تا

%0

تخفیف

آموزشگاه موسیقی چنگ

کارون

الان بسته است

2 خرید تا امروز

4.0

2 نظر

درباره آموزشگاه موسیقی چنگ

آموزشگاه فنی حرفه ای چنگ یک مرکز هنری است که رشته های هنرهای نمایشی و تجسمی در این مرکز آموزش داده میشود. رشته های : دف، کاخن، تمپو ،سنتور و تئوری موسیقی در این مرکز دارای تخفیف میباشد. تخفیف ها برای یک ترم یک ماهه که شامل 4 جلسه نیم ساعته میباشد منظور شده است. مدت استفاده از تیکت تخفیف 1 ماه با هماهنگی قبلی با مجموعه میباشد. در این مرکز پس از به پایان رساندن ساعتهای آموزشی به صورت کامل مدرک معتبر ارائه میشود. ۷-آموزشگاه فنی حرفه ای چنگ یک آکادمی هنری است که در زمینه هنرهای نمایشی و تجسمی فعالیت دارد .اساتید مجموعه خانم و آقا مجرب و تحصیلکرده در زمینه تخصصی خود میباشند.پس از طی دوره میتوانید جهت آزمون و دریافت مدرک رسمی و معتبر و قابل ترجمه از طریق مجموعه اقدام نمایید آموزشگاه در زمینه رشته های موسیقی سنتی و کلاسیک و آواز کلاسیک و پاپ طراحی و نقاشی در تمام رشته ها کارگاه های هنری تئاتر و نمایش خلاق و خدمات آموزشی فعالیت دارد. ۷۱- طول دوره ۱ ماهه(استفاده از تیکت) ۲- دسترسی به مترو نواب و شادمان.اتوبوس خیابان امام خمینی دسترسی به خیابان کارون دارد ۳-(کاخن و دف روزهای دوشنبه ویولن روزهای سه شنبه سنتور روزهای یکشنبه .. پکیج ۱) (تئوری موسیقی دوشنبه و چهارشنبه پکیج ۲) (نقاشی و تئاتر خلاق روزهای دوشنبه و سه شنبه خطاطی روزهای پنجشنبه...پکیج ۳) ۴-مدت زمان پکیج ۱ : نیم ساعت در هفته (تیکت ۴ جلسه نیم ساعته در ماه) پکیج ۲ : نیم ساعت در هفته (۴ جلسه نیم ساعته در تیکت) پکیج ۳ : ۱ساعت در هفته (۴ جلسه ۱ ساعته در تیکت) ۵-مدرس دوره : ویولن: آقای فکری سنتور: خانم عبدللهی کاخن: خانم مسلمی دف :خانم امیرزاده تئوری:خانم مقدم نقاشی:خانم بنابی.وفایی.پارسایی خط: آقای قاسمی ۶-جای پارک ندارد (امکان پارک در خیابان)

امکانات و ویژگی‌ها

جای پارک: متوسط

مخاطب: کودک,بزرگسال

نوع جلسات: گروهی

دسترسی به وسایل نقلیه: دارد

هزینه‌های جانبی

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

11:00-21:30

یکشنبه

11:00-21:30

دوشنبه

08:30-21:30

سه شنبه

11:00-21:30

چهارشنبه

11:00-21:30

پنج شنبه

11:00-21:30

آدرس :

خیابان امام خمینی ابتدای کارون شمالی پلاک 264 طبقه اول

چگونه می توانم از تخفیف آموزشگاه موسیقی چنگ استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آموزشگاه موسیقی چنگ باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!