تا

%75

تخفیف

شهربازی ایستگاه شادی (شهربازی آناهید)

سرخه حصار

الان بسته است

9530 خرید تا امروز

2 پیشنهاد فعال

4.6

655 نظر

همه

شهربازی سرپوشیده

همه

تخفیفان

درحال حاضر در این دسته‌بندی پیشنهاد فعالی وجود ندارد

درباره شهربازی ایستگاه شادی (شهربازی آناهید)

اگر به دنبال بهترین شهربازی شرق تهران هستید باید سری به شهربازی آناهید بزنید. این شهربازی در تهرانپارس قرار دارد و یکی از مجهزترین شهربازی های سرپوشیده تهران است. این مجموعه برای تفریح کودکان در کنار خانواده طراحی شده است و بهترین لحظات را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این شهربازی انواع وسایل بازی مخصوص کودکان وجود دارد که تنوع بالایی دارد و کودک شما می‌تواند چندین ساعت یا حتی یک روز هیجان را تجربه کند.

 

شرايط استفاده : شنبه الى چهارشنبه از ساعت ١٦ الى ٢٢ پنج شنبه ها از ساعت ١٤ الى ١٦ جمعه ها و ايام تعطيل از ساعت ١٢ الى ١٥ بعد از ساعات اعلام شده كارتها غير فعال مي شود . بدون نياز به هماهنگى قبلى

شهربازی برج اناهید تهرانپارس

شهربازی سرزمین رویایی آناهید مجموعه مجهز و بزرگی است و بیشتر از 80 نوع دستگاه بازی دارد. مساحت شهربازی 4000 متر است و شامل امکانات کاملی می‌شود. برخی از دستگاه‌های بازی شهربازی آناهید عبارت است از: هلو کیتی، فانی اگ، تام و جری، اتوبوس لندن، اسمورفی، فرمول یک، بت من، مینیون، ماریو سونیک، انگری برد، چشم هیولا، سالتو، ماشین کوبنده و استخر توپ.

این‌ها فقط تعداد کمی از دستگاه‌های بازی در این مجموعه است و بازی‌های متنوع زیادی در شهربازی آناهید وجود دارد. علاوه بر وسایل بازی مخصوص کودکان که در بالا به آن‌ها اشاره شد، برخی بازی‌های ویژه بزرگسالان در این مجموعه وجود دارد. سالن بولینگ و بیلیارد شهربازی ناهید ویژه افراد با سنین بالاتر است که می‌توانند برای این بازی‌های مهیج و بسیار سرگرم کننده آخر هفته خود را به شهربازی آناهید بروند.

شهربازی آناهید ابتدای خیابان دماوند در برج آناهید قرار دارد. برج آناهید دارای 4 طبفقه است که در طبقه همکف آن شهربازی قرار گرفته است. این برج داررای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالاست و نیازی نیست نگران جای پارک ماشین باشید.

تخفیفان شهربازی آناهید

برای خرید آنلاین بلیط شهربازی سرزمین رویایی آناهید فقط نیاز است به بالای همین صفحه بروید. ما در تخفیفان با همکاری این شهربازی، قیمت بلیط با تخفیف را برای شما در نظر گرفتیم و می‌توانید با هزینه پایین‌تری یک روز مهیج و سرگرم کننده را تجربه کنید.

قیمت بلیط شهربازی آناهید

قیمت بلیط شهربازی آناهید با تخفیف از 298,750 هزار تومان است. این قیمت ویژه کاربران تخفیفان است و برای افرادی که از گیشه بلیط بخرند، قیمت بلیط با مبلغ بالاتری به فروش می‌رسد. ساعت سرویس دهی در روزهای تعطیل مانند جمعه ها میباشد

ساعت کاری شهربازی آناهید

ساعت کاری شهربازی آناهید در روزهای هفته متغیر است. این شهربازی در روزهای شنبه الی پنجشنبه از ساعت 14 تا 24 فعالیت دارد و ساعت کاری آن در تعطیلات و روزهای جمعه از 12 تا 24 است.

امکانات و ویژگی‌ها

مخاطب: بانوان,آقایان

جای پارک: آسان

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان,شش تا یازده سال,زیر شش سال

مدت زمان: 120 دقیقه

نزدیکی به مراکز خرید: مرکز خرید آناهید

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.6
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

16:00-22:00

یکشنبه

16:00-22:00

دوشنبه

16:00-22:00

سه شنبه

16:00-22:00

چهارشنبه

16:00-22:00

پنج شنبه

14:00-16:00

جمعه

12:00-15:00

آدرس :

تهران، سرخه حصار، دماوند، دوم نیروی هوایی به سه راه تهرانپارس - ابتدای خیابان دماوند(به سمت شرق) - برج آناهید|

چگونه می توانم از تخفیف شهربازی ایستگاه شادی (شهربازی آناهید) استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به شهربازی ایستگاه شادی (شهربازی آناهید) باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

سبد خرید شما خالی است

آخرین خرید: 14 ساعت پیش

با خیال راحت خرید کنید !

اگر خدمات مرکز مطابق توضیحات نباشد، پس از ارتباط با پشتیبانی 100% مبلغ بازگردانده می‌شود