تا

%0

تخفیف

سالن زیبایی صوفیا

سهروردی

الان بسته است

262 خرید تا امروز

4.4

18 نظر

درباره سالن زیبایی صوفیا

محیط بهداشتی ، آرام و امن جهت آرامش شما استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت بیشترین میزان رضایت مشتریان از خدمات مخاطب : بانوان سایر خدمات: انواع پاکسازی پوست با دستگاه تخصصی جای پارک آسان : دارد دارای گواهینامه از مراجع ذی صلاح کلیه خدمات در صورت استفاده پکیج (حداقل 6 جلسه) : شامل 10% تخفیف میباشد هزینه‌های جانبی : 10000 تومان مواد مصرفی جداگانه در محل دریاقت می شود. خدمات ارائه شده در سالن زیبایی صوفیا: ماساژ ریلکسی با انواع روغن ها: 30 دقیقه رفع خستگی و اضطراب، از بین بردن سلولیت، بهبود گردش خون، افزایش آرامش، تحریک سیستم لنفاوی و دفع سموم بدن ماساژ لاغری با ژل: 30 دقیقه ماساژ با دست جهت کاهش سایز، چربی سوزی (شامل شکم و پهلو)، رفع افتادگی و بدفرمی شکم و پهلو، جهت تاثیر سریع نیاز حداقل 12 جلسه در یک ماه میباشد به صورت پکیج ماساژ موضعی: 20 دقیقه کاهش درد، رفع انقباض و اسپاسم عضله همراه با روغن مخصوص ماساژ رفلکسولوژی مدت زمان: 45 دقیقه ماساژ رفلکسولوژی : شامل کف پا و کف دست، فعال سازی کلیه غدد داخلی بدن، تقویت قلب و خونرسانی، رفع خستگی، رفع مشکلات داخلی و گوارشی و... ماساژ با شکلات مخصوص، : 60 دقیقه ماساژ شکلات: افرایش سطح هومورن ها و انرژی بدن، رفع سلولیت، لایه برداری بدن، رفع افسردگی، در صورت برنزه شده از شکلات تیره استفاده میشود (شکلات مخصوص ماساژ) ماساژ با شمع گیاهی :60 دقیقه ماساژ شمع: موم متشکل از هفت گیاه و عسل و کره بدن، معطر.کاهش چین و چروک، رفع سلولیت، افزایش لطافت پوست و آرامش ماساژ صورت

امکانات و ویژگی‌ها

خدمات: ماساژ ریلکسی,ماساژ لاغری

اپراتور: خانم

مخاطب: بانوان

جای پارک: آسان

گروه سنی: بزرگسال

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

08:30-17:30

یکشنبه

08:30-17:30

دوشنبه

08:30-17:30

سه شنبه

08:30-17:30

چهارشنبه

08:30-17:30

پنج شنبه

08:30-17:30

آدرس :

سهروردی شمالی، نرسیده به پالیزی، خیابان شهید سعیید محبی، نبش خیابان دکترعلی شریعتی، -پلاک ۸۵۶، طبقه دوم، واحد ۶

چگونه می توانم از تخفیف سالن زیبایی صوفیا استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به سالن زیبایی صوفیا باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!