تا

%0

تخفیف

اموزش برنامه نویسی در جهاد دانشگاهی

بلوار کشاورز

الان بسته است

1 خرید تا امروز

4.0

1 نظر

درباره اموزش برنامه نویسی در جهاد دانشگاهی

جاوا چیست؟ Java یکی از زبان های برنامه نویسی سطح بالا می باشد که به صورت رایگان در اختیار برنامه نویسان قرار می گیرد. جاوا به عنوان کارآمد ترین و محبوب ترین زبان ‌در بین زبان های برنامه ‌نویسی سطح بالا به حساب می اید که یادگیری اون نسبتا راحت تر از بقیه زبان هاست و جایگاه ویژه ای در بازار کار دارد. هدف دوره ما قصد داریم در این دوره با آموزش برنامه نویسی به زبان جاوا شما را به بازار کار معرفی تا با دانش برنامه نویسی به زبان جاوا قدم بزرگی در مسیر شغلی خود بردارید. مدرس دوره: کارشناس ارشد نرم افزار بیش از ۱۰۰۰ ساعت تدریس برنامه نویسی به زبان جاوا برنامه نویس حوزه بانکی و پرداخت در بانک های پارسیان ، انصار، تجارت، ملی ، ایران کیش، پرداخت نوین، سپ و ... پیاده سازی نرم ­افزار اعتبارات مالی بانک انصار مبتنی بر بستر Adempiereمشارکت در توسعه پروژه شبکه ملی اطلاعات مشارکت در توسعه رشته های تحصیلی وزارت علوم مرتبط با دانش تکنولوژی های جدید  (Data science) اجرای پروژه تحقیقاتی امکان سنجی و طراحی مفهومی سیستم OLAP اجرای پروژه انتخاب یک ابزار مناسب در حوزه کیفیت داده و تشریح کارکرد آن اجرای پروژه راه حل هوشمندی کسب و کار جهت تحلیل هوشمند حوزه سلامت با استفاده از ابزارهای متن باز  چرا جاوا؟ سه میلیارد دستگاه از جاوا استفاده می کنند. در حال حاضر بسیاری از دستگاه ها از جاوا استفاده میکنند که تعدادی از آنها را در زیر نام برده ایم: برنامه های کاربردی رومیزی از قبیل acrobat reader, media player, antivirus و… برنامه های کاربردی تحت وب نظیر irctc.co.in و… برنامه های کاربردی سازمانی نظیر برنامه های کاربردی بانکها موبایل سیستم های تعبیه شده کارت های هوشمند رباتیک بازی ها و…. هدف اولیه‌ Java هدف ایجاد زبان برنامه نویسی Java، جایگزین شدن این زبان به جای زبان ++C می باشد که طراحان جاوا برای این زبان اهداف اولیه ای را مشخص کرده اند که می توانید آن ها را مشاهده نمایید. ساده و مشهور بودن قابلیت شئ‌ گرایی قدرتمند کارایی و عملکرد بالا و بهینه قابلیت انتقال و پرتابل بودن ضریب اطمینان بالا و خطای کم زبانی پویا با قابلیت نخ‌ کشی (Treading) سرفصل دوره مقدماتی course introduction and history java virtual machine  integrated development environment data type, variables and operators class and object methods control statements arrays سرفصل دوره تکمیلی JDBC exception handling collections I/O threads maven git and github

امکانات و ویژگی‌ها

مخاطب: بانوان

نوع جلسات: گروهی

گروه سنی: نوجوان

گواهی‌نامه: دارای گواهی نامه معتبر

طول دوره: ۱ جلسه ۳ ساعته (۱۲ جلسه مجموعا ۳۶ ساعت دوره تکمیلی)

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

08:30-17:30

یکشنبه

08:30-17:30

دوشنبه

08:30-17:30

سه شنبه

08:30-17:30

چهارشنبه

08:30-17:30

آدرس :

وصال، خیابان فر دانش، پلاک ۳

چگونه می توانم از تخفیف اموزش برنامه نویسی در جهاد دانشگاهی استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به اموزش برنامه نویسی در جهاد دانشگاهی باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!