یک ساعت بازی در اتاق فرار خانه شکارچی

بازی اتاق فرار - اسکیپ روم - خانه شکارچی

اگر اهل بازی‌های کامپیوتری اکشن و فیلم‌های ترسناک هستید، احتمالا تا به حال بازی‌های اتاق فرار را نیز تجربه کرده‌اید. بازی‌های اتاق فرار نوعی از بازی‌های معمایی با الهام از فیلم‌های اکشن و بازی‌های کامپیوتری ساخته شده‌اند و برای افرادی مناسب است که به دنبال هیجان هستند.

در این نوع بازی‌ها با گیر کردن در موقعیت‌های سخت و حل معماهای دشوار، هوش خود را محک می‌زنید و با کمک دوستان و همبازی‌های خود از آن موقعیت نجات پیدا می‌کنید.

بازی اتاق فرار چگونه است؟

اتاق فرار بازی فکری و هیجانی محبوبی است که شما در آن باید یک معما را به همراه هم تیمی‌هایتان حل کنید. این بازی دقیقا مثل بازی‌ها کامپیوتری و فیلم‌های اکشن و ترسناک دارای سناریوی خاصی است و به شما حس بودن در دل این داستان‌ها را به طور واقعی القا می‌کند.

فضای هرکدام از بازی‌ها با توجه به نوع داستان متفاوت است؛ به طور مثال گاهی شما در یک رستوارن متروکه رها می‌شوید و گاهی در یک بیمارستان با دست و پای بسته به دنبال راهی برای فرار می‌گردید. در هر داستانی که باشید کار شما و همبازی‌هایتان این است که در زمان تعیین شده و با حل معماهای پیش رویتان، راه خروج از آن مهلکه را پیدا کنید و خود را نجات دهید.

در هر سناریویی که قرار داده شده اید، باید به دنبال سرنخ های فرار بگردید و مراحل را تا جایی ادامه دهید که به آخرین معما برسید. با شرکت در این بازی‌ها حس هیجان را در وجودتان تجربه خواهید کرد که گاهی این حس هیجان به همراه ترس و دلهره و سردرگمی وارد می‌شود.

گرفتن تصمیم درست و منطقی با وجود همه این حس‌ها کار سختی است که شما باید آن را انجام بدهید. با وجود ترس‌ها و مزاحمت‌ها باید سرنخ‌ها را هرچه زودتر پیدا کرده و خود و همراهان خود را نجات دهید.

برای تجربه این بازی به کدام مرکز بازی بروم؟

هرکدام از مجموعه‌ها برای بازی اتاق فرار داستان خاصی را در نظر گرفته‌اند. گاهی شما پیش از بازی سناریوی مورد نظر خود را از بین چند داستان انتخاب می‌کنید و مطابق با داستان آن پیش می‌روید. با توجه به ژانر این داستان‌ها می‌توانید بازی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در آن شرکت کنید.

همچنین هرکدام از مراکز بازی امکانات و خدمات خاصی را برای شما در نظر گرفته‌اند؛ امکاناتی مثل امکان شارژ تلفن همراه در حین بازی، امکان گرفتن عکس بعد از بازی، امکان خرید تنقلات و نوشیدنی در اتاق انتظار و امکانات دیگر در اختیار شما قرار داده می‌شود.

علاوه بر این، پیش از ورود به بازی راهنمایی وجود دارد که داستان را به طور کامل برای شما تعریف می‌کند و در طول بازی نیز در صورت لزوم به شما راهنمایی‌های لازم را می‌دهد.

اتاق فرار خانه شکارچی

یکی از این مراکز بازی که بازی‌های اتاق فرار را با امکانات متنوع در اختیار شما قرار داده است، مجموعه اتاق فرار خانه شکارچی است. می‌توانید با این مجموعه با دوستان خود لحظاتی خاطره انگیز بسازید. تعداد نفرات شرکت کننده در این بازی ۳ تا ۷ نفر و مدت زمان بازی نیز ۶۰ دقیقه است.

ژانر بازی این اتاق فرار غرب تهران مهیج و ترسناک است. این مجموعه دارای پارکینگ در نزدیکی خود است. شما می‌توانید در این مجموعه جشن تولد با تم ترسناک بگیرید و همچنین امکان پخش فیلم ترسناک نیز به صورت گروهی در این مجموعه وجود دارد.


آدرس مجموعه اتاق فرار خانه شکارچی: شهر زیبا، بعد از چراغ قرمز، نبش گلاب گیری، ساختمان گلاب

نکاتی که باید در مورد اتاق فرار بدانید.

– اگر ترس بسته شدن دست و پا دارید و ممکن است دچار مشکل شوید در این بازی شرکت نکنید.

– اگر از تاریکی محض می‌ترسید در این بازی شرکت نکنید، چون گاهی شما را در تاریکی محض قرار می‌دهند.

– اگر از فضاهای تنگ و کوچک می‌ترسید بهتر است در این بازی شرکت نکنید.

– هیچ کسی در این بازی لمس نمی‌شود، ممکن است مورد تعقیب قرار بگیرید ولی لمس فیزیکی در این بازی وجود ندارد.

– این بازی برای افراد بالای ۱۵ سال مناسب است و برای کودکان مناسب نیست.

– اگر کودکان بالای ۱۵ سال خود را به همراه خود با بازی بیاورید اشکالی ندارد، ولی ورود کودکان به تنهایی به این بازی‌ها ممکن نیست.

– ۱۵ دقیقه قبل از شروع بازی در سالن باشید.

– در هر لحظه از بازی که احساس ناراحتی کردید می‌توانید از بازی انصراف دهید و به همراه تیمتان از بازی خارج شوید.

هزینه بازی‌های اتاق فرار چقدر است؟

برای این نوع بازی‌ها نمی‌توان هزینه ثابتی را در نظر گرفت. با توجه به سناریو، موقعیت، طراحی صحنه و باقی امکانات و خدماتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، هزینه آن نیز متفاوت است.

از طریق تخفیفان می‌توانید در بازی اتاق فرار خانه شکارچی تا ۴۵ درصد تخفیف شرکت کرده و شبی خاطره انگیز را به همراه دوستان وخانواده خود تجربه کنید. کافی است وارد سایت تخفیفان شده و کوپن تخفیف را از صفحه مربوط به این مجموعه خریداری کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *