تا

%0

تخفیف

مجموعه مسافرتی و گردشگری تفریح 724

1257 خرید تا امروز

4.9

14 نظر

درباره مجموعه مسافرتی و گردشگری تفریح 724

جاذبه گردشگری اصلی در جزیره کیش ، آب ها و تفریحات آبی هستند. جزیره کیش امکانات و تفریحات دریایی بی نظیری دارد. این جزیره مهم‌ترین و مدرن‌ترین تفریحات دریایی کشور را داراست و قابل رقابت با بیشتر کشورهای حوزه خلیج فارس است . شاتل سواری یکی دیگر از تفریحات آبی مهیج و پرشور و هیجان جزیره کیش می‌باشد. شاتل سواری به این صورت است که افراد روی یک مبل بادی سوار شده و توسط طناب به یک قایق تندرو متصل می‌شود. قایق با سرعت بسیار بالا شروع به حرکت می‌کند و تیوب را به همراه خود می‌کشد. هرچه سرعت قایق بیشتر باشد، هیجان این تفریح بیشتر خواهد بود و قایق با حرکات مارپیچ و هیجان‌انگیز لحظات شیرینی را پدید می‌آورد. تمامی اصول ایمنی و استانداردهای لازم برای استفاده از شاتل رعایت می‌شود. کلاه ایمنی و جلیقه نجات در اختیار استفاده‌کنندگان قرار می‌گیرد. احتمال افتادن در آب وجود دارد اما نگران هیچ‌چیز نباشید چون این هم‌قسمتی از هیجان لذت‌بخش است. جلیقه نجات و مربیان حرفه‌ای مراقب شما هستند.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.9
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی-undefined,

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

کلوپ ورزش های آبی کیش

چگونه می توانم از تخفیف مجموعه مسافرتی و گردشگری تفریح 724 استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به مجموعه مسافرتی و گردشگری تفریح 724 باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!