main logo
افزونه مرورگر تخفیفان

کد تخفیف آراد موبایل + تا 4٪ بازگشت وجه

بنر آنبردینگ تخفیفان

در حال حاضر برای این کسب‌وکار پیشنهاد فعالی وجود ندارد!

پیشنهادهای ویژه‌ی تخفیفان جهت خرید از آراد موبایل را در این صفحه مشاهده کنید و با استفاده از کدهای تخفیف ما، از آراد موبایل خرید کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از پولِ‌تو تا 1 درصد از مبلغ خرید خود را پس بگیرید.

تیم مدیریت آراد موبایل به مدت ۱۱ سال است که در بازار تلفن همراه کشور فعالیت می‌کند و هم اکنون با آنلاین شدن کلیه خدمات و ارائه کالاها در فضای مجازی کشور خدمات آنلاین فروش و ارسال به سراسر ایران را در دستور کار خود قرار داده است.

مشاوران آراد موبایل راهنمای شما برای یک انتخاب حرفه‌ای از دریای فناوری و تکنولوژی متناسب با سلیقه و نیازشما هستند.

تخفیفان همواره کدهای تخفیف و بهترین پیشنهادهای آراد موبایل را در همین صفحه برای شما فهرست می‌کند. شما می‌توانید به سادگی محصولات و خدمات تخفیف‌دار را ببینید و بعد از دریافت کد، مستقیما به سایت فروشنده منتقل شوید و خرید خود را تکمیل کنید.

 

چطور از کد تخفیف آراد موبایل استفاده کنم؟

کد‌های تخفیف آراد موبایل شامل قسمت‌های «کد تخفیف» و «حراجی» می‌شود. با استفاده از کدهای تخفیف، می‌توانید از ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان از آراد موبایل تخفیف بگیرید.

همچنین در قسمت حراجی می‌توانید تا ۱ درصد از پول خود را به حساب کاربری خود در پولِ‌تو برگردانید.

 

پولِ‌تو چیست و چطور بخشی از مبلغ خرید را به من برمی‌گرداند؟

پولِ‌تو به‌صرفه‌ترین راه برای خرید و استفاده از خدمات آراد موبایل است. به این صورت که وارد حساب تخفیفان خود شوید و از طریق دکمه‌ی «خرید از آراد موبایل» به سایت فروشنده هدایت شوید. پس از تکمیل خرید تا 1٪ از مبلغ خرید شما به حساب کاربری شما در تخفیفان برمی‌گردد. زمانی که مبلغ به ۵۰ هزار تومان رسید، می‌توانید آن را به حساب بانکی خود واریز کنید.

پولِ‌تو به‌صرفه‌ترین روش برای خرید محصولات آنلاین به شمار می‌آید. زیرا در تمامی خریدهای شما اعمال می‌شود. پس شما در انتخاب محصولات و تعداد استفاده از تخفیف محدودیتی ندارید و می‌توانید به سادگی مبلغ خرید خود را از حساب تخفیفان برداشت کنید.

 

آخرین کدهای تخفیف آراد موبایل را کجا پیدا کنم؟

تخفیفان جدیدترین و بهترین کدهای تخفیف آراد موبایل را در همین صفحه به صورت روزانه برای شما فهرست می‌کند. اگر به دنبال بهترین تخفیف‌های آراد موبایل هستید، پیشنهاد می‌شود این صفحه را در مرورگر خود ذخیره کنید.

همچنین می‌توانید با ثبت نام در خبرنامه‌ی تخفیفان، از آخرین تخفیف‌های شهر خود مطلع شوید.

 

بیشتر دربارهٔ آراد موبایل

آراد موبایل درواقع فروشگاهی است که فارغ ازهر گونه حاشیه و با هدف ارتقاء اطلاعات کاربران در زمینه موبایل و ایجاد محیطی امن برای ارسال نظرات و تجربیات خودشان از استفاده کاربری، پیش از خرید استفاده کنند.

 

ارتباط با آراد موبایل

جهت اطلاعات بیشتر درمورد آراد موبایل و هرگونه سوالی می‌توانید با شمارهٔ 021 62781 تماس بگیرید.