تا

%0

تخفیف

استخر صبا مرزداران

مرزداران

الان بسته است

1086 خرید تا امروز

2.5

23 نظر

درباره استخر صبا مرزداران

استخر صبا تهران را از جمله استخرهای محبوب شهر تهران می توان به شمار آورد. مرزداران یکی از بلوارهای شمال غرب تهران، با شهرتی فرا منطقه ای در غرب تهران می باشد. وجود مکانهای تفریحی و مراکز خرید در مسیر بلوار مرزداران باعث شده که علاوه بر استفاده از یک روز بهینه جهت نشاط و ورزش شنا از مکانهای تفریحی و مراکز خرید هم دیدن فرمایید. از مراکز تجاری و تفریحی نزدیک به استخر صبا واقع در مرزداران می توان به پاساژ پردیسان، الوند، پاسارگاد و... اشاره کرد. جهت دسترسی به وسیله نقلیه عمومی از سامانه اتوبوس های تندرو خط میدان آزادی - دانشگاه آزاد که ابتدای بلوار مرزداران از این ایستگاه می توانید استفاده نمایید. چی بهتر از این، که همه ی تفریحات مهیج را در یک روز امتحان کنید و یک روز لذت بخش را در خاطرات به ثبت رسانید. استخر صبا در تهران برای کنترل میزان کلر موجود در آب استخر از به روزترین استانداردهای جهانی استفاده کرده است، این امر برای کاهش مخاطرات شیمیایی و میکروبی محیط استخر، از درجه اهمیت بالا و مورد توجه ویژه این استخر مرزداران می باشد. علاوه بر سیستم تصفیه آب مدرن ، دارای بالاترین امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی است. از مشخصات استخر صبا در تهران، طول استخر صبا 12متر ، عرض آن 6 متر، کم ترین عمق طول استخر 110 سانتی متر و بیشترین عمق طول استخر 280 سانتی متر می باشد. نحوه استفاده از تصفیه آب استخر، از طریق کلر و فیلتر شنی است. سانس های استخر صبا برای بانوان و آقایان است، که بانوان همه روزه بجزء روزهای جمعه و آقایان همه روزه بجزء روزهای شنبه می توانند از امکانات استخر استفاده نمایند. دلایل بسیاری برای رفتن به استخر وجود دارد، اول از اینکه برای سلامتی قلب و عروق مفید است و استرس و فشارهای عصبی را پایین می آورد. سانس بانوان استخر صبا تهران: شنبه از ساعت 8 الی 20، یکشنبه الی پنجشنبه از ساعت 8 الی 15 سانس آقایان استخر صبا تهران: یکشنبه الی پنجشنبه از ساعت 17 الی 24، جمعه از ساعت 10 الی 22 زمان استفاده از استخر آزاد می باشد.

امکانات و ویژگی‌ها

جای پارک: آسان

مخاطب: بانوان,آقایان,کودک

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان,شش تا یازده سال

نوع استخر: سرپوشیده

نوع جلسات: گروهی

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

2.5
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

08:00-23:00

یکشنبه

08:00-23:00

دوشنبه

08:00-23:00

سه شنبه

08:00-23:00

چهارشنبه

08:00-23:00

پنج شنبه

08:00-23:00

جمعه

08:00-22:00

آدرس :

استان تهران، تهران، پردیسان، مرزداران، اطاعتی، پونه سوم

چگونه می توانم از تخفیف استخر صبا مرزداران استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به استخر صبا مرزداران باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!