تا

%0

تخفیف

مجموعه راوی حساب

اسکندری

الان بسته است

3 خرید تا امروز

4.0

1 نظر

درباره مجموعه راوی حساب

دوره جامع قانون مالیات های مستقیم در مجموعه راوی حساب اگر شما هم دارای تمام یا تعدادی از شرایط زیر هستید این دوره قطعا به شما کمک خواهد کرد: به دلیل حقوقی بودن و سخت بودن لغات و مواد قانون توان یادگیری ندارید مواد قانونی فرار هستند و نمی توانید به روشی اصولی آنها را یاد بگیرید در فهم مواد قانونی یا برخی آیین نامه های مهم دچار ضعف هستید در آموزش قانون مالیات سرگردان هستید برای ارتقا شغلی یا افزایش درآمد نیازمند آموزش قانون مالیات هستید زمان یا دانش کافی برای یادگیری ندارید حتی اگر نیازمند موارد زیر هم هستید این دوره مناسب شماست: قصد شرکت در آزمون حسابداران رسمی یا مشاوران مالیاتی را دارید قصد دارید به عنوان وکیل یا مشاور مالیاتی فعالیت کنید به تکالیف مالیاتی مسلط هستید اما در قوانین مالیاتی ضعف دارید حسابدار با سابقه یا مدیر مالی هستید و قصد دارید قانون مالیات را آموزش ببینید ممیز مالیاتی یا کارشناس ارشد مالیاتی هستید و جهت ارتقا شغلی و فنی نیاز به آموزش دارید در محصول آموزشی “دوره جامع قانون مالیات های مستقیم” شما دقیقا موارد زیر را دریافت می کنید: 11-فیلم آموزشی تمام قانون مالیات به همراه توضیحات کاربردی تک به تک مواد و تبصره ها 2-دایره واژگان کامل از تمام لغات سخت و حقوقی از متون قانون مالیات و بخشنامه ها (جمعا 290 لغت) 3-فیلم آموزشی هر مبحث از قانون مالیات بصورت مجزا و کاربردی (مانند فیلم آموزشی املاک، ارث، اشخاص حقوقی و…) که در این ویدیوها مباحث کلان و استراتژی ها گفته شده است 4-فیلم آموزشی و کامل از آیین نامه تبصره ۳ ماده ۱۶۹ ۵- فیلم آموزشی و کامل از آیین نامه جدید ماده ۲۱۹ ۶- فیلم آموزشی و کامل از آیین نامه ماده ۱۸۱ 7- فیلم آموزشی و کامل از آیین نامه ماده 95 8- فیلم آموزشی نحوه پیدا کردن آخرین بخشنامه های مالیاتی به چند روش 9- فیلم آموزشی نحوه استفاده از جدول معاملاتی املاک و کاربرد آن 10- فایل های صوتی تمام دوره جهت گوش دادن با هندزفری و سهولت بیشتر در یادگیری قانون مالیات 11- دریافت یک نسخه چاپی از کتاب قانون مالیات را قورت بده با خرید این محصول یک نسخه از آخرین چاپ کتاب “قانون مالیات را قورت بده” را رایگان هدیه بگیرید.

امکانات و ویژگی‌ها

مخاطب: بانوان,آقایان,بزرگسال

گروه سنی: بزرگسال

نوع دوره: محصول آموزشی

هدیه ویژه: کتاب مالیات را قورت بده

سرفصل‌ها: قوانین و تبصره ها و دایره لغات مالیاتی

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

08:30-19:30

یکشنبه

08:30-19:30

دوشنبه

08:30-19:30

سه شنبه

08:30-19:30

چهارشنبه

08:30-19:30

پنج شنبه

08:30-19:30

آدرس :

تهران خیابان اسکندری جنوبی کوچه امید پلاک 5 طبقه 3

چگونه می توانم از تخفیف مجموعه راوی حساب استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به مجموعه راوی حساب باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!