main logo
افزونه مرورگر تخفیفان

کد تخفیف سفرمی + تا 1٪ بازگشت وجه

بنر آنبردینگ تخفیفان

در حال حاضر برای این کسب‌وکار پیشنهاد فعالی وجود ندارد!

کد تخفیف سفرمی

این صفحه حاوی پیشنهادهای ویژه تخفیفان برای خرید انواع بلیط مانند هواپیما، قطار و اتوبوس از سفرمی است. در سفرمی می‌توانید با چند کلیک هتل مورد نظرتان را از بین هتل‌های داخلی و خارجی انتخاب کنید. یا اگر به دنبال سفر گروهی هستید، می‌توانید تور خود را رزرو و در نهایت خود را برای رفتن به سفر، بیمه کنید. همچنین با مراجعه به این سایت می‌توانید در مورد هر هتلی که بخواهید، اطلاعات کاملی به دست بیاورید، نظر مسافرانی را که از آن هتل استفاده کرده‌اند بخوانید و قیمت نهایی هتل را محاسبه کنید. با داشتن چنین اطلاعاتی، انتخاب هوشمندانه و مناسبی خواهید داشت.

اگر تا به حال از سفرمی استفاده نکرده‌اید، همین حالا به پایین صفحه بروید، وارد سایت شوید و از جدیدترین تخفیف سفرمی استفاده کنید.

 

چطور از کد تخفیف سفرمی استفاده کنم؟

تخفیفان همیشه برای شما تخفیف‌های جذابی منتشر می‌کند. می‌توانید این صفحه را در مرورگر خود ذخیره کنید و هر از گاهی نگاهی به آن بیاندازید. همیشه بهترین کدهای تخفیف سفرمی را همین جا منتشر می‌کنیم. با تخفیفان، ارزان سفر کنید.

مراحل ثبت کد تخفیف سفرمی به این ترتیب است:

1- بعد از انتخاب کد تخفیف مورد نظر، روی گزینه «مشاهده و دریافت» کلیک کنید.

2- در صفحه جدید، روی گزینه «کپی و خرید» کلیک کنید. با این کار به صفحه خرید در سایت سفرمی هدایت می‌شوید.

3- در این صفحه با پر کردن اطلاعات سفر، می‌توانید بلیط، هتل یا بیمه مسافرتی خود را پیدا کنید. با انتخاب خدمات سفر خود، به صفحه بعدی می‌روید.

4- در این صفحه، اطلاعات فردی خود را وارد کنید. قوانین و شرایط را بخوانید، تیک کنارش را علامت بزنید و روی دکمه تایید کلیک کنید.

5- در صفحه جدید، اطلاعات فردی‌ را بازبینی کنید. توجه داشته باشید که خدمات خریداری شده فقط برای شخص وارده شده، اعتبار دارد. در نتیجه مسئولیت هر گونه اشتباه در وارد کردن اطلاعات، بر عهده خریدار خواهد بود.

6- در سمت چپ پایین صفحه، کد تخفیف را وارد کنید و دکمه اعمال را بزنید. تخفیف گفته شده از مبلغ نهایی شما کسر می‌شود.

7- مبلغ نهایی را پرداخت کنید تا خدمات شما ررزو شود.

همین حالا وارد سایت «سفرمی» شوید و تدارک یک سفر هیجانی و البته با رعایت اصول بهداشتی کرونا را ببینید.

 

آخرین کدهای تخفیف سفرمی را کجا پیدا کنم؟

از همین صفحه می‌توانید آخرین کدهای تخفیف سفرمی را پیدا کنید. این کدهای تخفیف ویژه کاربران تخفیفان آماده و منتشر شده است. با اشتراک در خبرنامه تخفیفان می‌توانید از بهترین تخفیف‌های شهر خود مطلع شوید.

 

چرا کد تخفیف سفرمی برای من کار نمی‌کند؟ چه کاری می‌توانم انجام دهم؟

اگر در استفاده از کد تخفیف سفرمی دچار مشکل شده‌اید، حتماً این موارد را بررسی کنید:

- پایان مهلت استفاده از کد تخفیف: کدهای تخفیف معمولاً زمان استفاده مشخصی دارند. اگر می‌خواهید از کدهای تخفیف در روزهای آینده استفاده کنید، تاریخ پایان کد را به یاد داشته باشید.

- استفاده از کد تخفیفی که قبلاً استفاده کرده‌اید: کدهای تخفیف سفرمی برای هر کاربر فقط یک بار قابلیت استفاده دارند.

- ترکیب دو یا چند کد تخفیف با هم: کدهای تخفیف چنین قابلیتی ندارند. به عنوان مثال نمی‌توان دو کد تخفیف 10 و 20 درصدی را وارد کرد و 30 درصد تخفیف روی خدمات دریافت کرد.

 

«پولِ‌تو» چیست و چطور بخشی از مبلغ خرید را به من برمی‌گرداند؟

«پول‌ِتو» سامانه‌ای است که با هر بار خرید، درصدی از پول خرید را به حساب شما برمی‌گرداند. روند کار این سامانه به این شکل است که در هر بار خرید شما، درصدی از مقدار مبلغ که در واقع کمیسیون تخفیفان است، توسط تخفیفان به کیف پول شما بازگردانده می‌شود.

شما می‌توانید از این مبلغ برای خرید دیگر تخفیف‌های موجود در تخفیفان استفاده کنید؛ یا اگر تمایل داشته باشید می‌توانید بعد از رسیدن مبلغ به 50 هزار تومان، آن را به حساب بانکی خود واریز کنید. انتخاب با شما است. تا امروز بیش از 40 برند در سامانه پولِ‌تو ثبت شده‌اند. با مراجعه به صفحه پولِ‌تو می‌توانید در مورد این برندها بیشتر بخوانید.

 

درباره سفرمی بیشتر بدانید.

سفرمی، سامانه خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی، خرید بلیط قطار، بلیط اتوبوس، رزرو تور و هتل است. این سامانه از سال 1394 فعالیتش را آغاز کرد و حالا با پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی مسافران است.

در بخش خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس، با وارد کردن شروع و پایان سفر، تعداد نفرات و مبدا و مقصد، به راحتی و با چند کلیک می‌توانید بلیط خودتان را تهیه کنید. در پایین همین بخش، می‌توانید ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیما را بررسی و انتخاب کنید.

از طریق بخش رزرو هتل در سفرمی می‌توانید به اطلاعات بیش از 600 هتل در ایران و هزاران هتل در سرتاسر دنیا دسترسی داشته باشید. برای این کار کافی است اطلاعات سفرتان مانند شروع و پایان سفر، تعداد نفرات و مبدا و مقصد را وارد کنید. در بخش رزرو تور هم می‌توانید با وارد کردن همین اطلاعات، تور مناسب خودتان را انتخاب و رزور کنید.

برای داشتن یک بیمه‌نامه مسافرتی امن و سفری آسوده، می‌توانید از بخش بیمه مسافرتی، خود و همسفرانتان را بیمه کنید. در بخش مجله خبری سفرمی هم می‌توانید با انواع جاذبه‌های گردشگری، غذاهای متنوع، فرهنگ و هنر مناطق مختلف آشنا شوید و با اطلاعات بیشتری، مقصد سفر بعدی‌ خود را مشخص کنید.

 

 

ارتباط با سفرمی

برای پشتیبانی تلفنی و هر گونه سوالی در مورد خدمات و تخفیف سفرمی، هر روز هفته و 24 ساعته می‌توانید با این شماره تماس بگیرید:

021-42103