تا

%0

تخفیف

استخر فرات

اراج

41845 خرید تا امروز

2.0

636 نظر

درباره استخر فرات

استخر فرات یکی از بهترین استخرهای شرق تهران است که در خیابان دماوند قرار دارد. این مجموعه آبی در شرق تهران، یکی از مقاصد برتر برای تفریح، استراحت و سرگرمی در منطقه است. با امکانات و خدمات منحصر به فرد، استخر فرات به عنوان یک مرکز تفریحی ورزشی پویا، محبوبیت زیادی در بین سنین مختلف دارد.

این استخر ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که برخی از آن‌ها شامل:

تمیزی و بهداشت:

استخر فرات با رعایت اصول بهداشتی بالا و نظافت فوق‌العاده، به مشتریان خود محیطی آرام و پاکیزه برای استفاده از آب ورزشی فراهم می‌کند. از آب و هوای تمیز و پرتوان استخر، لذت ببرید و از لحظاتی شاد و به یادماندنی در کنار آب بالا برده و استراحت کنید.

تجهیزات ورزشی:

استخر فرات با ارائه تجهیزات ورزشی مدرن، فرصتی عالی برای تمرین و تقویت عضلات به شما می‌دهد. با استفاده از برنامه‌های آموزشی حرفه‌ای و مربیان مجرب، می‌توانید ورزش‌های مختلفی را انجام داده و لذت ورزش را با کارآمدی و ایمنی بیشتری تجربه کنید.

پارکینگ راحت:

استخر فرات به مشتریان خود پارکینگ راحت و وسیع را ارائه می‌دهد. این امکان به شما می‌دهد که بدون هیچ نگرانی، با آسایش کامل وارد این مجموعه شوید و از لحظات شاد و پرانرژی خود لذت ببرید.

در کنار همه اینها، استخر فرات با تیم مدیریتی حرفه‌ای و کادری مجرب، تمام تلاش خود را می‌کند تا تجربه‌ی به‌یادماندنی و لذت‌بخشی را برای مشتریان خود فراهم آورد. اگر به دنبال تفریح، ورزش و استراحتی به استخر فرات بروید و لحظات شادی را در ان تجربه کنید.

امکانات استخر فرات

برخی از امکانات استخر فرات در شرق تهران عبارت است از:

  • جکوزی
  • سونا بخار
  • سونا خشک
  • استخر کودکان
  • حمام سنتی

زمان استفاده از استخر فرات محدود نیست و این استخر مخصوص آقایان است.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

2
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی قبلی

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

خیابان دماوند، چهار راه آیت، میدان امامت، کوچه نیشابوری

چگونه می توانم از تخفیف استخر فرات استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به استخر فرات باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!