main logo
افزونه مرورگر تخفیفان

کد تخفیف ویستور + تا 2.1٪ بازگشت وجه

بنر آنبردینگ تخفیفان

در حال حاضر برای این کسب‌وکار پیشنهاد فعالی وجود ندارد!

از طریق تخفیفان می‌توانید خریدی ارزان و به صرفه از ویستور را تجربه کنید. اگر قصد خرید از فروشگاه اینترنتی ویستور را دارید، تخفیفان پیشنهادات جذابی برای شما دارد.

تیم ویستور با طراحی و ارائه انواع هدیه و كادو به صورت پكیج، به شما کمک می‌کنند تا هدیه‌ای مناسب را تقدیم آنان كه دوستشان دارید كنید. ویستور با ارائه جدیدترین ایده‌ها برای خرید كادو و ارائه آن در شکل‌هایی زیبا، لحظاتی زیبا را برای شما و عزیزانتان رقم می‌زند.

با تخفیفان، خریدی مناسب و با تخفیف را از ویستور تجربه کرده و تا ۲.۱ درصد از مبلغ خرید خود را به حساب کاربری خود برگردانید.

 

پولِ‌تو چیست و چطور بخشی از مبلغ خرید را به من برمی‌گرداند؟

برای تجربه خریدی ارزان و به صرفه از ویستور، پول‌تو بهترین راه است. بعد از خرید از ویستور توسط تخفیفان می‌توانید تا ۲.۱ درصد از مبلغ خریدتان را به حساب خود برگردانید و بعد از رسیدن مبلغ به سقف ۵۰ هزار تومان، امکان انتقال آن به حساب بانکی برای شما فراهم می‌شود.

 

چطور از کد تخفیف ویستور استفاده کنم؟

برای خرید با تخفیف از ویستور، می‌توانید به حساب خود در سایت تخفیفان وارد شده و بر روی خرید از ویستور کلیک کنید. پس از آن به صفحه مربوط به ویستور منتقل می‌شوید و می‌توانید کد تخفیف دلخواه خود را انتخاب کنید. پس از این‌که خرید خود را نهایی کردید، تا ۲.۱ درصد از مبلغ آن به حسابتان برمی‌گردد.

 

آخرین کدهای تخفیف ویستور را کجا پیدا کنم؟

شما همیشه می‌توانید بهترین و به روزترین کدهای تخفیف ویستور را از تخفیفان پیدا کنید. جهت اطلاع یافتن از جدیدترین تخفیف‌های ویستور، می‌توانید این صفحه را در مرورگر خود ذخیره کنید تا به راحتی به تخفیف‌ها دسترسی داشته باشید.

 

چرا کد تخفیف من کار نمی‌کند؟ چه کاری می‌توانم انجام دهم؟

کدهای تخفیفی که توسط تخفیفان به شما ارائه می‌شوند، تا زمان معینی برای شما فعال هستند. درصورتی که در استفاده از کد تخفیف ویستور دچار مشکل شدید، ممکن است مهلت زمانی آن برای شما به اتمام رسیده باشد، یا این‌که کد را اشتباهی وارد می‌کنید. همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که از هر کد تخفیف، فقط یک‌بار می‌توانید استفاده کنید و هر کد، برای محصولات خاصی مورد استفاده است.

 

بیشتر درباره ویستور

ویستور یک فروشگاه اینترنتی خرید هدیه است که تجربه‌های متفاوت را به دیگران هدیه می‌دهد. ویستور هدیه را انتخاب کرد برای کادو دادن چیزهایی که دوستش دارد به شما، تا تجربه‌های خوبی را برای همه به دنبال بی‌آورد.

 

ارتباط با ویستور

اگر قصد تماس و برقراری ارتباط با کارشناسان و پشتیبانان سایت ویستور را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۲۲۶۲۴۲۱۹ تماس بگیرید.