تا

%10

تخفیف

باغ وحش ارم

کوی ارم

الان بسته است

16899 خرید تا امروز

1 پیشنهاد فعال

3.7

399 نظر

همه

بازدید، ورودی و کارت عضویت

همه

تخفیفان

درحال حاضر در این دسته‌بندی پیشنهاد فعالی وجود ندارد

درباره باغ وحش ارم

نکته ضروری: حتما جهت استفاده از 4 ساعت قبل بلیط تهیه نمایید.

بازدید از باغ وحش‌ها بخصوص برای کودکان همیشه سرگرمی جالبی بوده است. باغ وحش ارم یکی از قدیمی‌ترین باغ وحش‌ها در ایران است و در بین شهروندان تهرانی و مسافران این شهر محبوبیت زیادی دارد. در این باغ وحش ده‌ها گونه مختلف از حیوانات نگهداری می‌شوند که بازدید از آن‌ها می‌تواند برای همه جالب باشد.

تاریخچه باغ وحش در ایران به دوران ناصرالدین شاه برمی‌گردد، تاسیس این باغ وحش همچون خیلی از اتفاقات دیگر، حاصل سفرهای ناصرالدین شاه به فرنگ بوده. او در سفرهای خود به اروپا با باغ وحش آشنا شد و از آن خوشش آمد. در نتیجه دستور داد باغ وحشی مانند همان‌هایی که در اروپا دیده بود، در تهران نیز دایر شود. بنابراین اولین باغ وحش ایران که در بین مردم به «مجمع‌الوحش» شناخته می‌شد، در تهران تاسیس شد. این باغ وحش در منطقه اکباتان کنونی و در سال ۱۲۶۹ ساخته شد، محلی که پیشتر در آن عمارتی باشکوه و همچنین دریاچه و قنات وجود داشت. حیوانات این باغ وحش از شهرهای مختلف ایران آورده شدند؛ یک میمون و چهار شیر نر و ماده از کوه‌های شیراز، سه ببر از مازندران، یک یوز و سه پلنگ از جاجرود و پنج خرس هم از دماوند و شهرهای اطراف. در نتیجه نخستین باغ وحش ایران شکل گرفت.

پس از آن در سال ۱۳۳۲ هم یک باغ وحش دیگر در خیابان ولیعصر تهران دایر شد. اما چهار سال بعد به دلیل ایجاد شلوغی و ترافیک آن را جمع کردند. در نهایت، در سال ۱۳۵۳ مجموعه پارک ارم توسط رحیم‌علی خرم، از کارآفرینان و سرمایه‌داران دوران پهلوی، در زمینی به مساحت ۵ هکتار در کیلومتر ۴ اتوبان تهران-کرج ساخته شد. آن زمان پارک به احترام سازنده آن پارک خرم نامگذاری شد. اما پس از انقلاب این پارک به اسم مجموعه تفریحی ورزشی ارم سبز یا همان پارک ارم تغییر نام داد.

درحال حاضر گونه‌های مختلفی جانوری از نقاط مختلف ایران و همچنین برخی کشورهای دیگر در باغ وحش ارم نگهداری می‌شوند. از جمله شیر، ببر، پلنگ، سیاه‌گوش، گرگ، شغال، روباه، شامپانزه، خرس قهوه‌ای، کفتار، درنا، طاووس، قرقاول، پلیکان، کرکس، عقاب، مار پیتون، تمساح، ایگوانا، لاکپشت، کانگورو، فیل، جوجه تیغی، سنجاب، خرگوش، همستر، گربه‌ماهی، لاکپشت آبی، گوزن زرد ایرانی، گوزن قرمز اروپایی، مرال، شتر، دم‌عصایی .

همچنین در پارک ارم مجموعه‌ای از وسایل بازی وجود دارد که می‌تواند برای تمام افراد از هر سنی، هیجان‌انگیز و جذاب باشد. دستگاه‌های مختلفی در پارک ارم وجود دارد و هرازچندگاهی تعدادی دستگاه و بازی جذاب دیگر نیز به این مجموعه اضافه می‌شود. از جمله دستگاه سقوط آزاد و همچنین دستگاه ستاره گردان که برای کسانی که عاشق هیجان هستند می‌توانند حسابی جذاب باشند.

بازدید از باغ وحش ارم می‌تواند یک سرگرمی خوب و مفید باشد. بدون شک توجه به مراقبت صحیح و نگهداری اصولی از حیوانات اهمیت زیادی دارد. در صورتیکه این اصل رعایت شود، بازدید از باغ وحش می‌تواند به افراد، بخصوص کودکان و نوجوانان کمک کند تا با حیوانات مختلف آشنا شوند. بسیاری از ما ممکن است شرایط سفر به کشورهای مختلف و بازدید از این حیوانات را در منطقه اصلی زندگی‌شان نداشته باشیم. اما بازدید از باغ وحش ارم می‌تواند این فرصت عالی را در اختیار ما بگذارد تا از نزدیک با ویژگی‌های حیوانات، پرندگان و آبزیان مختلف آشنا شویم.

قیمت باغ وحش ارم

قیمت بلیط باغ وحش ارم 100 هزار تومان است. این هزینه به ازای هر بلیط و برای یک نفر است. کودکان بالای 5 سال برای ورود به باغ وحش ارم باید بلیط بخرند. شما می‌توانید بلیط باغ وحش ارم را با تخفیف و هزینه کمتر از قیمت اصلی از بالای این صفحه خریداری کنید.

ساعت کار باغ وحش ارم

ساعت کار باغ وحش ارم هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 17 است.

امکانات و ویژگی‌ها

جای پارک: آسان

مخاطب: بانوان,آقایان

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان,شش تا یازده سال

نوع جلسات: گروهی

ظرفیت: نامحدود

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.7
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

10:00-17:00

یکشنبه

10:00-17:00

دوشنبه

10:00-17:00

سه شنبه

10:00-17:00

چهارشنبه

10:00-17:00

پنج شنبه

10:00-17:00

جمعه

10:00-17:00

آدرس :

استان تهران، تهران، ارم، بزرگراه شهید حجازی، باکری - فهمیده، باغ وحش تهران

چگونه می توانم از تخفیف باغ وحش ارم استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به باغ وحش ارم باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

سبد خرید شما خالی است

آخرین خرید: دقایقی پیش

با خیال راحت خرید کنید !

اگر خدمات مرکز مطابق توضیحات نباشد، پس از ارتباط با پشتیبانی 100% مبلغ بازگردانده می‌شود