تا

%10

تخفیف

استخر پردیسان نور

چیتگر

الان بسته است

20773 خرید تا امروز

1 پیشنهاد فعال

4.3

337 نظر

همه

استخر سرپوشیده

همه

تخفیفان

درحال حاضر در این دسته‌بندی پیشنهاد فعالی وجود ندارد

درباره استخر پردیسان نور

استخر پردیسان نور یکی از کامل ترین مجموعه های ورزشی شهر تهران می‌باشد که در شهرک گلها واقع شده است.این استخر غرب تهران در عرض ۱۸ متر و طول ۳۳ متر طراحی شده که کم عمق‌ترین بخش آن ۸۰ سانتی متر و در عمیق ترین ناحیه ۲۳۰ سانتی متر ارتفاع دارد، که این ابعاد بر اساس استاندارد جهانی در نظر گرفته شده است. در میان استخرهای سرپوشیده کشور یکی از بلندترین سقف‌ها را دارد و همین امر باعث شده که هم از جهت شمال و هم جنوب نورگیری فوق العاده ای داشته باشد. از تجهیزات و امکانات قابل توجه استخر پردیسان نور میتوان به موارد زیر اشاره کرد. سونای خشک فنلاندی با ظرفیت ۴۰ نفر، سونای بخار با طرح های خاص به ظرفیت ۴۰ نفر، استخر آبدرمانی و هیدروتراپی مجزا به ابعاد ۹*۱۳ و به عمق یکنواخت ۱۲۵ سانتی متر، سیستم گرمایش تابشی، بوفه و رستوران شیشه ای مجهز با مساحت یکصدمتر مربع، دارای جکوزی دوبل 16 نفره با موتور جت های فوق العاده قدرتمند، محوطه استراحت با تختهای ریلکسی از چوب روسی در مجاورت استخر، حمام سنتی ترکی مجهز به گرمایش از کف و حوضچه استحمام، سالن ماساژ با ارائه انواع ماساژهای تایلندی، اسپاسم و آروما، رختکن وسیع و زیبا با گنجایش۳۰۰ کمد لباس و ۶ کابین تعویض مایو ، سیستم اتوماتیک جهت تهویه مطبوع، فروشگاه مرکزی بزرگ مجهز به کلیه پوشاک و وسایل تخصصی استخر و سونا، دارای جدیدترین سیستم هوای تصفیه آب و یونیزاسیون و گندزدایی آباروپا و دارای تونل مه با 36 نازل پودر آب. در کنار تمامی موارد فوق که این استخر را جز به‌روزترین و مجهزترین استخرهای شهر تهران قرار داده، نمیتوان زیبایی آن را در نظر نگرفت. از موارد خاصی که در مورد زیبایی این استخر چیتگر میتوان بیان کرد طراحی اولین فرش سرامیکی کشور در مجوطه دوشها و همچنین تداعی طلوع و غروب خورشید در محوطه استخر با طراحی سرامیک ها می‌باشد. این مجموعه که توسط زرین بنا و آلکوپنل کره جنوبی طراحی و دیزاین شده است فضایی دلنشین و آرام را برای تمامی مشتریان خود فراهم می‌کند.

قیمت بلیط استخر پردیسان نور

سانس بانوان : شنبه تا 5 شنبه 9 صبح الی 15 عصر - جمعه ها 9 صبح الی 14 عصر سانس آقایان : همه روزه حتی جمعه ها از 17 عصر الی 22.45

امکانات و ویژگی‌ها

جای پارک: آسان

مخاطب: بانوان,آقایان

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان,شش تا یازده سال

نوع استخر: سرپوشیده

نوع جلسات: گروهی

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.3
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

9:00-22:00

یکشنبه

9:00-22:00

دوشنبه

9:00-22:00

سه شنبه

9:00-22:00

چهارشنبه

9:00-22:00

پنج شنبه

9:00-22:00

جمعه

9:00-22:00

آدرس :

تهران، شهرک گلستان، بلوار جنگلبان میدان موج

چگونه می توانم از تخفیف استخر پردیسان نور استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به استخر پردیسان نور باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

سبد خرید شما خالی است

آخرین خرید: 3 ساعت پیش

با خیال راحت خرید کنید !

اگر خدمات مرکز مطابق توضیحات نباشد، پس از ارتباط با پشتیبانی 100% مبلغ بازگردانده می‌شود