تا

%30

تخفیف

پارک ژوراسیک تهران

سعادت آباد

الان بسته است

46192 خرید تا امروز

6 پیشنهاد فعال

3.4

767 نظر

همه

شهربازی روباز

همه

تخفیفان

درحال حاضر در این دسته‌بندی پیشنهاد فعالی وجود ندارد

درباره پارک ژوراسیک تهران

اگر دوست دارید فرزندتان یک روز جالب را بین دایناسورهای عظیم الجثه بگذراند، باید پارک ژوراسیک تهران را در برنامه آخر هفته خود قرار دهید. پارک ژوراسیک تنها پارکی در ایران است که با نمایش مجسمه دایناسورها، امکان آشنایی کودکان با دایناسورهای غول پیکر را فراهم می‌کند. مطمئنا از تماشای این موجودات عظیم الجثه و گوش دادن به صداها و تماشای حرکات آن‌ها لذت خواهید برد و احساس می‌کنید سفری به دنیای ژوراسیک دارید. دایناسورهای پارک ژوراسیک می‌توانند دست و پاهای خود را حرکت بدهند و چشمان خود را باز و بسته کنند که دیدن آن برای کودکان لذت بخش است.

مجموعه پارک ژوراسیک

مجموعه پارک ژوراسیک تهران برای کودکان و علاقه‌مندان به دنیای ژوراسیک طراحی شده است. آدرس پارک دایناسورها در محله سعادت آباد و بعد از پارک پرواز است. این پارک آموزشی، تفریحی و گردشگری است. مساحت پارک ژوراسیک 30 هزار متر مربع است که در آن مجسمه 28 دایناسور و اطلاعات دقیق از آن‌ها قرار دارد. همچنین یک تخم دایناسور در این پارک وجود دارد که این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا تولد بچه دایناسور را از نزدیک مشاهده کنید.

در کنار پارک ژوراسیک، اسپایدر پارک هم قرار دارد. این تم پارک درباره حشرات و خزندگان است. در اسپایدر پارک می‌توانید مجسمه حشرات و بندپایان را ببینید. مجسمه عنکبوت، زنبور، مورچه، کفشدوزک، حلزون و برخی از خزندگان مثل لاک پشت، تمساح، ایگوانا و غیره در اسپایدر پارک قرار دارد. پارک ژوارسیک بخش‌های متنوع و جذابی دارد.

پارک ژوراسیک تهران، مکانی برای سرگرمی کودکان است که می‌توانند به همراه خانواده آخر هفته و تعطیلات خود را در آن بگذرانند. این پارک تفریحی و پر از جذابیت بسیار برای کودکان جالب است و لحظات پر از شور و هیجان را برای کودکان رقم خواهد زد. بهتر است حواستان باشد وقتی در پارک ژوراسیک قدم می‌زنید از دیدن دایناسورهای عظیم و غول پیکر حیرت‌زده نشوید.

ژوراسیک پارک، مجموعه‌ای تفریحی و آموزشی است که با رفتن به این پارک به دنیای ماقبل تاریخ خواهید رفت و سفری به دنیایی که دایناسورها هنوز منقرض نشدند دارید. این پارک، اولین پارک آموزشی و موضوعی در ایران است که می‌توانید در آن مجموعه‌ای از حیوانات ماقبل تاریخ که شبیه‌سازی شده و حرکت می‌کنند را ببینید. این پارک در سال 1393 افتتاح شده‌ است و در واقع پارک ژوراسیک، یکی از  مهیج‌ترین مجموعه‌های آموزشی - تفریحی است که کودکان و نوجوانان را با دنیای حیوانات و حشرات آشنا می‌کند.

مهیج‌ترین بخش پارک ژوارسیک که برای بازدید آن باید حدود یک ‌و نیم تا دو ساعت زمان بگذارید، بخش دایناسورهاست. این بخش چشم‌انداز بسیار دیدنی از هتل اسپیناس پالاس تهران و رشته‌کوه البرز، ده‌ها مجسمه از حیوانات روبه‌انقراض و دایناسورها را در معرض دید قرار داده است. در کنار هر مجسمه، تابلوی راهنما با توضیحات کامل درباره گونه جانور یا دایناسور وجود دارد. بالای تابلوی راهنما یک دکمه وجود دارد که با لمس آن، مجسمه به حرکت می‌آید و صدای واقعی آن جانور یا صدای شبیه‌‌سازی‌شده آن دایناسور پخش می‌شود. این قسمت از پارک ژوراسیک بسیار جذاب و دیدنی است.

در پارک ژوراسیک تهران علاوه‌بر مجسمه متحرک حیوانات، کار با ماشین‌آلات سنگین (بالابر؛ لودر، البته با ابعاد مناسب برای کودکان) را هم می‌توانید یاد بگیرید. علاوه‌بر تماشای حیوانات، می‌توانید درکنار آن‌ها عکس یادگاری بگیرید و عکستان را همان لحظه روی تی‌شرت، ماگ و حتی به‌صورت پازل چاپ کنید و این روز را به یاد ماندنی کنید.

پارک ژوراسیک در کنار تفریحات جذابی که دارد، دارای فست‌فود، نمازخانه و سرویس بهداشتی است تا با خیال راحت کودکان خود را به این پارک ببرید. از دیگر امکانات این بخش، سینما چهاربعدی، فروشگاه هدیه و کارگاه سفال است که می‌توانید علاوه بر گردش در پارک، از آن‌ها دیدن کنید و لحظات مفرحی را بگذرانید.

امکانات پارک ژوراسیک

در  پارک ژوراسیک تهران علاوه‌بر تماشای دایناسورها، حیوانات و حشرات جذاب، می‌توانید از امکانات و خدمات رفاهی دیگری هم استفاده کنید. برخی از این امکانات عبارتند از:

  • سینما چهاربعدی
  • آتلیه عکاسی
  • فروشگاه هدیه و اسباب بازی‌های پارک ژوراسیک
  • کارگاه سفال‌گری
  • کافه‌رستوران ژورا
  • استودیو ژوراسیک برای گرفتن عکس یادگاری
  • پارکینگ

بلیط پارک ژوراسیک

ما در تخفیفان امکان تهیه بلیط پارک ژوراسیک رابا تخفیف برای کودکان شما فراهم کردیم. برای خرید بلیط این پارک علمی و آموزشی، به بالای صفحه بروید. رفتن به پارک ژوراسیک در کنار تفریح می‌تواند برای کودکان آموزنده باشد و اطلاعات جالبی از دوران ژوراسیک به آن‌ها می‌دهد.

مجموعه در روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی تعطیل میباشد و خدمت رسانی ندارد

امکانات و ویژگی‌ها

جای پارک: آسان

مخاطب: بانوان,آقایان,کودک,بزرگسال

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان,شش تا یازده سال,زیر شش سال

ظرفیت: 500

هزینه‌های جانبی

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

11:00-19:00

یکشنبه

11:00-19:00

دوشنبه

11:00-19:00

سه شنبه

11:00-19:00

چهارشنبه

11:00-19:00

پنج شنبه

10:00-20:00

جمعه

10:00-20:00

آدرس :

سعادت آباد ، میدان بهرود ، بلوار عزتی ، ژوراسیک پارک تهران

چگونه می توانم از تخفیف پارک ژوراسیک تهران استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به پارک ژوراسیک تهران باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

سبد خرید شما خالی است

آخرین خرید: دقایقی پیش

با خیال راحت خرید کنید !

اگر خدمات مرکز مطابق توضیحات نباشد، پس از ارتباط با پشتیبانی 100% مبلغ بازگردانده می‌شود