تا

%0

تخفیف

متخصصان آینده

گاندی

الان بسته است

2 خرید تا امروز

1.7

7 نظر

درباره متخصصان آینده

کارگاه راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی در گروه آموزشی متخصصان آینده کارگاه کسب و کارهای اینترنتی در سال 97 با هزار و صد(1100) فروش و حدود 500 کامنت (با موضوع تقدیر) در سایت نت برگ، رکورد بالاترین تعداد فروش و رضایت مشتری را از آن خود کرد! محل هایی که تاکنون کارگاه کسب و کارهای اینترنتی برگزار گردیده است : وزارت جوانان – اداره کل استان تهران دانشگاه شهید بهشتی – دانشکده پزشکی انستیتو ایزایران – هتل درویشی مشهد پارک علم وفناوری دانشگاه تهران دانشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرداری رویداد بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه شریعتی ایران خودرو – مرکز تحقیقات موتور اداره کل فنی و حرفه ای تبریز نمایندگی ایزایران در شهر لاهیجان صنایع شیر ایران ( پگاه ) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز دانشکده امام علی (ع) دانشگاه پیام نور واحدهای غرب ، مرکز و پرند دانشگاه آتش نشانی شهرداری تهران دانشگاه انفورماتیک اولین و مهم ترین نکته اینکه رسالت ما در گروه آموزشی متخصصان آینده ، تربیت یک مدیر برای راه اندازی کسب وکار اینترنتی می باشد کارگاه کسب و کارهای اینترنتی ، کارگاهی تخصصی، کاربردی و کاملاً متفاوت است که توسط مهندس ابوالحبیب ( مرد اول آموزش تجارت الکترونیک در ایران ) برگزار خواهد شد کارگاه کسب و کارهای اینترنتی ، بهترین فرصت برای آشنایی شما با خانواده بزرگ و حرفه ای متخصصان آینده است که شما را در ابتدا شگفت زده و سپس خوشحال خواهد کرد! اولین و مهم ترین نکته اینکه رسالت ما در گروه آموزشی متخصصان آینده ، تربیت یک مدیر برای راه اندازی کسب وکار اینترنتی می باشد کارگاه کسب و کارهای اینترنتی ، کارگاهی تخصصی، کاربردی و کاملاً متفاوت است که توسط مهندس ابوالحبیب ( مرد اول آموزش تجارت الکترونیک در ایران ) برگزار خواهد شد کارگاه کسب و کارهای اینترنتی ، بهترین فرصت برای آشنایی شما با خانواده بزرگ و حرفه ای متخصصان آینده است که شما را در ابتدا شگفت زده و سپس خوشحال خواهد کرد !

امکانات و ویژگی‌ها

جای پارک: متوسط

مخاطب: بانوان,آقایان,بزرگسال

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان

نوع جلسات: نیمه خصوصی,گروهی

هزینه‌های جانبی

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

1.7
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

08:30-17:30

یکشنبه

08:30-17:30

دوشنبه

08:30-17:30

سه شنبه

08:30-17:30

چهارشنبه

08:30-17:30

آدرس :

خیابان گاندی - نبش کوچه هشتم - ساختمان مروارید حیاط پشت ساختمان (داخل هشتم) واحد 3

چگونه می توانم از تخفیف متخصصان آینده استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به متخصصان آینده باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!