در چشمه علی، که شامل تپه باستانی، برج و باروهای قدیمی ری و چشمه زیرزمینی است، مربوط به تولید سفالینه‌های سرخ رنگ با نقش‌های سیاه یا قهوه‌ای سیر و تصاویری که بر آن نقش شده می‌باشد. در کنار چشمه، تپه‌ای است که در کاوش سال‌های ۱۳۱۳ تا ۱۳۱۵ به رهبری اریک اشمیت که برای موزه هنرهای زیبای بوستون و فیلادلفیا در آمریکا انجام شد، آثاری گرانمایه به دست آمده است‌.

این محل در هزاره سوم پیش از میلاد ناگهان متروک شد و دوباره از هزاره دوم مسکونی و آباد گشت‌. اما وجه تسمیه چشمه علی بدین سان است که نام چشمه به امام اول شیعیان باز می‌گردد که ساکنان اطراف آن در دوران اسلام بر آن نهادند. اما ایرانیان باستان این چشمه را سورنا می‌نامیدند؛ زیرا در کنار معبد آناهیتا قرار داشته است. به همین دلیل است که در گذشته فرش فروش‌ها و مردم تهران، قالی‌ها و قالیچه‌های خود را با این عقیده که در آب این چشمه خاصیتی است که فرش را خوب تمیز و رنگ روشن‌تر و پر جلاتر می‌سازد، در آب چشمه‌علی می‌شستند. کتیبه فتحعلی شاه قاجار در چشمه علی کتیبه ای مربوط به دوران فتحعلی شاه قاجار وجود دارد.

فتحعلی شاه که پیش از پادشاهیش در شیراز زندگی می کرده است، با دیدن نقش برجسته‌های آن دیار، سه نفر به نام‌های حجارباشی، نقاش باشی و معمارباشی را مسئول ساخت این کتیبه به همراه کتیبه‌ای مشابه، در تنگه واشی فیروزکوه کرد. دهخدا در لغتنامه‌اش نقل كرده است: فتحعلی‌شاه كه اغلب به چشمه‌علی به تفرج می‌رفت در سال ۱۲۴۸ هجری قمری فرمان داد كه در بالای چشمه‌علی صفحه‌ای را همواره كرده روی سنگ تمثال آن پادشاه را با بعضی از شاهزادگان كنده‌كاری كنند و بعضی اشعار در دور آن صفحه كتیبه شده كه از تاریخ این عمل خبر می‌دهد و چون تمام اشكال و اشعار را در یك صفحه مشهود و معلوم كردن خالی از اشكال نبود ناچار در 2 صفحه بعد صورت‌ها را آشكار ساخته، اسامی ‌صاحبان صورت‌ها و كتیبه اشعار و آنچه باقی مانده بود نگاشتند تا بر مطالعه‌كنندگان ظاهر باشد. برج و باروی شهر ری باروی ری قدمتی ۶۰۰۰ ساله دارد که گویند مربوط به دوره مادها می باشد که بر اثر زلزله ری خراب شد و سلوکوس اولین جانشین اسکندر آن را از نو برپاساخت. باروی ری، دیواری است با کاربرد دفاعی که در دوره حکومت اشکانیان دورتادور شهر را در بر می‌گرفته لست و هم‌اکنون تنها حدود ۳ کیلومتر از بقایای این دیوار که قسمتی از آن بر روی صخره چشمه علی واقع شده باقی مانده است. این بارو دارای وسعتی در حدود ۱۸۰۰*۲۵۰۰ متر است و با باروی بسیاری از شهره ای نظامی مشابه قابل مقایسه‌است.

در گذشته گرداگرد آن خندقی وجود داشته که در هنگام خطر برای دفاع از شهر آن را از آب پر می‌کرده‌اند. طول بقایای این بارو ۴۵۳ متر است که به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌گردد. حداکثر ارتفاع آن ۸ متر و حداقل آن 2 یا 3 متر می‌باشد. این دیوار قدیمی در بالای کتیبه فتحعلی شاه قاجار و در شمال چشمه علی واقع در شهر ری می‌باشد. این دیوار مانند باروی اصلی ری از چینه و خشت ساخته شده و دارای برج‌های پشتیبان است. در ظاهر نیمه شرقی آن به طور کامل و پی‌های آن در دیگر جهات در آغاز دوره قاجار باقی بود و حدود ری قبل از اسلام را نمایان می‌کرد. ری در گذشته به دو قسمت ری زبرین و ری برین تقسیم می‌شد که ری زیرین در شرق ری برین قرار داشته است. در زمان‌های مختلف این بارو مورد مرمت قرار گرفته‌است به ویژه در زمان آل بویه که ری برین از نو ساخته شد، فخر الدوله قلعه ری باستانی را تعمیر و مرمت کرد. ظاهرا تاریخ بنای باروی ری باستانی تا دوره اسکندر و قبل از آن است. این بارو علاوه بر آسیبی که از باد و باران در گذشت زمان دیده‌است، به کلنگ کشاورزان نیز خراب گردیده و به جز اندکی از آن به جای نمانده است. برج طغرل برج طغرل در شرق آرامگاه ابن بابویه در شهر ری واقع شده‌است و از آثار به جا مانده از دوران سلجوقیان می‌باشد. ارتفاع برج حدود ۲۰ متر می‌باشد، البته بدون احتساب گنبد مخروطی شکلی که گویند بر روی آن بوده است و امروزه اثری از آن باقی نمانده است. به عقیده برخی از کارشناسان این برج شبیه عقربه‌های ساعت بوده و می‌توان از روی تابش آفتاب بر روی کنگره‌های آن زمان را تشخیص داد. میان کارشناسان و مورخان درباره شخصیت مدفون در برج طغرل اختلاف بسیاری وجود دارد. عده‌ای آن را آرامگاه طغرل بیک سلجوقی می‌دانندو مورخ نامی ترکیه، فارق سومر نیز محل دفن طغرل را همین مکان می‌داند. در صورتی که از زمان سلجوقیان تا زمان قاجاریه در هیچ کتابی و نوشته ای نامی از آرامگاه طغرل سلجوقی وجود ندارد.

عده‌ای دیگر از نویسندگان این مکان را محل دفن خلیل سلطان از فرزندان تیمور لنگ و همسر او شادالملک در قرن پانزدهم می‌دانند. در کتاب جامع ری باستان تالیف حسن کریمیان نیز آمده‌است که گروهی این بنا را منتسب به فخرالدوله می‌دانند. استاد سید محمد محیط طباطبایی با توجه به تحقیقات مفصلی که پیرامون این اثر تاریخی و شخصیت مدفون در آن داشته‌است این بنا را متعلق به ابراهیم خواص می‌داند. پیکر محمد طباطبایی پس از مرگ در جوار این برج در سال ۱۳۷۱ به خاک سپرده‌شد. برج طغرل برای نخستین بار در سال ۱۳۰۱ هجری قمری و در پایان۳۵ امین سال پادشاهی ناصرالدین شاه مرمت و بازسازی شد. این مرمت به دستور شاه و به دست وزیرش امین السلطان و توسط ابوالحسن خان معمارباشی انجام گرفت و لوحه‌ای مرمر بر سردر بنا بر پایه این فرمان نصب گردید. این بازسازی بنا را از خطر نابودی نجات داد ولی ظرافت کاری‌های قدیمی و بقعه و کتیبه کوفی آن را از بین برد. بعد از انقلاب ۱۳۵۷ سالها این بنا متروک بود تا در اوایل دههٔ هفتاد بار دیگر مورد بازسازی قرار گرفت و بطور جدی در نیمهٔ سال ۱۳۷۷ آغاز و در زمستان ۱۳۷۹ به پایان رسید.

شادروز سده شادروز سَده، یکی از شادروز‌های ایرانی، است که در آغاز شامگاه دهم بهمن‌ماه یعنی آبان روز از بهمن ماه برگزار می‌شود. جشن سَدَه بزرگ‌ترین بزرگداشت آتش و یکی از کهن‌ترین آیین‌های شناخته شده در ایران باستان است. در این شادروز در آغاز شامگاه دهم بهمن‌ماه، همه مردمانِ سرزمین‌های ایرانی بر بلندای کوه‌ها و بام خانه‌ها، آتش‌هایی برمی‌افروخته و هنوز هم کم‌وبیش بر می‌افروزند. مردمان نواحی مختلف در کنار شعله‌های آتش و با توجه به زبان و فرهنگ خود، سرودها و ترانه‌های گوناگونی را خوانده و آرزوی رفتن سرما و آمدن گرما را می‌کنند. جشن سده یک جشن ملی ایرانیان است و اختصاص به یک دین و گروه ویژه ندارد. بعضی دانشمندان نام سده را برگرفته شده از عدد صد می‌دانند.

ابوریحان بیرونی می‌نویسد: سده گویند یعنی صد و آن یادگار اردشیر بابکان است و در علت و سبب این جشن گفته‌اند که هرگاه روزها و شب‌ها را جداگانه بشمارند، میان آن و آخر سال عدد صد بدست می‌آید و برخی گویند علت این است که در این روز زادگان (فرزندان) کیومرث - پدر نخستین- درست صدتن شدند و یکی از خود را بر همه پادشاه گردانیدند و برخی برآنند که در این روز فرزندان مشی و مشیانه به صد رس یدند و نیز آمده: شمار فرزندان آدم ابوالبشر در این روز به صد رسید. همه این نشانه ها و باورها به نوعی مربوط به اندیشه پیدایش و تکثیر انسان است که روزی شادی بخش برای نسل بشر می باشد و بدین دلیل است که گویند سده به کیش و باوری خاص تعلق ندارد. نظر دیگر اینکه سده معروف، صدمین روز زمستان از گاه‌شماری میترایی است. در تقویم کهن ایرانیان مهرآیین، زمستان ۱۵۰ روزه و تابستان ۲۱۰ روزه بوده‌است. از ابتدای زمستان (اول آبان ماه) تا ۱۰ بهمن که جشن سده‌است صد روز، و از ۱۰ بهمن تا نوروز و اول بهار ۵۰روز و ۵۰ شب بوده‌است. و به علت اینکه از این روز به بعد انسان، به آتش دست پیدا کرده‌است شب هم مانند روز روشن و گرم و زنده‌است و به همین دلیل شب‌ها را نیز در گاهشمار می شمرده اند. یکی دیگر از دلایل گرامی‌داشت این شب آن است که ایرانیان دو ماه میانی زمستان یعنی دی و بهمن را بسیار سخت و زمان قوی شدن اهریمن می‌دانسته اند و برای پایان یافتن این دوماه مراسم خاص و دعاهای خاصی انجام می‌داده اند. از شب یلدا که چله بزرگ نامیده می‌شد و در آن مهر برای مبارزه با اهریمن دوباره زاده شده بود تا شب دهم بهمن ماه که جشن سده و چله کوچک نامیده می‌شد برابر ۴۰ روز است. به دلیل اینکه آتش (مظهر گرما و نور و زندگی) در روز سده کشف شده بود و وسیله دیگری برای مبارزه با اهریمن بوده است و بنا بر آیین باعث روشنایی شب مانند روز شد، از شب چله کوچک تا اول اسفند ۲۰ روز و ۲۰ شب (جمعا چهل شب و روز) احتساب می شده است. از دیدگاه استوره ای سده تنها یکی به پیدایش آتش اشاره دارد.

فردوسی بزرگ می‌گوید: هوشنگ پادشاه پیشدادی، که شیوه کشت و کار، کندن کاریز، کاشتن درخت … را به او نسبت می‌دهند، روزی در دامنه کوه ماری دید و سنگ برگرفت و به سوی مار انداخت و مار فرار کرد. اما از برخورد سنگها جرقه‌ای زد و آتش پدیدار شد. اما در کتابهای التفهیم و آثارالباقیه ابوریحان، از پدید آمدن آتش سخنی نیست بلکه آنرا افروختن آتش بر بامها می‌داند که به دستور فریدون انجام گرفت و در نوروزنامه آمده‌است که: آفریدون همان روز که ضحاک بگرفت جشن سده برنهاد و مردمان که از جور و ستم ضحاک رسته بودند، پسندیدند و از جهت فال نیک، آن روز را جشن کردندی و هر سال تا به امروز، آیین آن پادشاهان نیک عهد را در ایران و دور آن به جای می‌آورند.

حکیم عمر خیام در کتاب نوروزنامه می نویسد: هر سال تا به امروز جشن سده را پادشاهان نیک عهد در ایران و توران به جای می‌آورند، بعد از آن به امروز، زمان این جشن به دست فراموشی سپرده شد و فقط زرتشتیان که نگهبان سنن باستانی بوده و هستند این جشن باستانی را بر پا می‌داشتند.

نظرات
0 دیدگاه

اولین نفری باشید که برای این تخفیفان دیدگاه مینویسید

 

پیشنهاد ویژه

بازیابی کلمه عبور
یا
با اکانت یاهو وارد شوید با اکانت گوگل وارد تخفیفان شوید با اکانت فیسبوک وارد تخفیفان شوید با اکانت توییتر وارد تخفیفان شوید

با موفقیت وارد تخفیفان شدید

برای اطلاع از تخفیفان‌های روزانه ایمیل خود را وارد کنید

برای اطلاع از تخفیفان‌های جدید مشترک تخفیفان شوید

اشتراک

اشتراک خبرنامه

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های شهرتان آدرس ایمیل خود را وارد نمایید