تا

%70

تخفیف

مجموعه زیبایی سارا

سعادت آباد

14 خرید تا امروز

4 پیشنهاد فعال

0.0

0 نظر

درباره مجموعه زیبایی سارا

در مورد ازون‌تراپی اطلاع دارید؟؟؟ درمان قطعی ریزش و خشکی مو درمان موخوره ، شوره سر ، تاسي ترمیم کننده موهای مرده و اسیب دیده بر اثر دکلره و براشینگ زیاد رشد مجدد موهایی که رشدشان متوقف شده (استفاده از تکنولوژی مه با استفاده از امواج اولتراسونیک جهت رشد مجدد موها) ضخیم شدن تارهای موهای نازک کنترل میزان اسیدیته و PH بالانس چربی پوست وکف سر و ایجاد ریلکسی و آرامش فراوان ماندگاری و کیفیت و تأثیر بیشتر کراتین روی مو تقویت و ترمیم و نرم کنندگی ساقه ی مو استحکام ریشه ی مو و کنترل ریزش و کمک به رشد مجدد مو دارای نور مادون قرمز و ماورای بنفش تقویت و آبرسانی و پاک کننده و ضد عفونی کننده ریشه و نرم کننده ساقه مو شفافیت و جلا و لطافت مو ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده و خوش رنگی امکان پاشیدن مواد تراپی بر روی عمیق ترین نقاط درونی پوست سر و ریشه مو استفاده از سه نوع نور درمانی ابی ، قرمز و سبز برای موهای (موی اسیب دیده ، موی چرب ،موی معمولی ) برای درمان موی سر درمان بیماریهای مربوط به ساقه و ریشه افزایش ضخامت هر تار مو کنترل میزان اسیدیته و Ph بالانس چربی پوست و کف سر و ایجاد ریلکسی و آرامش فراوان بخار دهی و اکسیژن رسانی بالا

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

-,

روزهای سرویس‌دهی :

شنبه,یکشنبه,دوشنبه,سه شنبه,چهارشنبه,پنج شنبه,جمعه

تلفن :

آدرس :

آدرس سعادت آباد ، بين ميدان كاج و علامه شمالي پلاك ٦٤ ( طبقه بالاي دهكده پروتيين ) طبقه ٤ واحد شرقي

چگونه می توانم از تخفیف مجموعه زیبایی سارا استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به مجموعه زیبایی سارا باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!