تا

%0

تخفیف

موسسه بنیاد جهانی

ونک

1 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره موسسه بنیاد جهانی

موسسه بنیاد جهانی با بیش از 50 سال تجربه و دارای مجوز رسمی از وزارت علوم آماده خدمت رسانی به متقاضیان این حوزه میباشد موسسه بنیاد جهانی پژوها اولین و قدیمی ترین موسسه ای است که در ایران فعالیت اعزام دانشجو را آغاز نمود و توانست با ایجاد انگیزه و ترویج فرهنگ دانشگاهی گامی بزرگ در جهت ارتقای سطح علمی کشور بردارد. شایان ذکر است تعداد زیادی متقاضی طی بیش از پنجاه سال فعالیت این موسسه، جهت تحصیلات و ارتقاء آکادمیک به خارج از کشور اعزام شده اند که هم اکنون بعنوان بخشی از جامعه نخبگان مشغول به خدمت هستند. در حال حاضر موسسه بنیاد جهانی پژوها با مجوز وزارت علوم ایران در حوزه چین و روسیه ، خدمتگذار متقاضیان تحصیل در این کشورها میباشد و کلیه خدمات لازم از قبیل مشاوره قبل اعزام ، راهنمایی جهت انتخاب کشور و دانشگاه مقصد، آماده سازی مدارک ، استقبال در کشور مقصد، ثبت نام دانشگاهی و.. بر عهده دارد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

09:30-18:35,

روزهای سرویس‌دهی :

شنبه,یکشنبه,دوشنبه,سه شنبه,چهارشنبه,پنج شنبه

آدرس :

میدان ونک ، کوچه بیستم گاندی ، پلاک 14 ، واحد 8 موسسه بنیاد جهانی

چگونه می توانم از تخفیف موسسه بنیاد جهانی استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به موسسه بنیاد جهانی باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!