قبل از تزریق ژل لب این مطلب را بخوانید

آشنایی با عوارض تزریق ژل لب

اگر تصمیم به تزریق ژل لب در کلینیک زیبایی تهران دارید و می‌خواهید از این روش برای زیبایی بخشی بیشتر به لب‌های خود استفاده کنید، توصیه می‌کنیم که پیش از هر گونه اقدامی برای این عمل زیبایی روی لب‌ها، مطلب زیر را در خصوص تزریق ژل تهران دنبال کرده و اطلاعات کاملی در خصوص چند و چون آن به دست بیاورید.

ریسک و خطرات تزریق ژل لب

قطعا تزریق ژل، یکی از روش‌های زیبایی لب‌ها بوده که می‌توان از طریق آن، لب‌های برجسته‌تری داشته و به این شکل زیبایی افزون‌تری را برای چهره خود رقم زد. اما برای آن که بتوانید بهترین تجربه را از این تکنیک زیبایی داشته و نتیجه‌ی عالی و دلخواه خود را ببینید، لازم است که نکات مختلفی را در نظر بگیرید. به این شکل عوارض تزریق ژل لب را در کمترین سطح آن تجربه خواهید کرد.

این روش زیبایی نیز چون دیگر تکنیک‌های ترمیمی صورت، معایب و عوارض و البته ریسک و خطرهای خاص خود را دارد که حتما باید لحاظ شوند. از جمله این خطرات و ریسک‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

بی کیفیت بودن ژل

برای آن که بهترین تجربه ژل لب را داشته باشید، تفاوتی نمي‌کند که کلینیک تزریق ژل غرب تهران یا تزریق ژل لب شرق تهران را انتخاب کنید، نکته مهمی که وجود دارد، این است که باید حتما مطمئن شوید که کیفیت ژل مورد استفاده برای لب‌های شما، درجه یک و مطمئن باشد. تزریق ژل بی کیفیت، نه تنها باعث خواهد شد که زیبایی لازم ایجاد نشود، بلکه در میان مدت نیز عوارض جدی از بابت آن را تجربه خواهید کرد.

از این جهت لازم است که حتما در خصوص کیفیت ژل، اطمینان کافی به دست آورده و در این خصوص هیچ گونه ریسکی را تجربه نکنید. به جز خراب شدن فرم لب‌ها، خطر عفونت کردن و مشکلات بیشتر، در پی استفاده از ژل بی کیفیت و تاریخ مصرف گذشته یا به هر شکلی معیوب و فاسد، وجود خواهد داشت.

مراجعه به کلینیک غیرحرفه‌ای

متاسفانه یا خوشبختانه کلینیک زیبایی تهران فراوان بوده و در حال حاضر مراکز زیبایی متولی انجام تکنیک‌های تداخلی زیبایی هستند. اما در میان این مراکز و کلینیک‌های زیبایی، همه آن‌ها حرفه‌ای نبوده و حتی برخی دارای مجوزهای لازم نیستند. در صورتی که برای تزریق ژل لب، به یک کلینیک زیبایی درجه دو یا به هر شکلی بدون مهارت و تخصص لازم مراجعه کنید، خطرات زیادی برای شما شکل خواهد گرفت. ریسک‌های حین انجام این روش ترمیمی و همین طور عوارض بعد آن، هر یک به صورتی، وضعیت زیبایی لب‌های شما را تحت تاثیر منفی خود قرار خواهند داد.

از این روی اگر تصمیم به تزریق ژل در یک کیلنیک زیبایی تهران را دارید، حتما تمامی مراکز و کلینیک‌های مربوطه را دنبال کرده و یکی از میان آن‌ها را با اطمینان خاطر نسبت به کیفیت و عملکرد بی نقص و مبتنی بر تخصص، انتخاب کنید. به این صورت نتیجه کار شما، حرفه‌ای تمام شده و از چهره‌ای که در آینه می‌بینید، لذت خواهید برد.

عوارض تزریق ژل لب

تزریق ژل لب برای تقارن

در صورتی که موارد بالا را به درستی مورد بررسی قرار نداده و نسبت به آن‌ها اطمینان خاطر پیدا نکرده باشید، عوارض تزریق ژل لب را بیشتر از دیگر افراد، با خود همراه خواهید داشت. به هر ترتیب لازم است که در خصوص این عوارض اطلاعاتی به دست آورده و در مورد آن‌ها آگاهی داشته باشید. برای آن دسته از افرادی که مایل به استفاده از این تکنیک زیبایی هستند، عوارض ژل لب باید به خوبی شناخته شده و با در نظر گرفتن آن‌ها، به بهترین مرکز زیبایی اشاره کرد. از جمله این عوارض، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

عدم تقارن

در صورتی که به مرکز یا کلینیک غیرحرفه‌ای مراجعه کنید، عدم تقارنِ، یکی از عوارض ژل لب است که به احتمال زیاد پس از انجام این تکنیک زیبایی تجربه خواهید کرد. البته کمی نامتقارن بودن در روزهای اول، ممکن است طبیعی بوده و پس از رفع ورم، مرتفع شود. اما در صورتی که نامتقارن بودن زیاد از حد بوده و همین طور ادامه پیدا کرد، حتما باید در این مورد نگران شده و به پزشک مراجعه داشته باشید.

عفونت

متورم شدن لب

استفاده از ژل بی کیفیت، ممکن است به صورت مستقیم به عفونت‌های جزئی تا بسیار شدید منجر شده و مشکلات زیادی را برای فرد به وجود بیاورد. از این روی باید نسبت به این موضوع دقت کافی داشت تا با دامنه دار شدن عفونت، نیاز به تخلیه ژل و درمان‌های بیشتر پیش نیاید. از جمله علائم عفونت لب بعد از تزریق ژل، می توان به متورم شدن لب‌ها یا پوست اطراف آن‌ها، دردناک شدن لب‌ها و دیگر علائمی چون کبود شدن لب‌ها اشاره کرد. در این شرایط باید خیلی زود به پزشک مراجعه شده و از پیشرفت بیشتر علائم جلوگیری به عمل آورد.

جا به جا شدن ژل

یکی از مشکلاتی که ممکن است در پی تزریق غیرحرفه‌ای پیش بیاید، جا به جا شدن ژل است که اتفاقا به عنوان یکی از مطرح‌ترین عوارض ژل لب نسبت به آن آمار وجود دارد. البته ماجرا به همین جا به جا شدن ژل منتهی نشده و ممکن است که حتی در پی آن، قسمتی از فک و لب‌ها فلج شود. البته گاهی اوقات در روزهای ابتدایی تزریق، مقدار کمی جا به جایی ژل را تجربه خواهید کرد که آن قدرها مزمن و قابل توجه نیست. اما در صورتی که این موضوع غلظت زیادی داشته و در حد زیادی جا به جا شده باشد، لازم است که حتما مراجعه مجدد به پزشک داشته و این موضوع را رفع کنید. در موارد پیشرفته، امکان نگه داشتن ژل نبوده و مجبور به تخلیه آن خواهند شد.

التهابات پوست

یکی دیگر از عوارض استفاده از ژل نامرغوب و بسیار بی‌کیفیت، التهابات پوستی است که باعث می‌شود تا پس از تزریق یا چند روز بعد از آن و حتی مدتی جلوتر، پوست دچار التهابات کم تا زیادی شده و عوارض مختلفی از این دست تجربه شود. اگر چه برخی از مداخلات پزشکی، می‌تواند به رفع این التهابات کمک کند؛ اما لازم است که حتما از بدو کار، از ژل مرغوب در تزریق لب استفاده شود تا چنین عوارض التهابی را شاهد نباشیم.

قرمز شدن پوست

قرمز شدن پوست نیز یکی دیگر از مشکلات و عوارض پوستی محسوب شده که بر اثر تزریق نامناسب و بی کیفیت به وجود آمده و البته ممکن است در دراز مدت یا میان مدت برطرف شود. این در حالی است که اگر تزریق با استفاده از ژل درجه اول انجام شده و متخصص نیز مهارت و دانش کافی در خصوص نحوه انجام آن داشته باشد؛ نتیجه کار به اندازه کافی رضایت بخش خواهد بود. این قرمز شدن پوست، در اکثر مواقع در ناحیه نزدیک به پوست لب‌ها اتفاق افتاده و  تا نواحی نزدیک به بینی امتداد پیدا خواهد کرد. بسته به عکس العمل‌های منفی پوست، ممکن است که در برخی از افراد قرمزی بسیار محدود و نزدیک به ناحیه دور لب‌ها بوده و در برخی دیگر تا نواحی نزدیک به بینی و گونه‌ها نیز ادامه پیدا کند.

چطور بهترین کلینیک تزریق ژل لب را پیدا کنیم؟

کلینیک تزریق ژل لب

برای این که بتوانید به بهترین شکل تزریق ژل لب را انجام داده و بهترین نتیجه را از آن را داشته باشید، لازم است که به یکی از برترین و معروف‌ترین کلینیک‌های زیبایی رفته و از خدمات زیبایی درجه یک آن جا برخوردار شوید. برای این منظور تحقیق و بررسی لازم را به عمل آورده و نظرات مشتریان سابق را نیز در سایت تخفیفان مطالعه کنید.

سوالات متداول:

  • چطور از تزریق با کیفیت ژل لب مطمئن شویم؟

با مراجعه به کلینیک زیبایی معتبر و مطمئن، می‌توان بهترین تجربه تزریق ژل لب را داشت.

  • اصلی ترین عوارض تزریق ژل لب کدامند؟

قرمزی، کبودی، جا به جا شدن ژل، ورم، عفونت، التهاب و … از جمله عوارض تزریق ژل لب هستند.

  • آیا تزریق ژل لب عوارض دارد؟

در صورتی که به مرکز کلینیکی معتبر مراجعه کرده و از بهترین ژل لب برای تزریق شما استفاده شود؛ کمترین عوارض را تجربه کرده یا هیچ گونه مشکلی برای شما به وجود نمی‌آید.

 

مطالب مرتبط:

هر آنچه لازم است در مورد تزریق چربی بدانید

بهترین مارک بوتاکس کدام است؟

دلایل برگشت مو بعد از لیزر را اینجا بخوانید

۳/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *