main logo
افزونه مرورگر تخفیفان

کد تخفیف عکس اپ + تا 7٪ بازگشت وجه

بنر آنبردینگ تخفیفان

در حال حاضر برای این کسب‌وکار پیشنهاد فعالی وجود ندارد!

از طریق سایت تخفیفان می‌توانید خدمات و محصولات موجود در سایت عکس اپ را با قیمت کمتر خریداری کنید. با استفاده از پول تو می‌توانید عکس‌های‌تان را در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف در سایت عکس اپ با بهترین قیمت چاپ کنید و تا 7 درصد از مبلغ خرید خود را پس بگیرید.

عکس اپ فروشگاه آنلاین چاپ عکس است. در عکس اپ می‌توانید عکس‌ها را بر روی ابعاد مختلف کاغذ عکاسی، انواع شاسی، بوم، پلکسی چاپ کنید. همچنین می‌توانید عکس‌های خود را به شکل آلبوم دیجیتال، فوتوبوک، آلبوم مجله‌ای، عکس پولارید تهیه کنید.

تخفیفان هر روز کدهای تخفیف و پیشنهادهای ویژه‌ای را در همین صفحه قرار می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید پیش از استفاده از عکس اپ از طریق تخفیفان وارد سایت شوید و بخشی از پول خرید خود را پس بگیرید.

 

پولِ‌تو چیست و چطور بخشی از مبلغ خرید را به من برمی‌گرداند؟

پولِ‌تو به‌صرفه‌ترین راه برای خرید از عکس اپ است. به این صورت که وارد حساب تخفیفان خود می‌شوید و از طریق دکمه‌ «خرید از عکس اپ» به سایت فروشنده هدایت شوید. پس از تکمیل خرید تا 7 درصد از مبلغ خرید به حساب کاربری شما در تخفیفان برمی‌گردد. زمانی که مبلغ به ۵۰ هزار تومان رسید، می‌توانید مبلغ را به حساب بانکی خود واریز کنید.

پولِ‌تو به‌صرفه‌ترین روش برای خرید محصولات آنلاین است. زیرا در تمام خریدهای شما اعمال می‌شود. پس شما در انتخاب محصولات و تعداد استفاده از تخفیف محدودیتی ندارید و می‌توانید به سادگی مبلغ خرید خود را از حساب تخفیفان برداشت کنید.

 

آخرین کدهای تخفیف عکس اپ را از کجا پیدا کنم؟

تخفیفان همواره جدیدترین و بهترین کدهای تخفیف عکس اپ را در همین صفحه برای شما فهرست می‌کند. اگر می‌خواهید عکس‌های مورد علاقه‌تان را به شکل چاپ شده داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم این صفحه را در مرورگر خود ذخیره کنید.

همچنین می‌توانید با ثبت نام در خبرنامه‌ تخفیفان، از آخرین تخفیف‌های شهر خود مطلع شوید.

 

چرا کد تخفیف من کار نمی‌کند؟ چه کاری می‌توانم انجام دهم؟

تمامی کدهایی که در تخفیفان ارائه می‌شوند دارای اعتبار هستند. همچنین مهلت استفاده‌ آن‌ها زیر هر کد نوشته شده است. اگر در استفاده از کد تخفیف خود با مشکلی روبرو هستید، موارد زیر را بررسی کنید:

- مهلت استفاده تمام شده: کدهای تخفیفی که در این صفحه می‌بینید همگی فعال هستند، اما ممکن است در آینده منقضی شوند. اگر می‌خواهید کد تخفیف را در روزهای آینده استفاده کنید، مهلت استفاده از آن را به خاطر داشته باشید.

- قبلا از کد استفاده کرده‌اید: شما فقط می‌توانید تنها یکبار به ازای هر حساب کاربری از کدهای تخفیف عکس اپ استفاده کنید.

- یک کد تخفیف دیگر را اعمال کرده‌اید: در هر خرید تنها می‌توانید از یک کد تخفیف استفاده کنید.

- استفاده از پول‌ِتو بدون وارد شدن به حساب تخفیفان: به یاد داشته باشید که قبل از کلیک روی دکمه‌ «خرید از عکس اپ» باید وارد حساب کاربری تخفیفان خود شوید. در غیر این صورت ما امکان شناسایی خریدار و بازگرداندن مبلغ به حساب شما را نخواهیم داشت.

- استفاده از پولِ‌تو به همراه کد تخفیف: به یاد داشته باشید که نمی‌توانید از کد تخفیف و پولِ‌تو به شکل همزمان استفاده کنید. اگر در زمان خرید، کد تخفیفی را وارد کنید، پولِ‌تو شما به شکل خودکار لغو می‌شود.

 

بیشتر درباره عکس اپ

مجموعه عکس اَپ زیر مجموعه لابراتور چاپ عکس سهند به حساب می‌آید؛ مجموعه‌ای که در سال ۱۳۷۱ تأسیس شده و برای آسان‌ کردن هر چه بیشتر مراحل چاپ عکس، سامانه آنلاین چاپ عکس خود با عنوان عکس اپ را راه‌اندازی کرده است. در عکس اپ، تصاویر شما می‌تواند تبدیل به عکس، تخته شاسی، آلبوم، مگنت (عکس آهنربایی)، آلبوم جاسوئیچی و مواردی از این دست شود.

 

ارتباط با عکس اپ

برای دریافت مشاوره و اطلاعات در مورد محصولات و خدمات عکس اپ، می‌توانید با شماره تلفن‌های ۰۲۱-۴۴۴۴۴۴۱۵ و ۰۲۱-۴۴۴۷۹۸۹۴ یا ۰۲۱-۴۴۸۹۲۰۴۷ تماس بگیرید و از خدمات پشتیبانی استفاده کنید.