main logo
افزونه مرورگر تخفیفان

کد تخفیف کنکوک + تا 5٪ بازگشت وجه

بنر آنبردینگ تخفیفان

در حال حاضر برای این کسب‌وکار پیشنهاد فعالی وجود ندارد!

برای استفاده از خدمات سایت کنکوک می‌توانید از تخفیف‌های تخفیفان و همچنین امکان ویژه «پولِ‌تو» استفاده کنید. تخفیفان امکانی ایجاد کرده تا بتوانید از جدیدترین تخفیف‌های کنکوک باخبر شده و از خدمات آن استفاده کنید.

کنکوک ارائه دهنده مواد اولیه آشپزی و چاشنی‌‌های مختلف با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت است. این سایت به شما کمک می‌کند تا آشپزی باکیفیت‌تری را تجربه کنید. کنکوک محصولات خود را در سراسر ایران و حتی در کشورهای دیگر نیز عرضه می‌کند.

از طریق تخفیفان می‌توانید استفاده از خدمات سایت کنکوک را با هزینه‌ای کمتر تجربه کنید. کنکوک در سایت تخفیفان تا ۱۰ درصد تخفیف روی خدمات خود ارائه می‌دهد.

 

چطور از کد تخفیف سایت کنکوک استفاده کنم؟

برای خرید از کنکوک می‌توانید به حساب کاربری خود در سایت تخفیفان وارد شده و سایت کنکوک را از بین فروشگاه‌های موجود انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی آیکون کنکوک، به صفحه مربوط به آن وارد می‌شوید. با انتخاب هرکدام از گزینه‌های تخفیف موجود، می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب از این سایت دریافت کنید.

 

پولِ‌تو چیست؟

با پولِ‌تو می‌توانید از برندهای همکار تخفیفان خرید کنید و درصدی از مبلغ خریدتان را پس بگیرید. برای این کار از طریق تخفیفان وارد سایت موردنظرخود شوید و خریدتان را در سایت فروشنده انجام دهید. تخفیفان متناسب با خرید شما، مبلغ پولِ‌تو را به شما برمی‌گرداند. کنکوک در سایت تخفیفان تا ۵ درصد پولِ‌تو برای کاربران در نظر گرفته است.

 

آخرین کدهای تخفیف سایت کنکوک را از کجا پیدا کنم؟

شما می‌توانید همیشه بهترین تخفیف‌های کنکوک را از طریق سایت تخفیفان پیدا کنید. سایت تخفیفان را هر روز چک کنید تا تخفیف‌های ارائه شده سایت کنکوک را از دست ندهید. همچنین اگر مشتری دائم کنکوک هستید، می‌توانید این صفحه را در مرورگر خود ذخیره کنید تا به صورت روزانه از تخفیف‌های آن اطلاع پیدا کنید.

 

چرا کد تخفیف من کار نمی‌کند؟ چه کاری می‌توانم انجام دهم؟

تخفیفان کدهای تخفیف ارائه شده را با مهلت زمانی معینی در اختیار شما قرار می‌دهد. در صورتی که در استفاده از کد تخفیف کنکوک مشکلی داشتید، ممکن است یکی از موارد زیر اتفاق افتاده باشد:

- زمان استفاده از تخفیف تمام شده باشد.

-  کد تخفیفی که وارد می‌کنید برای محصول انتخابی شما نباشد.

-  از یک کد تخفیف بیش از یک بار استفاده کرده‌اید.

 

ارتباط با پشتیبانی سایت کنکوک

برای پیگیری سفارشات یا استفاده از خدمات سایت کنکوک می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۷۷۰۲۰ با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.