main logo
افزونه مرورگر تخفیفان

کد تخفیف پت پُرس + تا 14٪ بازگشت وجه

بنر آنبردینگ تخفیفان

در حال حاضر برای این کسب‌وکار پیشنهاد فعالی وجود ندارد!

اگر قصد استفاده از خدمات سایت پِت پُرس را دارید، پیشنهادات هیجان انگیز تخفیفان را از دست ندهید. از طریق تخفیفان می‌توانید از خدمات سایت پِت پُرس با قیمتی مقرون به صرفه استفاده کنید.

پِت پُرس بلاگی با موضوع حیوانات خانگی است که در راستای اطلاع رسانی درمورد نگهداری از حیوانات خانگی فعالیت می‌کند. پِت پُرس با ارائه اطلاعات صحیح و کامل درمورد نگهداری از حیوانات خانگی، به شما در راه شناخت حیوان خانگی خود کمک زیادی می‌کند.

تخفیفان، تجربه خریدی به صرفه و ارزان از پِت پُرس را برای شما به ارمغان می‌آورد و پس از خرید می‌توانید تا ۱۴ درصد از مبلغ را به حساب کاربری خود برگردانید.

 

پولِ‌تو چیست و چطور بخشی از مبلغ خرید را به من برمی‌گرداند؟

پول‌تو تجربه خریدی ارزان و به صرفه را از پِت پُرس برای شما ایجاد می‌کند. پس از استفاده از خدمات مورد نظر از پِت پُرس، می‌توانید تا ۱۴ درصد از مبلغ خرید خود را به حسابتان برگردانید. پس از رسیدن مبلغ خرید به ۵۰ هزار تومان، می‌توانید آن را به حساب بانکی خود منتقل کنید.

 

چطور از کد تخفیف پِت پُرس استفاده کنم؟

به منظور استفاده از خدمات پِت پُرس با تخفیف، کافی است به حساب کاربری خود در تخفیفان وارد شوید؛ پس از کلیک بر روی خرید از پِت پُرس، به صفحه آن هدایت می‌شوید. پس از آن می‌توانید کد تخفیف مورد نظر خود را انتخاب کرده و خرید خود را نهایی کنید. در نهایت ۱۴ درصد از مبلغ خرید، به حسابتان بازگردانده می‌شود.

 

آخرین کدهای تخفیف پِت پُرس را کجا پیدا کنم؟

تخفیفان همیشه بهترین و جدیدترین کدهای تخفیف پِت پُرس را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای باخبر شدن از تخفیف‌های مربوط به پِت پُرس، به سایت تخفیفان مراجعه کنید. همچنین با ذخیره کردن این صفحه در مرورگر خود، می‌توانید راحت‌تر و سریع‌تر به تخفیف‌های پِت پُرس دسترسی داشته باشید.

 

چرا کد تخفیف من کار نمی‌کند؟ چه کاری می‌توانم انجام دهم؟

تخفیفان کدهای تخفیف مربوط به پِت پُرس را تا زمان مشخصی در اختیار شما قرار می‌دهد و پس از مدتی کدهای تخفیف غیرفعال می‌شوند. اگر در استفاده از کد تخفیف پِت پُرس با مشکل مواجه شدید، موارد زیر را بررسی کنید:

- مدت استفاده از آن به پایان رسیده است.

- کد تخفیف دیگری را وارد می‌کنید.

- از یک کد تخفیف چند بار استفاده می‌کنید.

- کد تخفیف برای محصولات و خدمات مورد نظر شما نیست.

 

بیشتر درباره پِت پُرس

پِت پُرس با آرزوی سالم نگه داشتن حیوانات خانگی و جلوگیری از بیمار شدن آن‌ها به وجود آمد. کارشناسان پِت پُرس همگی متخصص بوده و با ارائه مشاوره دامپزشکی آنلاین به شما، سوالات شما را در مورد حیوان خانگی خود پاسخ می‌دهند.

 

ارتباط با پِت پُرس

برای ارتباط و برقراری تماس با کارشناسان تیم پِت پُرس، می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۳۰۲۷۲۱ – ۰۹۱۰۴۹۶۷۹۴۱ تماس بگیرید.