تا

%0

تخفیف

رویا پارک نیاوران

نیاوران

الان بسته است

21168 خرید تا امروز

4.2

409 نظر

درباره رویا پارک نیاوران

رویا پارک نیاوران

همانطور که می‌دانید تفریحات زیادی در شهر تهران وجود دارد و می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب‌های زیادی داشته باشید. اما یکی از متفاوت‌ترین تجربه‌هایی که می‌توانید داشته باشید، پارک‌های موضوعی هستند. رفتن به پارک‌های موضوعی با دیگر تفریحات تفاوت دارد و به شما امکان حضور در مکان‌های شگفت‌انگیزی را می‌دهد. بازدید از تم پارک برای هر گروه سنی امکان پذیر است و با هر سنی می‌توانید به این پارک‌ها بروید. رویا پارک نیاوران یکی از آن پارک‌های موضعی تهران است و برای افرادی که از دنیای تخیل لذت می‌برند مکان مناسبی است.

معرفی رویا پارک تهران

اگر دوست دارید در دنیای وارونه سفر کنید، رویا پارک نیاوران به همین منظور ساخته شده است. این پارک در موزه حیات وحش دارآباد و در کنار هیومن پارک قرار گرفته است. این مکان یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های موضوعی خطای دید در خاورمیانه است و جذابیت آن به هنر ایجاد خطای دید در ذهن انسان است.

رویا پارک نیاوران 6 بخش مختلف دارد و هر کدام از این بخش‌ها وظیفه کنترل ذهن را دارند تا شما نتوانید بین واقعیت و خیال مرزی را درک کنید. این تم پارک جذاب را آقای صالح سخندان که به آقای خطای دید معروف است، ساخته شده است.

در هر بخش از این پارک کارشناسی برای راهنمایی وجود دارد و از همان ابتدا شما با میز فروش بلیط کج روبه‌رو می‌شوید. تلاش مجموعه رویا پارک بخشیدن خوشحالی به مردم است و شعار این پارک، من خود خوشحالی‌ام است. بخش‌های این پارک شامل بخش سه بعدی رویا پارک، بخش آینه‌ها، بخش پرسپکتیو، اتاق جاذبه، ترفندهای رویا پارک و بخش تاریکی رویا پارک است.

قیمت بلیط رویا پارک تهران

برای خرید بلیط مجموعه رویا پارک نیاوران و تجربه گم شدن در دنیای خطای دید، می‌توانید از بالای صفحه استفاده کنید و بلیط را به صورت آنلاین تهیه کنید. قیمت بلیط رویا پارک تهران با تخفیف است و هزینه کمتری نسبت به خرید بلیط حضوری می‌پردازید. بازدید از تم پارک رویا به تمام افرادی که دنبال تجربه‌های متفاوت و جدیدی هستند، پیشنهاد می‌شود. قدم گذاشتن در دنیای خیال و توهم خطای دید می‌تواند برای هر سنی جالب و باورنکردنی باشد.

آخرین پذیرش مجموعه 3 ساعت قبل از پایان ساعت کاری می باشد.

امکانات و ویژگی‌ها

جای پارک: آسان

مخاطب: بانوان,آقایان,کودک,بزرگسال

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان,شش تا یازده سال,زیر شش سال

ظرفیت: 250

هزینه‌های جانبی

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.2
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

11:00-19:00

یکشنبه

11:00-19:00

دوشنبه

11:00-19:00

سه شنبه

11:00-19:00

چهارشنبه

11:00-19:00

پنج شنبه

10:00-20:00

جمعه

10:00-20:00

آدرس :

استان تهران، تهران، داراباد، سباری، ابرار

چگونه می توانم از تخفیف رویا پارک نیاوران استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رویا پارک نیاوران باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!