تا

%0

تخفیف

شهربازی اوپال

سعادت آباد

146 خرید تا امروز

3.8

8 نظر

درباره شهربازی اوپال

یکی از بزرگ‌ترین شهربازی های شمال تهران، شهربازی شادیپال یا اوپال در سعادت آباد است. این شهربازی مکانی عالی برای تفریح و سرگرمی کودکان به همراه خانواده است. شهربازی اوپال برای همه سنین مناسب است و شما می‌توانید برای تجربه یک روز هیجان‌انگیز و انجام انواع بازی‌های رقابتی و مسابقه‌ای به این شهربازی بروید.

این مجموعه وسعتی به مساحت 700 متر دارد و در طبقه اپال کیدز قرار دارد. این شهربازی از نوع سرپوشیده است و کودکان و نوجوانان از سن 7 تا 12 سال می‌توانند از آن استفاده کنند. شهربازی اپال امکانات زیادی دارد و وسایل بازی متنوعی دارد.

شهربازی اپال کجاست؟

همانطور که گفتیم شهربازی اپال یکی از بهترین شهربازی های تهران است و فضای بسیار مناسبی برای بازی دارد. این شهربازی در مرکز خرید اپال قرار دارد. مرکز خرید اپال یکی از مراکز تجاری و تفریحی در محله سعادت‌آباد است.

مرکز خرید اپال طبقات مختلفی دارد و طبقه سوم آن اپال کیدز نام دارد. اپال کیدز هم به قسمت‌های مختلفی از جنمله شهربازی سرپوشیده تقسیم می‌شود. دیگر بخش‌های اپال کیدز شامل فروشگاه‌های مخصوص کودکان و نوجوانان و شهر مشاغل است. سالن مخصوص تولد و آرایشگاه کودکان نیز بخش‌های دیگری از اپال کیدز هستند.

شهربازی اپال تخفیف

شما برای رفتن به شهربازی اپال و استفاده از وسایل بازی متنوع آن باید کارت بلیط مخصوص این شهربازی را شارژ کنید. برای کاربران تخفیفان بلیط این شهربازی با تخفیف و هزینه کمتر است و می‌توانید از این تخفیف ویژه استفاده کنید. شهربازی اپال یکی از بهترین مکان‌های تفریحی برای کودکان و نوجوانان است و شما می‌توانید به همراه فرزندتان یک روز تفریحی و سرگرم‌کننده را بگذرانید.

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.8
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ و روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۲ تا ۱۸:۳۰

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

سعادت آباد، بین میدان بوستان و یادگار امام، مجتمع تجاری اوپال

چگونه می توانم از تخفیف شهربازی اوپال استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به شهربازی اوپال باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!