لحظاتی خاطره انگیز در مجموعه اتاق فرار وست روم

اگر به دنبال هیجان و دلهره به همراه حل معما هستید، مجموعه‌های بازی اتاق فرار را تجربه کنید. مجموعه‌های بازی اتاق فرار با تم-های خاص و موضوعات مشخص، هیجان واقعی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

می‌توانید از طریق تخفیفان، مجموعه‌های بازی اتاق فرار مورد علاقه خود را پیدا کرده و با قیمتی مناسب از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

اتاق فرار چیست؟

در بازی‌های اتاق فرار شما به همراه همبازی‌های خود، در اتاقی حبس می‌شوید و برای شما مهلت زمانی تعیین می‌شود که با حل معماهای طرح شده، راه خروج از اتاق را پیدا کنید. این بازی به صورت گروهی انجام می‌شود و شما باید به همراه همبازی‌هایتان معماها را حل کنید. حل معماهای چالش برانگیز همزمان با موانعی که سر راه شما پیدا می‌شود، حس دلهره و هیجان واقعی را در شما ایجاد می‌کند.

تعداد اعضای شرکت کننده در بازی اتاق فرار معمولا بین ۴ تا ۸ نفر است. هر کدام از بازی‌های اتاق فرار داستان ویژه خود را دارند. معمولا در مجموعه‌های بازی به این شکل است که شما بین دو یا چند موضوع، یکی را انتخاب کرده و داستان را به پیش می‌برید.

بازی در اتاق‌های فرار حس بودن در یک فیلم جنایی یا اکشن را به شما می‌دهد. در هر سناریویی که قرار می‌گیرید باید سرنخ‌ها را پیدا کرده و آن‌ها را دنبال کنید تا بتوانید از مهلکه نجات پیدا کنید.

مجموعه‌های بازی اتاق فرار چه خدمات و امکاناتی دارند؟

اتاق‌های فرار معمولا با ایجاد فضاهایی که مناسب داستان باشد شما را در آن موقعیت خاص قرار می‌دهند که باید با حل معما به هدف مشخصی برسید. ساختن موقعیت‌هایی مثل زندان، خانه‌های متروکه، بیمارستان و سلول‌های انفرادی تجربه‌ای نزدیک به واقعیت همراه با ماجراجویی را برای شما ایجاد می‌کند.

پیش از شروع بازی، راهنمای بازی داستان را برای شما بازگو کرده و تمام راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهد و به سوالات شما نیز پاسخ می‌دهد. همچنین در زمان بازی راهنما شما را با دوربین زیر نظر دارد و در صورت نیاز، شما را راهنمایی می‌کند.

علاوه بر خدمات و امکاناتی که ذکر شد، مجموعه‌های اتاق فرار دارای امکانات رفاهی زیر نیز هستند:

– سالن انتظار مجزا

– فضای اختصاصی برای عکاسی پس از اتمام بازی

– جعبه مخصوص جهت نگهداری وسایل شما در زمان بازی

– امکان سفارش نوشیدنی و خوراکی در سالن انتظار

– استفاده از بازی‌های فکری در سالن انتظار به صورت رایگان

مجموعه اتاق فرار وست روم

یکی از بهترین مجموعه‌های اتاق فرار، مجموعه وست روم است که با مناسب‌ترین امکانات آماده خدمت رسانی به شما است. می‌توانید از طریق سایت تخفیفان وارد صفحه مربوط به این مجموعه شده و با تهیه کوپن تخفیف، شبی خاطره انگیز را با قیمتی مناسب تجربه کنید.

تمامی تمهیدات بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در این اتاق فرار غرب تهران رعایت می‌شود و کلیه وسایل و تجهیزات به طور مرتب ضدعفونی شده و شما می‌توانید در محیطی کاملا بهداشتی از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

مدت زمان بازی در این مجموعه ۶۰ دقیقه و تعداد نفراتی که می‌توانند در بازی شرکت کنند ۴ تا ۸ نفر است. ژانر بازی‌ها در اتاق فرار وست روم مهیج و ترسناک است و دارای پارکینگ اختصاصی مناسب در حوالی مجموعه است.

آدرس اتاق فرار وست روم: بلوار فردوس شرق،‌ بین خیابان ابراهیمی و وفا آذر، پلاک ۳۶۸

تاریخچه اتاق فرار

طراحان اولیه بازی اتاق فرار در ایران، فعالین بخش آموزش کشور‌های شرقی هستند. اولین اتاق فرار در سال ۲۰۰۶ در کشور ژاپن طراحی و افتتاح شد. طرح اولیه این بازی با الهام از دنیای واقعی و همچنین بازی‌های کامپیوتری است. بازی‌های اتاق فرار ابتدا در آمریکا و اروپای مرکزی همه گیر شد تا امروزه تقریبا در همه کشورها طرفداران زیادی دارد.

هزینه بازی اتاق فرار چقدر است؟

نمی‌توان قیمت وهزینه ثابتی را برای بازی اتاق فرار در نظر گرفت. هزینه اتاق فرار به موارد زیادی مثل سناریو، طراحی صحنه، مدت زمان بازی و امکانات دیگر بستگی دارد.

مجموعه بازی اتاق فرار وست روم با ۴۰ درصد تخفیف شبی هیجان انگیز را برای شما فراهم می‌کند. می‌توانید از طریق مراجعه سایت تخفیفان از شرایط آن اطلاع پیدا کرده و کوپن تخفیف آن را تهیه و به آن‌جا مراجعه کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *