main logo
افزونه مرورگر تخفیفان

کد تخفیف کتابچین + تا 7٪ بازگشت وجه

بنر آنبردینگ تخفیفان

در حال حاضر برای این کسب‌وکار پیشنهاد فعالی وجود ندارد!

در این صفحه می‌توانید پیشنهادهای ویژه‌ی تخفیفان را جهت خرید از کتابچین مشاهده و با استفاده از کدهای تخفیف ما، از کتابچین خرید کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از پولِ‌تو تا ۷ درصد از مبلغ خرید خود را پس بگیرید.

کتابچین کتابخانه‌ای همراه است که امکان مطالعه‌ی کتاب‌های شما را در هر زمان و مکانی فراهم می‌کند. کتابچین ۲۴ ساعات شبانه روز باز است و علاقه‌مندان می‌توانند از هر نقطه از جهان به آن وارد می شوند و در میان قفسه های کتاب گشت وگذار کنند، مشخصات کتاب‌ها را مطالعه کنند و در صورت نیاز، چند صفحه از کتاب را ورق بزنند تا از خرید خود اطمینان پیدا کنند.

تخفیفان همواره کدهای تخفیف و بهترین پیشنهادهای کتابچین را در همین صفحه برای شما فهرست می‌کند. شما می‌توانید به سادگی کتاب‌های تخفیف‌دار را ببینید و پس از دریافت کد تخفیف، مستقیما به سایت فروشنده منتقل شوید و خرید خود را تکمیل کنید.

 

چطور از کد تخفیف کتابچین استفاده کنم؟

کد‌های تخفیف کتابچین شامل قسمت‌های «کد تخفیف» و «حراجی» می‌شود. با استفاده از کد تخفیف ۳۰ درصدی می‌توانید تا ۳۰ درصد از کتابچین تخفیف بگیرید.

همچنین در قسمت حراجی می‌توانید تا ۷ درصد از پول خود را به حساب کاربری‌تان در پول‌تو برگردانید.

 

پولِ‌تو چیست و چطور بخشی از مبلغ خرید را به من برمی‌گرداند؟

پول‌ِتو به‌صرفه‌ترین راه برای خرید از کتابچین است. به این صورت که وارد حساب تخفیفان خود شوید و دکمه‌ی «خرید از کتابچین» را زده و به سایت فروشنده وارد شوید. پس از تکمیل خرید تا 7٪ از مبلغ خرید شما به حساب کاربری شما در تخفیفان برمی‌گردد. زمانی که مبلغ به ۵۰ هزار تومان رسید، می‌توانید آن را به حساب بانکی خود واریز کنید.

پولِ‌تو به‌صرفه‌ترین روش برای خرید محصولات آنلاین است. زیرا در تمام خریدهای شما اعمال می‌شود. پس شما در انتخاب محصولات و تعداد استفاده از تخفیف محدودیتی ندارید و می‌توانید به سادگی مبلغ خرید خود را از حساب تخفیفان برداشت کنید.

 

آخرین کدهای تخفیف کتابچین را کجا پیدا کنم؟

تخفیفان در همین صفحه جدیدترین و بهترین کدهای تخفیف کتابچین را برای شما فهرست می‌کند. اگر به دنبال بهترین تخفیف‌های کتاب هستید، پیشنهاد می‌شود این صفحه را در مرورگر خود ذخیره کنید.

همچنین می‌توانید با ثبت نام در خبرنامه‌ی تخفیفان، از آخرین تخفیف‌های شهر خود مطلع شوید.

 

بیشتر دربارهٔ کتابچین

کتابچین یک کتابخانه شخصی برای علاقه مندان به مطالعه است. شما می‌توانید در کتابچین با پرداخت یک بار هزینه‌ی کتاب، در تمام دستگاه‌های هوشمند خود به آن دسترسی داشته باشید و از امکاناتی که کتابچین در اختیار شما می گذارد بهره مند شوید.

همچنین تمامی امکانات کتابخانه شخصی، بدون نیاز به اینترنت و به صورت آفلاین قابل استفاده است.

عملکرد مطلوب اپلیکیشن کتابچین بر روی تمامی گوشی‌ها، حتی دستگاه هایی با صفحه نمایش کوچک، حافظه‌ی محدود و پردازشگر ضعیف، استفاده برای تمامی علاقه‌مندان با هرگونه دستگاهی را امکان‌پذیر کرده است.

 

ارتباط با کتابچین

جهت اطلاعات بیشتر درمورد کتابچین می‌توانید با شماره 05135149633 تماس بگیرید.