main logo
افزونه مرورگر تخفیفان

کد تخفیف فیلیمو

بنر آنبردینگ تخفیفان

محبوبترین

تا %40 تخفیف اشتراک 3 ماهه فیلیمو

مهلت استفاده: 1403/1/20

۱۰۰ درصد‌ تخفیف فیلیمو برای محتوای منتخب

مهلت استفاده: 1403/1/20

100 درصد تخفیف اشتراک فیلیمو برای مشترکین ایرانسل

مهلت استفاده: 1403/1/20

100% تخفیف فیلیمو برای قسمت اول سریال‌ها

مهلت استفاده: 1403/1/20

تا %40 تخفیف اشتراک 3 ماهه فیلیمو

مهلت استفاده: 1403/1/20

کد تخفیف ۵۰ درصدی فیلیمو

مهلت استفاده: 1403/1/30

« بعد از زدن کپی کد به سایت فیلیمو منتقل می‌شوید. »

کپی کد

tkh-0000

کد تخفیف ۵۰ درصدی فیلیمو سه ماهه

مهلت استفاده: 1403/1/31

« بعد از زدن کپی کد به سایت فیلیمو منتقل می‌شوید. »

کپی کد

tkh-0000

دریافت اشتراک رایگان فیلیمو 3 ماهه هدیه خرید اندروید باکس مدل FB-102

مهلت استفاده: 1403/1/20

دریافت 3 ماه اشتراک رایگان فیلیمو مدرسه

مهلت استفاده: 1403/1/20

50% تخفیف فیلیمو مدرسه 12 ماهه

مهلت استفاده: 1403/1/20

زمان برداشت وجه؟

زمان برداشت وجه

ثبت خرید

تا 24 ساعت بعد از ثبت خرید در فیلیمو، مبلغ بازگشت وجه در لیست سفارش های تخفیفان شما نمایش داده خواهد شد.

قابل برداشت

10 روز بعد از ثبت خرید درصورت تایید سفارش شما توسط فیلیمو، مبلغ بازگشت وجه در کیف پول شما قابل برداشت خواهد بود.

کد تخفیف فیلیمو

به دنبال کد تخفیف فیلیمو برای خرید اشتراک هستید؟ ما در تخفیفان پیشنهادهای بسیار جذابی برای خرید ارزان‌تر اشتراک فیلیمو و تماشای آنلاین فیلم و سریال در انواع ژانرها از این سرویس محبوب به شما ارائه می‌کنیم. با داشتن اشتراک و نصب اپلیکیشن این سرویس، می‌توانید به 40 هزار فیلم‌ و سریال‌ ایرانی و خارجی دسترسی داشته ‌باشید و به صورت نامحدود، فیلم و سریال تماشا کنید. همچنین در این سرویس محبوب تماشای آنلاین فیلم می‌توانید فیلم‌های مورد نظرتان را دانلود کنید و هر زمان به اینترنت دسترسی نداشتید، آن‌ها را ببینید.

اشتراک‌های ماهانه، سه ماهه و شش ماهه فیلیمو در مقایسه با خرید تکی فیلم و سریال به‌صرفه و ارزان‌تر هستند. همچنین در این سامانه فیلم‌هایی مناسب با دوبله و زیرنویس فارسی برای کودکان یا خانواده‌ها وجود دارد که می‌توانید دانلود و تماشا کنید. اگر تا به حال از این سرویس استفاده نکرده‌اید،با استفاده از کد تخفیف فیلیمو در تخفیفان، به سایت این مجموعه مراجعه کنید و اپلیکیشن آن را روی تلفن همراه خود نصب کنید.


tdgdl,

خرید اشتراک فیلیمو با تخفیف

این روزها داشتن اشتراک این سرویس محبوب اینترنتی یک نیاز نسبتا مهم برای سرگرمی در هر خانه و خانواده‌ای است. اما زمانی که شما می‌توانید اشتراک این سرویس را ارزان‌تر خرید کنید، پرداخت هزینه کامل اشتراک معقول به نظر نمی‌رسد. برای خرید ارزان‌تر اشتراک باید از کد تخفیف فیلیمو استفاده کنید. این شرکت همیشه تخفیف‌های جذابی در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. ما در تخفیف همیشه پیشنهادهای جذابی برای شما داریم. از کد تخفیف فیلیمو 70 درصد گرفته تا کدهای تخفیف فیلیمو ارسالی کاربران. برای خرید ارزان‌تر اشتراک و دسترسی به جدیدترین کدهای تخفیف، بهتر است این صفحه را در مرورگر خود ذخیره کنید و هر از گاهی نگاهی به آن بیاندازید. ما همیشه بهترین کدهای تخفیف فیلیمو را همین جا ثبت می‌کنیم. تخفیفان به عنوان تنها همکار رسمی فیلیمو در ارائه کد تخفیف، همیشه با کد تخفیف‌های اختصاصی و ویژه برای خرید و یا تمدید اشتراک در کنار کاربران است.



نحوه استفاده از کد تخفیف فیلیمو

برای استفاده از کد تخفیف فیلیمو کافی است این مراحل را دنبال کنید:

1- کد تخفیف مورد نظر خود را انتخاب و روی دکمه «مشاهده و دریافت» کلیک کنید.

2- روی دکمه سبز رنگ «مشاهده کد» کلیک کنید. با این کار کد به صورت خودکار کپی شده و به سایت فیلیمو هدایت می‌شوید.

3- در سایت فیلیمو روی دکمه سبز رنگ «خرید اشتراک فیلیمو» در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید.

4- در این بخش گزینه‌های موجود نمایش داده می‌شود.

5- روی گزینه «وارد کردن کد تخفیف / دریافت تخفیف استانی» کلیک و کد تخفیف را وارد کنید. مبلغ تخفیف از گزینه‌های پیش رو کسر می‌شود.

6- حالا یکی از گزینه‌ها را انتخاب و روی آن کلیک کنید.

7- با این کار به صفحه پرداخت بانک هدایت می‌شوید.

8- بعد از انجام پرداخت، اشتراک شما فعال می‌شود.



چطور کد تخفیف فیلیمو استانی دریافت کنم؟

بسیاری از شهرهای ایران از تخفیف ویژه استانی برخوردارند. اگر در این شهرها زندگی می‌کنید می‌توانید به راحتی از این تخفیف‌های بهره ببرید و اشتراک ارزان‌تر تهیه کنید. برای دریافت کد تخفیف استانی فیلیمو کافی است با مرورگر گوشی هوشمند خود وارد سایت فیلیمو شوید و روی گزینه «خرید اشتراک» کلیک کنید. در صفحه جدید روی گزینه «وارد کردن کد تخفیف / دریافت تخفیف استانی» کلیک کنید. سپس گزینه «دریافت تخفیف» را انتخاب کرده و پس از بررسی موقعیت مکانی شما، کد تخفیف استانی فیلیمو را دریافت خواهید کرد.



چرا کد تخفیف فیلیمو برای من کار نمی‌کند؟ چه کاری می‌توانم انجام دهم؟

اگر در استفاده از کد تخفیف فیلیمو با مشکل مواجه شده‌اید، حتماً این موارد را بررسی کنید:

- پایان مهلت استفاده از کد تخفیف: کدهای تخفیف معمولاً زمان استفاده مشخصی دارند. اگر می‌خواهید از کد تخفیف فیلیمو در روزهای آینده استفاده کنید، تاریخ پایان کد را به خاطر بسپارید.

- قبلا یک بار از این کد تخفیف استفاده کرده‌اید: کدهای تخفیف برای هر کاربر فقط یک بار قابل استفاده هستند.

- استفاده چند باره از کد تخفیف: قصد دارید چند کد تخفیف را با هم وارد کنید که این کار قابل انجام نیست. به عنوان مثال نمی‌توان دو کد تخفیف 40 و 30 درصدی را وارد و 70 درصد تخفیف روی خرید اعمال کرد. 



درباره فیلیمو بیشتر بدانید

فیلیمو یک سامانه نمایش درخواستی (VOD) ایرانی است که از هر ژانری و برای هر سلیقه‌‌ای فیلم مناسب دارد. شما با داشتن اشتراک آن به امکانات زیر دسترسی دارید:

- مصرف ترافیک اینترنت به صورت نیم‌بها: علاوه بر امکان دریافت انواع کد تخفیف فیلیمو ، تماشا یا دانلود فیلم در این سامانه، روی همه اپراتورها به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود.

- هزاران ساعت فیلم و سریال ایرانی و خارجی به صورت دوبله یا با زیرنویس: آرشیو این سرویس شامل فیلم‌ها و سریال‌های به‌روز و دیدنی ایران و جهان است.

- امکان دانلود فیلم به صورت درون برنامه‌ای: می‌توانید فیلم‌ها را در برنامه فیلیمو دانلود کنید و زمانی که اینترنت ندارید، به شکل آفلاین ببینید.

- تماشای فیلم‌، به صورت هم‌زمان از ۳ دستگاه (تلویزیون، کامپیوتر، گوشی یا تبلت): حساب کابری شما می‌تواند بین دستگاه‌های مختلف هماهنگ شود.

- اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی: در روزهای قرنطینه کرونا، سرویس «سینمای آنلاین فیلیمو» راه‌اندازی شد. با این سینمای آنلاین در هر زمان و مکانی می‌توانید برترین و به‌روزترین فیلم‌های سینمای ایران را در کنار خانواده ببینید. هر هفته یک فیلم در این بخش قرار می‌گیرد. با خرید بلیط، یک سانس 8 ساعتی برای شما فعال می‌شود و شما می‌توانید فیلم را از هر کجا که بخواهید ببینید. 


چطور فیلمیو را روی تلویزیون ببینم؟

برای اینکه بتوانید پس از دریافت کد تخفیف فیلیمو ، فیلم و سریال را روی صفحه نمایش تلویزیون‌های خانگی تماشا کنید، کافی است یکی مراحل زیر را دنبال کنید:

1- نصب اپلیکیشن اندروید تی‌وی بر روی تلویزیون هوشمند خود

2- باز کردن سایت فیلیمو در تلویزیون و ورود به حساب کاربری خود

3- استفاده از دستگاه فیلیمو باکس: این دستگاه قابلیت پخش تصاویر با وضوح بالا با کیفیت 4K را دارد.


 

ارتباط با فیلیمو

برای پشتیبانی تلفنی و هر گونه سوالی در مورد استفاده از نرم‌افزار فیلیمو، می‌توانید از این شماره استفاده کنید:

021 - 74524



سوالات متداول